invalid_user Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hadde Lehmann fått det røde kortet hvis Hauge hadde dømt fordel? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Rødt kort og mål i mot? Dårlig fordel spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Øvrebø er ikke den verste! Svein Erik Edvartsen Terje Hauge Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hadde Lehmann fått det røde kortet hvis Hauge hadde dømt fordel? Nei, gult hadde holdt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Han hadde gjort som på fifa, først fordel, så rødt kort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tviler, TomHel. Men jeg vet jo ikke da. Men tror ikke det ville skjedd. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Velger han å gi fordel i en kvalifisert rødt kort situasjon, pleier dommerne å nøye seg med gult kort i etterkant. Dette fordi; når forseelsen er så grov at de er fast bestemt på rødt kort, så vil de ALDRI dømme fordel først, så gji kort. Dette fordi situasjonen ser veldig alvorlig ut. Enten fordi det er alvorlig hodeskade, synlige skader osv. EDIT: ergo: velger dommer fordel -> gult kort. Er situasjonen veldig alvorlig vil han ALDRI gi fordel, men direkte rødt kort med stopp i spillet. første forklaringen ble så kronglete Endret 3. november 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Han hadde gjort som på fifa, først fordel, så rødt kort. Det tror jeg ikke er lov. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det tror ikke jeg heller. Hvis det er rødt kort, så stopper man spillet. Og der svarte jeg vel på mitt eget spørsmål. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Herlig! Villa tapte, så vi e fortsatt på tredje! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Villa hadde ikke holdt ut alikevel. Sånne ting bekymrer meg ikke. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Villa hadde ikke holdt ut alikevel. Sånne ting bekymrer meg ikke. Enig. Samme med Arsenal og Liverpool igrunn. Uansett hvor langt foran de ligger ser jeg bare på Chelsea som utfordrer. Misforstå meg rett Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vel...... Ser litt anerledes på det. Chelsea er den store favouritten, og det eneste laget som kan utfordre dem er oss. Det vil ikke si at vi gjør det, men vi har potensialet hvis vi har litt flaks. Avhenger veldig mye av Ronaldo. Flesteparten av spillerene må gjøre gode sesonger. Med litt flaks mener jeg også at vi ikke kan ha samme mengde uflaks som forrige sesong. Men går ikke ting like bra som i de siste sesongene så tror jeg fort Arsenal og Liverpool kan konkurere med oss, men da seiler Chelsea sin egen sjø foran. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vel, chelski kan ikke seile uten vind kan de vel? Må nok ha marginene på sin side, og en dose flaks de også for å "ro" det i land. Huff, ble mye sjø/båt/roing/kjfgk/wawa prat i den setningen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvis Arsenal slår oss, og vinner neste kampen mens alle vi topp 3 lagene spiller uavgjort/taper da er de der oppe igjen. Og man vet aldri. Tror ikke vi skal være så sikker heller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) De som leder eller ligger langt oppe nå er en annen sak. PL sesongen har jo bare såvidt kommet i gang enda. Det er over et halvt år igjen. Jeg har ikke noen tro på at Arsenal og Liverpool holder ut selv om de vinner alle kampene sine til nyttår (ja jeg vet at de møtes). Hvem ledet tabellen ved nyttår den sesongen Arsenal gikk ubeseiret? Edit De møtes vel ikke Endret 4. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Arsenal møter Liverpool på Emirates 21. desember. Når det gjelder Chelsea, så er jeg ikke overbevist om at de heller er uovervinnelige. Når de først får hull på byllen og får flyten bøtter de for tiden inn med mål. Men vi (Liverpool) slo dem på brua, og da skapte de nesten ingenting. Selv om vi sikkert skal ha mye av fortjenesten for det, så regner jeg med at også andre vil klare å stoppe dem - i alle fall når Chelsea spiller på bortebane. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har ikke sagt noe om at de er uovervinnelige. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Liverpool pulte Chelsea på brua, der har de også spilt uavgjort mot Tottenham i deres værste down periode. Uavgjort mot oss også når jeg tenker meg om, i en kamp vi burde vunnet. Man skal huske på at det er svake lag Chelsea har scoret mange mål mot. De virker veldig gode, men uovervinnlige er de på ingen måte. ALLE topplaga (med noen få untak jf Arsenal for noen år siden) har en en eller to downs perioder i løpet av sesongen. Chelseas kommer nok etterhvert, de har for vane og starte sesongen sterkt. Kampen på Emirates er på ingen måte avgjørende for oss, men tar vi tre poeng der og gjentar bedriften på Villa park to uker senere, ser det utrolig lovende ut. Vi har Stoke på hjemmebane i kampen mellom, der tar vi nok ganske sikkert tre poeng. Arsenal B Stoke H A. Villa B Man City B Sunderland H Tottenham B Inn i juleprogrammet: så mister vi en serierunde Stoke B Nok en serierunde vi ikke er med i Chelsea H 10 Januar herfra og ut er det mye bedre. Men det ser unektelig litt vanskelig ut det programmet der. Avgir vi lite poeng her, tror jeg vi vinner ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå