tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvordan er skadesituasjonen i United? Scholes, Hargreaves og Fabio (ikke at jeg tror han hadde fått spille uansett) er definitivt ute. Brown er usikker. Håper veldig mye at Brown er klar. Jeg vil at han skal starte denne kampen foran Neville. Rafael er vel uaktuell i en sånn kamp. Og Faces Down, ingen tvil om det. Når Arsenal - Utd skal spilles blir det ikke søvn for meg natten før, er bare noe spesielt. Kanskje fordi av broren som er Arsenal supporteren osv, men uansett. Bare se på de tok kampene vi spilte mot hverandre i PL i fjor, var noe av mest nervøs og gøyeste jeg har vært med på. Gleder meg, men gruer meg helt sykt og. http://united.no/united/nyheter/nyheter/ute_i_et_halvt_aar Visste det var noe veldig ille med han siden det var så stille med situasjonen hans. Uff. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Om det er operasjon som trengs så er det bare å komme i gang. Kan bli viktig i sesongavslutningen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Om det er operasjon som trengs så er det bare å komme i gang. Kan bli viktig i sesongavslutningen. Helt enig, få det gjort. Bedre at han er frisk siste delen av denne sesongen + hele neste, enn noen få kamper om gangen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sånne forventninger kan fort ende i surmulinger og kjefting. Kravene for "å spille skjorta av" begynner å bli små synes jeg. Surmule og/eller kjefte kommer jeg til å gjøre uansett forventninger i en kamp United taper. Enig i den siste der. Et strålende eksempel er Pool - United tidligere i år, en kamp blottet for sjanser og som ble avgjort på selvmål og forvarstabber, som Liverpool supporterne kaller overkjøring. I mine øyne var det bare en kamp Pool var best. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Angående møtene tidligere i år, spilte vi jo skjorta av dere i 2-1-tapet, eller husker jeg helt feil? Du husker feil. Men vi spilte skjorta av dere i Fa-cupen, sikkert det du husker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 4-0, right? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 http://www.united.no/united/nyheter/kommen...geniet_fletcher Denne mannen spiser sopp, å jeg snakker ikke om kantareller. Fletcher foran Carrick? Aldri i verden. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) 4-0, right? Og da spilte vi jo også uten våre to beste spillere, så ville ikke vært for optimistisk med tanke på at Arsenal mangler Adebayor og Van Persie. Endret 2. november 2008 av Aye Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 http://www.united.no/united/nyheter/kommen...geniet_fletcher Denne mannen spiser sopp, å jeg snakker ikke om kantareller. Fletcher foran Carrick? Aldri i verden. Så bra som Fletcher har spilt denne sesongen er det ingen grunn til å sette han ut av laget bare fordi Carrick er skadefri. Må si jeg er (delvis) enig med artikkelen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva med å la begge to spille? Fletcher - Carrick sentralt kunne funket det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 http://www.united.no/united/nyheter/kommen...geniet_fletcher Denne mannen spiser sopp, å jeg snakker ikke om kantareller. Fletcher foran Carrick? Aldri i verden. Så bra som Fletcher har spilt denne sesongen er det ingen grunn til å sette han ut av laget bare fordi Carrick er skadefri. Må si jeg er (delvis) enig med artikkelen. Hva med å spille med begge samtidig? Uansett, Carrick var PLs beste sentrale midtbanespiller ifjor, muligens. Og han skal selvsagt spille. Ser jo hvordan midtbanen rakner uten han på midten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Mer enn nok plass for begge. Men artikkelen har et poeng. Fletcher har virkelig vist seg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hva med å spille med begge samtidig? Skremmende likt vi tenker NightKeeper Uansett, Carrick var PLs beste sentrale midtbanespiller ifjor, muligens. Og han skal selvsagt spille. Ser jo hvordan midtbanen rakner uten han på midten. Det så vi et godt eksempel på i Pool-kampen. Carrick blir nok enda bedre enn det Fletcher har vært, bare han får ett par kamper på seg. Endret 2. november 2008 av Aye Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Angående møtene tidligere i år, spilte vi jo skjorta av dere i 2-1-tapet, eller husker jeg helt feil? Du husker feil. Men vi spilte skjorta av dere i Fa-cupen, sikkert det du husker. Næh, kan ikke huske noe slikt tap. Husker at Clichy pleier å ha god kontroll på Ronaldo. Dæven, som jeg gleder meg til kampen! Det blir spennende uansett. Jeg synes Fletcher alltid gjør det bra, jeg. Har faktisk ikke sett ham spille dårlig (de gangene jeg ser United), og mot Arsenal er han jo alltid gud. Irriterende spiller! Håper han settes ut mot Arsenal. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 http://www.united.no/united/nyheter/kommen...geniet_fletcher Denne mannen spiser sopp, å jeg snakker ikke om kantareller. Fletcher foran Carrick? Aldri i verden. Så bra som Fletcher har spilt denne sesongen er det ingen grunn til å sette han ut av laget bare fordi Carrick er skadefri. Må si jeg er (delvis) enig med artikkelen. Hjelper ikke at han storspiller, Carrick storspiller stort sett hver kamp han å, i tillegg til at han er en bedre spiller. Å Scholes er selvskreven. Ser ikke at Fletcher fortjener fast plass selv om han har innsats som en bjørn og er helt fantastisk i kamper der vi ikke har et stort ballinnhav. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I og med at Fletcher har vore blant våre beste spelarar i år så er det klart Carrick ikkje berre kan valse inn på laget. Ja vi veit kva han kan, men han må bevise han også. Når det er sagt, så tvilar eg egentlig ikkje på at han vil gjere akkurat det. Eg syns det er flott at Fletcher endelig ser ut til å få ut store delar av potensialet sitt i kamp etter kamp, og det gir oss meir styrke i midtbaneleddet no når Hargreaves og Scholes er ute. Har ikkje vore her inne sidan før kampen i går. Til tider veldig flott fotball, men også uhorvelig med pasningsfeil og til tider elendig konsentrasjon kunne fort kosta oss dyrt. Vi har muligheiter til å score mange fleire enn dei fire vi endte med, men slepper også eit kjempande Hull-lag til litt enkle situasjonar. Etter mi meining skal vi ikkje sleppe Hull inn i kampen igjen når vi har ein 4-1 ledelse og eg var faktisk litt skuffa over korleis vi avslutta enda ein kamp. Ronaldo scorar to igjen, Carrick er tilbake og viser at han skal vere med i kampen om ein midtbaneplass og Vidic ordnar eit nytt mål på corner, noko som saman med alle muligheitene til å ytterligare øke burde kanskje bere bud på ein bra kamp, men etter mi meining så er det fortsatt litt som manglar på toppforma. Det mest positive i går var kanskje Arsenal og Liverpool som gikk på kvar sin smell. Det blir spennande å sjå korleis vi gjer det neste helg mot Arsenal, men slik som dei har spelt mot antatt dårligare motstand til no, så trur eg dei skal få problemer med å kjempe om 1. eller 2. plassen i årets sesong og kanskje også med 3. plassen. Eit par Liverpool-supporterar som berre kunne ein sang prøvde å fyre opp stemninga under United-kampen, men det vart merkelig stilt når Spurs utligna og seinare tok alle tre poenga. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I og med at Fletcher har vore blant våre beste spelarar i år så er det klart Carrick ikkje berre kan valse inn på laget. Ja vi veit kva han kan, men han må bevise han også. Når det er sagt, så tvilar eg egentlig ikkje på at han vil gjere akkurat det. Eg syns det er flott at Fletcher endelig ser ut til å få ut store delar av potensialet sitt i kamp etter kamp, og det gir oss meir styrke i midtbaneleddet no når Hargreaves og Scholes er ute. Fletcher innehar fortsatt ikke de kvalitetene som Carrick og Scholes sitter med. I tillegg har også Anderson spilt godt, pasningspillet har også fått fart på seg. Men Carrick og Scholes er førstevalg uansett når de er skadefri. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I og med at Fletcher har vore blant våre beste spelarar i år så er det klart Carrick ikkje berre kan valse inn på laget. Ja vi veit kva han kan, men han må bevise han også. Når det er sagt, så tvilar eg egentlig ikkje på at han vil gjere akkurat det. Eg syns det er flott at Fletcher endelig ser ut til å få ut store delar av potensialet sitt i kamp etter kamp, og det gir oss meir styrke i midtbaneleddet no når Hargreaves og Scholes er ute. Har ikkje vore her inne sidan før kampen i går. Til tider veldig flott fotball, men også uhorvelig med pasningsfeil og til tider elendig konsentrasjon kunne fort kosta oss dyrt. Vi har muligheiter til å score mange fleire enn dei fire vi endte med, men slepper også eit kjempande Hull-lag til litt enkle situasjonar. Etter mi meining skal vi ikkje sleppe Hull inn i kampen igjen når vi har ein 4-1 ledelse og eg var faktisk litt skuffa over korleis vi avslutta enda ein kamp. Ronaldo scorar to igjen, Carrick er tilbake og viser at han skal vere med i kampen om ein midtbaneplass og Vidic ordnar eit nytt mål på corner, noko som saman med alle muligheitene til å ytterligare øke burde kanskje bere bud på ein bra kamp, men etter mi meining så er det fortsatt litt som manglar på toppforma. Det mest positive i går var kanskje Arsenal og Liverpool som gikk på kvar sin smell. Det blir spennande å sjå korleis vi gjer det neste helg mot Arsenal, men slik som dei har spelt mot antatt dårligare motstand til no, så trur eg dei skal få problemer med å kjempe om 1. eller 2. plassen i årets sesong og kanskje også med 3. plassen. Eit par Liverpool-supporterar som berre kunne ein sang prøvde å fyre opp stemninga under United-kampen, men det vart merkelig stilt når Spurs utligna og seinare tok alle tre poenga. ahh, Archanios. United tråden's svar på Hewitt Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg vil ikke høres så jævla dum ut nå, men jeg kommer til å høres dum ut alikevel. har bare ikke lagt merke til det før.. Har Carrick en veldig god skuddfot? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Overhode ikke noe dumt spm Men ja, fyren kan skyte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå