Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det vil vel være litt galskap å ikke signere lengre kontrakt på han! Dess lenger kontrakt han har dess mer penger koster det å kjøpe han! Eller er eg helt på bærtur?

Men litt enig.... Litt tidlig kanskje

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Ja det vil vel være litt galskap å ikke signere lengre kontrakt på han! Dess lenger kontrakt han har dess mer penger koster det å kjøpe han! Eller er eg helt på bærtur?

Men litt enig.... Litt tidlig kanskje

Helt riktig. Overgangs summer er ikke kjøp og salg av mennesker men erstatning for brutt kontrakt.

Lenke til kommentar
Passer også bra at Arsenal sliter med skader, mtp neste helgs oppgjør. Litt usikker på hvor hvem som sikkert er ute osv, men etter hva jeg har forstått er Adebayor, Walcott og RvP (suspensjon) sikkert ute, med Sagna og Gallas som tvilsome. Tomas Rosicky og Edurado er langtidskadd, så vi spiller å møte disse også.

Om dette er tilfellet, bør vi som har fått viktige Carrick tilbake, ha gode sjanser til å hente hjem alle tre poengene. De siste sesongene har vi vært best på Emirates, men har sluppet inn sene utligninger. Siden dette ikke var en kamp vi vant i fjor, kan vi ta viktige steg mot ligagull om vi tar 3p her og har unnagjort alle de tre andre topplaga på bortebane. 1p er egentlig mer en godkjent borte mot Arsenal, men vinner vi den og bortekampen mot Villa (topplag det også) uka etter, har vi virkelig lagt grunnlaget.

Jeg er ikke så sikker på om Arsenal er så svekket. Slike kamper følger ikke det mønsteret.

Uenig, du trenger valuta for pengene. Hvor mye koster da Sokolowski? :p

Valuta for pengene? Ronaldo? Ingen spiller i verden er i nærheten av han spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

At slike kamper ikke følger mønsteret har med at de gode spillerene blir immobilisert så godt motstanderlaget klarer. Når de ikke er med blir det litt av det samme, men samtidig helt annerledes da de absolutt beste er ute, og reservene ikke har de avgjørende ferdighetene for kampen. Da blir det tilbake til et genrelt press, som blir kjørt mot svakere motstand.

Og det er jeg enig i, Ronaldo er verdt vær penny, men hvorfor skal han få ny kontrakt nå? For at vi får 5 mill pund mer når vi selger han i januar? Dont think so.

Lenke til kommentar

En annen sak med sånne kamper er at insatsen spiller en mye større rolle. En reserve på Arsenal kan godt kjempe ut våre spillere.

Skal vi selge Ronaldo i Januar da? En ny kontrakt han hindre Real Madrid i å få han. Han kan spille for oss i enda en sesong.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Om Arsenal mangler de spillerne jeg nevner, trenger du ikke nevne noe mønster, da er Arsenal så betydelig svekket at United bør vinne, selv på bortebane. Såpass press kan vi sette på egne gutter. Arsenal har ikke stor nok tropp til å dekke over slike skader, i motsettning til oss og Chelsea.

Det blir GARANTERT en vanskelig og gjevn kamp, men vi har overkjørt Arsenal før og nå er de uten noen av deres beste spillere. Så jo, det grunn til å se mer positivt på kampen nå.

Lenke til kommentar

Overhode ikke, Limbeck.

Blir en vanskelig kamp som kan tippe begge veier, spesiellt om vi forsetter å slippe inn billige mål. MEN vi har et favoritt stempel (selv på Emirates) om Arsenal mister Adebayor, Walcott og RvP mf.l. Ikke til å skyve under en stol det.

Jeg nekter ikke for at jeg innerst inne forventer minimum 1p på Lørdag.

Og Limbeck, jeg er ikke en som tror United vinner hver helg, uavhengig av motstander. Har intrykk av at du tror det om flere her.

Lenke til kommentar

Det blir garantert en vanskelig kamp - for begge lag. Det er noe eget ved disse oppgjørene. Etter min mening overgår Arsenal mot Manchester United alle andre kamper i England.

Dessverre vil ikke disse oppgjørene avgjøre ligaen i år, slik det har vært tidligere år, og det tar noe av brodden av kampen, men likevel vil begge lag gi 100%. Uansett hvilke spillere som spiller.

Vi (Arsenal) er helt klart svekket. Særlig tapet av Walcott har jeg vansker med å godta, han har på en måte blitt supermann, han kommer inn og avgjør kamper på egenhånd. Og at Adebayor, van Persie ikke spiller, og Sagna, Gallas og Eboué er usikre, gjør jo Arsenal betydelig svakere, ingen tvil om det.

Hvordan er skadesituasjonen i United?

Angående møtene tidligere i år, spilte vi jo skjorta av dere i 2-1-tapet, eller husker jeg helt feil? :)

Lenke til kommentar

Kanskje ikke, men jeg synest du undervurderer Arsenal her. Jeg tror tilfeldigheter kommer til å spille en stor rolle. Sånne forventninger kan fort ende i surmulinger og kjefting.

Kravene for "å spille skjorta av" begynner å bli små synes jeg.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...