NightKeeper Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvem var det da?Jeg mener bestemt at Ron var den beste. Blir bare kvalm av Totti. 8311399[/snapback] Syntes Uniteds beste var Carrick, jobbet heroisk etter at Scholes ble utvistr. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Skal nevnes at Ronaldo hadde 2+ spillere i verdensklasse på seg konstant som gjorde ting vanskelig for han. Hadde vi spilt med fullt lag hadde nok denne kampen vært veldig annerledes, og jeg synes vi skal være fornøyd med resultatet med tanke på omstendighetene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Sakset fra VG: Scholes ble utvist etter to meget unødvendige taklinger, og de fleste er enige om at det var helt riktig. - Jeg var ikke enig da, men han hadde et par taklinger, sier Solskjær, som ikke klarer å skjule at han virker enig med dommeren. - Det er sånn Paul er. Han liker å takle. Dessverre er ikke Champions League noen unntak for han. Vi har en del spillere ute, så vi kunne klart oss uten det kortet, sier United-manager Alex Ferguson til Sky Sports etter kampen. Uten at jeg så kampen. Reaksjonene her samstemmer iallefall ikke.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg ville sagt at Scholes ble korrekt, men kanskje strengt, utvist. Det første kortet er soleklart. Det andre kortet kan absolutt diskuteres, og mange dommere ville gjort forskjellig her, men jeg kan ikke på noen måte se at avgjørelsen til dommeren er feil. Scholes tar ut beinet etter Totti som er på full fart forbi, og jeg kan ikke se at han var spesielt ute etter ball, i så fall var han eeeenormt treig. Dommeren vurderer det som en bevisst obstruksjon, noe jeg kan forstå at han gjør, og gir da et gult kort. Feil? Nei. Strengt? Kanskje. Mange dommere ville nok dømt det samme, mens mange nok ville spart på det gule kortet. Men så kan man diskutere om man virkelig ska legge lista høyere på det andre gule kortet, eller om man skal legge lista for et gult kort på samme linje? Uansett, det var en morsom kamp for en objektiv tilskuer. Og Man Utd tar dette på hjemmebane om de vil, gjør de det ikke så har de ikke noe videre å gjøre uansett. Blir nok en morsom returkamp iallfall. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvem var det da?Jeg mener bestemt at Ron var den beste. Blir bare kvalm av Totti. 8311399[/snapback] Ronaldo var ikke banens beste spiller nei. Både Rooney og Carrick gjorde en stor jobb i dag. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Scholsey's 2 gulekort er feilaktig, han gjør ingenting stygt og Totti faller sammen som han skulle ha blitt skutt.. Det som gjør meg mest forbannet er alle de skittne triksene Totti og hans kamerater bedriver ute på gressplenen der, fysj og skam så ekle dere er, neste bemerkelsesverdig at denne klubben har noen fans i Norge. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Noen som vet hvor man kan få sett bråket på tribunen? Altså internett, ikke kveldsnytt o.l. Takker. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Åhhh, fy faen så deilig. Kvalm av Totti? Hva har han gjort denne gangen? Post her i morgen så er du kanskje ikke så bitter lenger. Ronaldo var ikke den beste, Taddei hadde en stor kamp. Roma spilte godt i 90 min+ minus 10 sekunder som var nok til at Man Utd utlignet. Personlig tror jeg Roma tar dette 1-0 på Old Trafford Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Åhhh, fy faen så deilig. Kvalm av Totti? Hva har han gjort denne gangen? Post her i morgen så er du kanskje ikke så bitter lenger. Ronaldo var ikke den beste, Taddei hadde en stor kamp. Roma spilte godt i 90 min+ minus 10 sekunder som var nok til at Man Utd utlignet. Personlig tror jeg Roma tar dette 1-0 på Old Trafford 8312158[/snapback] Imponerende å vinne med en mann mer èn time. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tatt omstendighetene er jeg kjempefornøyd med resultatet. Å komme unna med 2-1 mot Roma med en mann mindre på bortebane er noe jeg er stolt av. Vi kommer til å gjøre en bedre kamp i returen. Ellers lurer jeg på hva som feiler italiensk politi. Var ingen hemmelighet hvem de var der for å ta. Italiensk fotball har en veldig lang vei å gå når det gjelder tribune sikkerhet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Scholsey's 2 gulekort er feilaktig, han gjør ingenting stygt og Totti faller sammen som han skulle ha blitt skutt. 8311859[/snapback] Den situasjonen var ikke gult kort, men jeg tror summen av alle taklingene hans til det tidspunktet gjorde at det ble et nytt gult kort. Han hadde jo en takling før han fikk sitt første som var bakfra og relativt gult for å si det sånn + en del andre som var på grensen dessverre, Scholes var nok litt overtent i går Eller så hadde han en plan, sist de var i finale så måtte han stå over på grunn av gule kort, så nå skal han ha gjort unna det før de kommer ditt Men målet til United, det var det klasse over, et av de fineste målene jeg har sett i år. Så er det bare og ønske Roma velkommen hjem til det laget i europa som scorer mest mål. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Eller så hadde han en plan, sist de var i finale så måtte han stå over på grunn av gule kort, så nå skal han ha gjort unna det før de kommer ditt 8312518[/snapback] Ingen med skallen i bevegelse pådrar seg rødt kort(etter 35 minutter) i en kvartfinale i CL. Det er også 2 x semi før evt. finale. Fullt mulig å få to gule til. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Og det var jo helt klart en spøk, men jeg kan jo gjøre sånn som dette hvis det var litt vanskelig å skjønne... [spøk] Eller så hadde han en plan, sist de var i finale så måtte han stå over på grunn av gule kort, så nå skal han ha gjort unna det før de kommer ditt [/spøk] Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 For et mål i går! Helt konge, noe av det peneste jeg har sett. Men seriøst, tror jeg aldri kommer til å gå på en fotball kamp i Italia ass. Det må da bare være farlig ass, syntes synd på United supportene i går! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 For et mål i går! Helt konge, noe av det peneste jeg har sett. Men seriøst, tror jeg aldri kommer til å gå på en fotball kamp i Italia ass. Det må da bare være farlig ass, syntes synd på United supportene i går! 8312827[/snapback] Men så er det ikke ofte Rooney ikke scorer pene mål da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Skjer skjelden det Da en titt her: Det første er sinnsykt, men det målet er etter ca. 40 sekunder er min favoritt. Carol ---> Saha --- > Rooney, tre spillere tre touch og et sinnsykt mål, var vel i fa cupen for et par år siden, synd det er så dårlig kvalitet... Rooney goals... Edit: Saha ikke Giggs... Endret 5. april 2007 av Manx Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sinnsykt mye fine mål av Rooney Gleder meg til tirsdagen, da skal de bli mål i bøtter og spann.. Til oss! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Tror nok vi skal ta 3 poeng på lørdag og da, må ikke glemme den kampen. Blir enklere borte mot Ports. ent hjemme mot Roma vil jeg tro, men jeg tror vi vinner begge. Endret 5. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tror nok vi skal ta 3 poeng på lørdag og da, må ikke glemme den kampen.Blir ganske så enkelt skal vi se. 8313010[/snapback] Når ble borte mot Portsmouth så enkelt? Ja, det er et lag vi skal slå, men allikevel, ingen bortekamper er enkle. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ja, man skal aldri si at man vinner lett, før man får se det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå