Stonemeister Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvilken fantastisk helg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvilken fantastisk helg Enig ManUtd vinner, Arse og Liverpool taper og Alta redder seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eks-Brann goller mot Arsenal Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Eks-Brann goller mot Arsenal Sant det Jeg har faktisk snakket med Olofinjana på Stadion! Var sånn VIP dag på stadion og fikk være med gjennom en kompis. Snakket også med Charlie Miller! (Og spilte på lag med sånn liten mål med Sigurdsson og Bjarnason mot Winters og Helge Haugen sitt lag ) Endret 1. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eks-Brann goller mot Arsenal Den har jeg ledd av hele dag. Smilet forsvant rundt 9-tiden da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eks-Brann goller mot Arsenal Den har jeg ledd av hele dag. Smilet forsvant rundt 9-tiden da. Scharner har jo scoret mot Arsenal og United da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eks-Brann goller mot Arsenal Den har jeg ledd av hele dag. Smilet forsvant rundt 9-tiden da. Scharner har jo scoret mot Arsenal og United da Hjelper pent lite på humøre akkurat nå. (men ja,veit han HAR det. Ikke mot Liverpool da...enda...) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 OlofraArna senker Arsenal Merkelig så stille Kjetil ble når det gikk på trynet med liverpool i kveld! :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Merkelig så stille Kjetil ble når det gikk på trynet med liverpool i kveld! :!: Etter hva jeg kan se før i dag var det EN drittunge, han har fått på pukkelen og dere ikke trenger tenke mer på det. Kan være det. Uansett, er noen flere enige med meg nå at noe ikke stemmer i forsvaret i år? Endret 1. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fytti bikkja! Kikka litt på tabellen nå! Den såg MEGET mye bedre ut etter bare 4 timer fotball i England! Før var den jo litt mindre pen om man skal være litt pessimist! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvilken fantastisk helg Enig ManUtd vinner, Arse og Liverpool taper og Alta redder seg For en gammel Altaværing er jo dette kjempemessig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvilken fantastisk helg Enig ManUtd vinner, Arse og Liverpool taper og Alta redder seg For en gammel Altaværing er jo dette kjempemessig Helga kunne rett og slett nesten ikke vært bedre, hadde Chelsea tapt så hadde den vært perfekt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvilken fantastisk helg Enig ManUtd vinner, Arse og Liverpool taper og Alta redder seg For en gammel Altaværing er jo dette kjempemessig Helga kunne rett og slett nesten ikke vært bedre, hadde Chelsea tapt så hadde den vært perfekt. Chelsea kommer til å ligge foran oss en god stund. Tipper helt til møte på Old Trafford Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 http://sport.vg.no/live/match.php?match_id=10000167 Kan noen fortelle meg hvor lenge Everton og Fulham har tenkt til å holde på? Står 554 minutter på klokka mi. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Haha..559 her nå...wow de må være slitne nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Roy Hogdson nekter å innse tapet og kjemper enda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tottenham er det beste laget i PL (uten om Man Utd)! Tar et poeng fra Chelsea, tar et poeng fra Arsenal, tar tre poeng fra Liverpool. De er liksom et annet lag i de kampene mot de tre overnevnte lagene. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er ikke så overraskende egentlig. Tottenham har laget til å bli topp 4 i England Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 http://sport.vg.no/live/match.php?match_id=10000167 Kan noen fortelle meg hvor lenge Everton og Fulham har tenkt til å holde på? Står 554 minutter på klokka mi. 708 and still going strong.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå