bruno99 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det var ikke akkurat noen tabbe av Pavly og ikke sette den i det "åpne målet". Robinho var i soleklar offisde da de møtte Liverpool... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 OOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MY GOOOOODNESS!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gamey?? Var det ikke Pavlucuhisdfuh som scoret da??? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 HAHAAAAA..slo på når det var 1-0 til pool..skrudde på nå igjen og det står 2-1 til Tottenham!!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ikke ta ting på forskudd, kan slå tilbake på dere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Game ga med forsikring at dette kom til å skje veldig snart, og han tok rett. NIGHT, YOU FAILED TODAY! You called what? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg så første omgang av Tottenham-Liverpool. Syns egentlig Liverpool fikk som fortjent utifra det. Nesten null interesse etter å få mål nummer to og virket å ri på 1-0-ledelsen sin. 2 poeng bak teten nå med seier i hengekampen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 JAAAAAAAAAA!!!!!HIHI Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Game ga med forsikring at dette kom til å skje veldig snart, og han tok rett. NIGHT, YOU FAILED TODAY! You called what? GAME HAR ALLTID RETT :D Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 HAHAHAHHAA. Der fikk de jævla flaskejævlene. KARMA KALLES DET. KARMA BITCHES. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jaaaaaaaaaa....Pavlychenko, han er GUD!!! Redknapp er Gud, han må ta over United etter Ferguson legger opp Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Game ga med forsikring at dette kom til å skje veldig snart, og han tok rett. NIGHT, YOU FAILED TODAY! You called what? En gang måtte jeg ta feil, jeg har hatt mye rett tidligere i sesongen, men faen så deilig å ta feil. Jeg jublet høyere nå enn da Ronaldo puttet idag for å si det sånn... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 HAHAHAHHAA. Der fikk de jævla flaskejævlene. KARMA KALLES DET. KARMA BITCHES. HAHAHA I love you guys! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Liker Carragher også eg nu! juhu! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Game ga med forsikring at dette kom til å skje veldig snart, og han tok rett. NIGHT, YOU FAILED TODAY! You called what? En gang måtte jeg ta feil, jeg har hatt mye rett tidligere i sesongen, men faen så deilig å ta feil. Jeg jublet høyere nå enn da Ronaldo puttet idag for å si det sånn... Jeg og. Når Roman scorte så reiste jeg meg og begynte å hyyyyle JAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Arsenal er bak oss med en kamp mere spilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå