kandinsky Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 I og med at Fletcher har vore blant våre beste spelarar i år så er det klart Carrick ikkje berre kan valse inn på laget. Ja vi veit kva han kan, men han må bevise han også. Når det er sagt, så tvilar eg egentlig ikkje på at han vil gjere akkurat det. Eg syns det er flott at Fletcher endelig ser ut til å få ut store delar av potensialet sitt i kamp etter kamp, og det gir oss meir styrke i midtbaneleddet no når Hargreaves og Scholes er ute. Har ikkje vore her inne sidan før kampen i går. Til tider veldig flott fotball, men også uhorvelig med pasningsfeil og til tider elendig konsentrasjon kunne fort kosta oss dyrt. Vi har muligheiter til å score mange fleire enn dei fire vi endte med, men slepper også eit kjempande Hull-lag til litt enkle situasjonar. Etter mi meining skal vi ikkje sleppe Hull inn i kampen igjen når vi har ein 4-1 ledelse og eg var faktisk litt skuffa over korleis vi avslutta enda ein kamp. Ronaldo scorar to igjen, Carrick er tilbake og viser at han skal vere med i kampen om ein midtbaneplass og Vidic ordnar eit nytt mål på corner, noko som saman med alle muligheitene til å ytterligare øke burde kanskje bere bud på ein bra kamp, men etter mi meining så er det fortsatt litt som manglar på toppforma. Det mest positive i går var kanskje Arsenal og Liverpool som gikk på kvar sin smell. Det blir spennande å sjå korleis vi gjer det neste helg mot Arsenal, men slik som dei har spelt mot antatt dårligare motstand til no, så trur eg dei skal få problemer med å kjempe om 1. eller 2. plassen i årets sesong og kanskje også med 3. plassen. Eit par Liverpool-supporterar som berre kunne ein sang prøvde å fyre opp stemninga under United-kampen, men det vart merkelig stilt når Spurs utligna og seinare tok alle tre poenga. ahh, Archanios. United tråden's svar på Hewitt Ja, kudos for innlegget. Blir bare jævla sliten av mangelen på bokmål Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nynorsk er jo heilt topp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kan Carrick skyte? 7-1 Roma baby Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kan Carrick skyte? 7-1 Roma baby Herlig mål Carrick skyter jo straffer og. Skyt meg om jeg tar feil, men mener å huske han satt en i preseason, mot Aberdeen ellerno på straffe, etter Wazza ble felt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Ja han gjorde det. Ikke minst den i CL finalen, var veldig god den og. Og tror du mente herlige mål Og den straffen mot Chelsea i Community Shield i fjor var også veldig god tror jeg. EDIT: Anderson er faen meg fryktløs EDIT 2: Se hvor lenge dere klarer denne på da Brukte 1min og 26 sek her. Endret 3. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Brukte alt for lang tid på grunn av den helvetes høyrebacken. Hadde jo rett svar, men det måtte jo skrives riktig også. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) 01:05:07 EDIT: sto fast på silvestre Endret 3. november 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 etter to minutter skjønte eg at det var et lag i 2003.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kan Carrick skyte? 7-1 Roma baby Pretty fly For A White Guy! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hadde 10 menn på 50 sek på Tottenham-oppgaven, men det sto bom fast på Nicky Butt. Morsomt spill. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hvem prater dårligst engelsk av spillerne? I vaffal ikke Park Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Må nå være Nani eller Anderson det da. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja han gjorde det. Ikke minst den i CL finalen, var veldig god den og. Og tror du mente herlige mål Sorry Jeg satt å så på klipp fra kampen hvor det bare var det ene målet hvor det er assist fra Ronaldo (?) og kommenterte bare det ene Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Lol: "Frisøren, som er ansvarlig for Wayne Rooneys nye barberte skalle, er avslørt til å være lagkamerat Rio Ferdinand. Midtstopperen hentet fram saksa - etter at Rooney ble lei av spydigheter omkring sitt tynne hår.(The Sun)" - Er ikke rart gutten ser ut som en liten wanker da vett Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "Arsenal og England-midtbanespiller Theo Walcott avslører at hans mor mener han ble en så god fotballspiller fordi han fikk pupp som liten!(Mirror) " Sant som sagt det, pupp gjør deg skarpere. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ang United-spelarar og engelsk så trur eg nok Anderson er den som kan minst. I følge Rio hadde det i det minste gått fantastisk tregt berre å lære nokre gloser, mens Nani kommuniserte på engelsk innen kort tid. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Ifølge kommentatoren som kommenterte United-Hull, så slet Tevez endel. Var visst problemer mellom han og SAF når de skulle kommunisere. Endret 3. november 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå