Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fin oppsummering:

 

- Skandaledommer. Har ikke peiling på hva han driver med og gjør feil i nesten hver eneste situasjon. I hele 2. omgang blåste han frispark feil vei i hver duell. Saha dytta som en villmann og fikk likevel frisparket. Rooney stod bom stille på en haug med oppspill, Mexes hopper i kroppen på han og Mexes får frisparket.

- Usportslig drittlag, sparker vekk ballen i hver eneste situasjon dommeren snur hodet, Chivu sin opptreden i pausen og den soleklare filminga i straffefeltet i 1. omgang (husker ikke hvilken spiller). Makan til sleip drittklubb skal man lete lenge etter.

- Brukbart resultat, verken mer eller mindre. I alle fall med det røde kortet og skadene på Vidic/Neville/Evra tatt i betraktning. Hva som skjer på Old Trafford er veldig åpent.

 

Det er jo helt latterlig det dommeren driver med:

1. Det var vel ca 10 situasjoner som var kliss like den Scholes fikk sitt 2. gule kort på, men selvfølgelig holder han kortet nede i alt annet.

2. I første omgang fikk de et indirekte frispark på 20 meter for farlig spill av Rio. Han slang inn benet høyt, var ikke i nærheten av Chippen som kom løpende. I andre omgang var det 3 eller 4 situasjoner hvor benet ble slengt MYE høyere og MYE farligere opp i været, men dommeren foretar seg ingenting.

3. Han følger jo ikke med! Han ser ikke på linjedommerene sine, han ser ikke at Roma sparka bort ballen konstant og han bruker mer energi på å vifte på spillere som ikke er involvert i spillet. Den situasjonen hvor ballen ble sparka bort på slutten var GROV og at dommeren ikke får med seg at det skal være gult kort er jo alene en skandale selv om det bare var 1 av 100 feil han gjorde.

Lenke til kommentar

Enig med deg daniel89j...

 

Er jo rett og slett søppel dømming...

Han viser ut scholes ,ok.. men så er det også en situasjon inne i feltet der o'shea feller mancini.. kliss lik det scholes gjrode.. det er etter det jeg mener en straffe og gult kort til o'shea, den blåser han ikke på... det viser jo bare at han er vinglete i dømminga si.. der tenker han sikkert på utvisninga og lar det pasere.. ergo siste gule kortet til scholes var helt feil..

 

må også bare føye til tribune bråket som oppsto... er greit at politeiet slår ned på bråkmakere, men det er skammelig at de fortsetter å dælje løs på supportere som ligger nede etter å ha fått en batong i hodet fra før.. uansett om det er man utd eller roma supportere.. tragisk rett og slett

Endret av Spykar
Lenke til kommentar
Enig med deg daniel89j...

 

Er jo rett og slett søppel dømming...

Han viser ut scholes ,ok.. men så er det også en situasjon inne i feltet der o'shea feller mancini.. kliss lik det scholes gjrode.. det er etter det jeg mener en straffe og gult kort til o'shea, den blåser han ikke på... det viser jo bare at han er vinglete i dømminga si.. der tenker han sikkert på utvisninga og lar det pasere.. ergo siste gule kortet til scholes var helt feil..

8310536[/snapback]

 

 

Tja, den straffesituasjonen du refererer til er akkurat lik den med Totti, motspilleren løper rett i OShea, og derfor er det ikke straffe! Ett sted må OShea stå, enkelt og greit!

 

EDIT: Og hva er det dommeren driver med på utvisningen til Scholes? Han lar faktisk Chivu applaudere avgjørelsen, lar han vise "tommel opp" pluss at sistnevnte klapper dommeren på ryggen etter avgjørelsen! Dette er i mine øyne helt uakseptabelt og burde vært et gult kort!

 

Det er lenge siden jeg har sett en så svak dommer som det jeg så i dag. Maken til inkompetens har jeg ikke sett på lenge, og da mener jeg lenge! Selv den nøytrale tilskuer fikk med seg at dommeren dømte 70-30 favør vertene fra Roma! Dette er svakt av UEFA i en så stor turnering! Skandale, vil jeg si!

