Tosha0007 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jaaaaa.... satt jo her å skalv på slutten alt for nervepirrande Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fy faen så forpult ueffektive vi er. HELT EKSTERMT hvor mange 100% sjanser vi har bommet på i dag. FAEN SÅ FORBANNA JEG ER NÅ. Rio må gå i seg selv Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 HELT LATTERLIG av United. Får håpe SAF virkelig viser at dette er fullstendig uakseptabelt. Lenke til kommentar
Per_Schei Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Konge, det blei 3 poeng. Var redd der på slutten altså! Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det ble ikke noe av "storseieren" eller "grusingen" som alle Man Utd supporterene snakte om ihvertfall Så du ikke 1.omgang? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det ble ikke noe av "storseieren" eller "grusingen" som alle Man Utd supporterene snakte om ihvertfall Men det burde blitt det. Rooney var tidenes mest ueffektive spiss i dag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Er dere ikke fornøyde med 3p mot et lag som ligger tre plasser foran dere på tabellen? Endret 1. november 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er så forbannet, og jeg sier det igjen. JEg er forbannet. Man skal aldri slippe inn 3 mål på Old Trafford, det er utilgivende. Rooney var dårlig idag, han gjorde mye feil osv. Det var ikke bare han. 2.omg sugde maks. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ikkje sånn kampen utvikler seg kjetil Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) nei,ikke når vi tuller så mye bak. Måte på hvor ueffektive vi er Endret 1. november 2008 av The Game Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Blir 4-4¨ Når vi først har uflaks, så tar det helt av Værre enn Arsenal kampen jo Jeg har troa i mitt lag. Vi holder ut :)I told you! UNITED we stand. Endret 1. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Er dere ikke fornøyde med 3p mot et lag som ligger tre plasser foran dere på tabellen? Blir så jævla bra viss liverpool mister poeng idag.. Endret 1. november 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Haha, så Hulls første mål om igjen. Hvorfor løfter han ballen, mokker den ned i bakken og lar en annen Hullspiller legge inn? Så ikke lite mongo ut. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er dere ikke fornøyde med 3p mot et lag som ligger tre plasser foran dere på tabellen? ikke som kampen utartert seg, nei Rooney virker i siget, men sliter med å skåre (i dag) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hull er et lag vi egentlig skal knuse, uansett hvor gode de har vært i år. Vi taper andre omgang, og det er utilgivelig på hjemmebane. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 :)I told you! UNITED we stand. O'Shea standz :!: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jaja, 3 poeng og Arsenal feila, grei runde sålangt Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er dere ikke fornøyde med 3p mot et lag som ligger tre plasser foran dere på tabellen? De ligger på plassen over United, så ikke vær så kjepphøy, du vil bare få payback en vakker dag Lenke til kommentar
Per_Schei Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 1. og 2. omgang var kontrastar vertfall. Trur ikkje eg har sett på maken til forverring frå 1. omgang.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vi trengte ikke å gjøre det så spennende på slutten, men godt med seier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå