Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

I og med at Fletcher har vore blant våre beste spelarar i år så er det klart Carrick ikkje berre kan valse inn på laget. Ja vi veit kva han kan, men han må bevise han også. Når det er sagt, så tvilar eg egentlig ikkje på at han vil gjere akkurat det. Eg syns det er flott at Fletcher endelig ser ut til å få ut store delar av potensialet sitt i kamp etter kamp, og det gir oss meir styrke i midtbaneleddet no når Hargreaves og Scholes er ute.

 

Har ikkje vore her inne sidan før kampen i går. Til tider veldig flott fotball, men også uhorvelig med pasningsfeil og til tider elendig konsentrasjon kunne fort kosta oss dyrt. Vi har muligheiter til å score mange fleire enn dei fire vi endte med, men slepper også eit kjempande Hull-lag til litt enkle situasjonar. Etter mi meining skal vi ikkje sleppe Hull inn i kampen igjen når vi har ein 4-1 ledelse og eg var faktisk litt skuffa over korleis vi avslutta enda ein kamp. Ronaldo scorar to igjen, Carrick er tilbake og viser at han skal vere med i kampen om ein midtbaneplass og Vidic ordnar eit nytt mål på corner, noko som saman med alle muligheitene til å ytterligare øke burde kanskje bere bud på ein bra kamp, men etter mi meining så er det fortsatt litt som manglar på toppforma.

 

Det mest positive i går var kanskje Arsenal og Liverpool som gikk på kvar sin smell. Det blir spennande å sjå korleis vi gjer det neste helg mot Arsenal, men slik som dei har spelt mot antatt dårligare motstand til no, så trur eg dei skal få problemer med å kjempe om 1. eller 2. plassen i årets sesong og kanskje også med 3. plassen. Eit par Liverpool-supporterar som berre kunne ein sang prøvde å fyre opp stemninga under United-kampen, men det vart merkelig stilt når Spurs utligna og seinare tok alle tre poenga.

ahh, Archanios. :love: United tråden's svar på Hewitt

Ja, kudos for innlegget. Blir bare jævla sliten av mangelen på bokmål :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja han gjorde det. Ikke minst den i CL finalen, var veldig god den og. Og tror du mente herlige mål :)

 

Og den straffen mot Chelsea i Community Shield i fjor var også veldig god tror jeg.

 

EDIT:

 

Anderson er faen meg fryktløs :dontgetit:

 

EDIT 2:

 

Se hvor lenge dere klarer denne på da :) Brukte 1min og 26 sek her.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...