 

Over til kampen! Til tross for tap, er jeg delvis fornøyd. Hadde vi tapt 1-0, hadde jeg sett mørkere på returkampen på Old Trafford! Vi fikk med oss det særdeles viktige bortemålet, så det at vi tapte 2-1 bekymrer meg faktisk ikke nevneverdig! Jeg vet at vi spiller forrykende fotball på Old Trafford, og jeg har faktisk stor tro på at vi kommer oss videre til semifinalen!

Endret av Gabi Heinze
Lenke til kommentar

Tja... smaken er som baken, jeg mener at hvis han skal blåse på scholes sitt så er den situasjonen med oshea også straffe...

 

Uansett gjort er gjort og spist er spist... det viktigste var at united fikk med seg 1 mål på bortebane med 10 mann...

 

Hjemme på Old Trafford er de sterke og med 11 mann og det blir en helt annerledes kamp som ikke dommern ødelegger forhåpentligvis.

Vinner med 1 mål og ikke slipper inn så går alt gulle godt.

Endret av Spykar
Lenke til kommentar
En fin oppsummering:

 

- Skandaledommer. Har ikke peiling på hva han driver med og gjør feil i nesten hver eneste situasjon. I hele 2. omgang blåste han frispark feil vei i hver duell. Saha dytta som en villmann og fikk likevel frisparket. Rooney stod bom stille på en haug med oppspill, Mexes hopper i kroppen på han og Mexes får frisparket.

- Usportslig drittlag, sparker vekk ballen i hver eneste situasjon dommeren snur hodet, Chivu sin opptreden i pausen og den soleklare filminga i straffefeltet i 1. omgang (husker ikke hvilken spiller). Makan til sleip drittklubb skal man lete lenge etter.

- Brukbart resultat, verken mer eller mindre. I alle fall med det røde kortet og skadene på Vidic/Neville/Evra tatt i betraktning. Hva som skjer på Old Trafford er veldig åpent.

 

Det er jo helt latterlig det dommeren driver med:

1. Det var vel ca 10 situasjoner som var kliss like den Scholes fikk sitt 2. gule kort på, men selvfølgelig holder han kortet nede i alt annet.

2. I første omgang fikk de et indirekte frispark på 20 meter for farlig spill av Rio. Han slang inn benet høyt, var ikke i nærheten av Chippen som kom løpende. I andre omgang var det 3 eller 4 situasjoner hvor benet ble slengt MYE høyere og MYE farligere opp i været, men dommeren foretar seg ingenting.

3. Han følger jo ikke med! Han ser ikke på linjedommerene sine, han ser ikke at Roma sparka bort ballen konstant og han bruker mer energi på å vifte på spillere som ikke er involvert i spillet. Den situasjonen hvor ballen ble sparka bort på slutten var GROV og at dommeren ikke får med seg at det skal være gult kort er jo alene en skandale selv om det bare var 1 av 100 feil han gjorde.

8310457[/snapback]

 

Ærlig talt, hva gjør en tysk pianist ute som dommer i en storkamp?

Så jo at han ved flere anlednigner hadde ryggen til.

 

Men, får vi 1 - 0 mot Roma på old Trafford, så vinner vi jo.

Lenke til kommentar

Ekstremt kontrollert utligning av Rooney.

Veldig bra spilt av Ronaldo og(as allways).

Scholes skuffet med egentlig, så ut som han ville slakte hele gjengen, slik som han takla.

Selv om det andre gule kortet var diskutabelt, hadde det ikke tatt lang tid før han hadde fått det uansett.

Lenke til kommentar
Ronaldo skuffer som regel mot topplag, og han er en smule oppskrytt blant United-supportere. Som f.eks idag, akkurat nå leder han banens beste på united.no i Roma-kampen, nuff said.

8310955[/snapback]

Hvem var det som var selve arkitekten bak utlikningen? Joda det var Ron det.

 

Forøvrig så har United vunnet 14 av 16 PL kamper på OT, på tidet vise vår borg ute i Europa også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...