Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kanskje ikkje resultat-messig, men di har jo hatt ett hav av sjansa og veldig mykje fint spel. Nåke av da besta eg har sitt vertfall.. Kanskje den beste første omgangen i denne sesongen, ja. Men det er ikke allverden å skryte av iforhold til i fjor osv Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dette blir for skummelt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Oi oi. Kan dette bli en meget god Pool dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fy faen! Lar dem komme inn i kampen... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hælvette jeg rekker ikke ølsalget hvis det skal fortsette sånn her! Vi burde hatt 5-6 mål nå Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er ganske sikker på at Hull tar poeng her. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det blir poengdeling :/ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva faen er det vi holder på meg? Faen så ræva vi er forran mål. Rooney har sugd pikk Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 FYFAE SÅ DÅRLIG VI SPILLER! vent, vi vinner, la dem score! Vi skal jo trossalt ikke vinne Premier league! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Helt sykt av Utd dette. Wtf? Jeg har sagt det lenge denne sesongen, forsvaret er ikke det samme som i fjor, kanskje til og med når samme spillere er der. FUCK Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Flaks meg i ræva. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tør ikke engang håpe på et Hull-mål til... Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nå begynner det å bli noe ampert ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå