Nutjob Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er flere eksempler på det. Tror nok Tevez må vere den med dårligst engelsk. Både forståelse, uttale og kommunikasjon Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Morsomt spill. Noe av det beste jeg har spilt. Håper de har nye hver uke, fordi de hadde ikke den kampen eller København kampen for en uke siden. Elsker det Og ja, Tevez er verre enn Nani når det gjelder engelsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gleder meg til Emirates jeg! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "Arsenal og England-midtbanespiller Theo Walcott avslører at hans mor mener han ble en så god fotballspiller fordi han fikk pupp som liten!(Mirror) " Sant som sagt det, pupp gjør deg skarpere. Da vet vi hvorfor jeg er puppefiksert og ikke kan spille fotball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva tror dere laget mot Celtic blir? Selv tror jeg på noe sånt: PIG Rafael - Ferdinand - Evans - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani Berbatov - Tevez Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva tror dere laget mot Celtic blir?Selv tror jeg på noe sånt: PIG Rafael - Ferdinand - Evans - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani Berbatov - Tevez Evra ut, har et par stygge defensive brølere i det siste. Oshea inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vi trenger ikke bytte ut tre av fire forsvarsspillere heller da. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 PIG Rafael - Ferdinand - Evans - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani Berbatov - Tevez Fergie har vel sagt at Foster skal spille denne kampen, men ellers er jeg enig i laget ditt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Må jo være jævela trist for Tevez, hvem faen er det han skal snakke med? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "Arsenal og England-midtbanespiller Theo Walcott avslører at hans mor mener han ble en så god fotballspiller fordi han fikk pupp som liten!(Mirror) " Sant som sagt det, pupp gjør deg skarpere. Da vet vi hvorfor jeg er puppefiksert og ikke kan spille fotball Men forskjellen er jo at Theo faktisk FIKK/FÅR pupp da. Over internett telles ikke Enig med laget til Latias. Men som Aye skriver, så spiller Foster. Vil ha innpå Anderson i løpet av kampen også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tror kanskje at SAF lar Ronaldo hvile. Han har jo spilt mange kamper på rad nå, og det er er viktig at han er 100 % klar til Arsenal-kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er det sant at dere vil ta ut Andeson etter han var beste spilleren i midtbanen vår på lørdag? Jeg stemmer for Anderson - Carrick sentralt jeg, ellers enig i Latias sitt lag med en Foster i mål ja Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vår kjære Øvrebø som dømmer kampen, artig det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kult med Øvrebø. Håper han får en god kamp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Øvrebø er ikke den verste! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vår kjære Øvrebø som dømmer kampen, artig det. Ganske middelmådig dommer, hvertfall når man ser på TL. Men norske dommere har en merkelig evne til å dømme bra i Europa, Øvrebø er et godt eksempel på dette. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vår kjære Øvrebø som dømmer kampen, artig det. Det er slettes ikke artig. Straffen til Roma, anyone? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Øvrebø er ikke den verste! Svein Erik Edvartsen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Men norske dommere har en merkelig evne til å dømme bra i Europa Joda... Terje Hauge i CL-finalen? Klarte å vise ut Lehmann og gi straffe når han skulle dømt fordel. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Men norske dommere har en merkelig evne til å dømme bra i Europa Joda... Terje Hauge i CL-finalen? Klarte å vise ut Lehmann og gi straffe når han skulle dømt fordel. Hadde den situasjonen i baktankene ja. Han dreit seg ut i CL-finalen, men han var god ellers den sesongen. For ellers hadde han ikke fått dømme finalen, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå