Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 2x stang inn = Marginer. Ronaldo-heasing via Hullmann= Marginer. Sier ikke dere har flaks, eller at det ikke er fortjent, men ikke si at dere ikke har marginer med! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Festfotball har det ikke vært i 1.omg, men noen fine sjanser og gode scoringer har det vært. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 OMG se på andre målet til Chelsea. Ekkelt, og offside. Første keepertabbe og. Blir kvalm :puke: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) 2x stang inn = Marginer. Ronaldo-heasing via Hullmann= Marginer. Sier ikke dere har flaks, eller at det ikke er fortjent, men ikke si at dere ikke har marginer med! Takk for meningen din, den er notert i protokollen. Endret 1. november 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 For å være erlig. 1-0 målet var så flaks som man kan få det til. Utrolig at et slikt lompeskudd kan gå inn :b Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen tvil om hvem som er kongen av PL, og Berbatov som prins Berbatov er Gud. Når han bare vippet ballen over hodet på en Hull-spiller for så å slå en perfekt pasning på halvvolley til Nani, var magisk. Også de to assistene da Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nani sine skuddforsøk er helt håpløse, ellers er han veldig god. Ja, han burde så absolutt begynne å trene litt mer på det. Han har jo et veldig godt innleggsbein etter min mening, men skyter alt for ofte langt over. Syntes han har prestert bra de siste kampene han har spilt og håper den formen fortsetter fremmover. Alt i alt syntes jeg vi har hatt en helt grei første omgang. Hull er gode på å stoppe mange av våre angrepsforsøk, men jeg tror vi kan minst forvente et par mål til i denne kampen. Morro at Carrick er tilbake, litt heldig med målet. Ser også ut som om Ronaldo er tilbake i scorings form, 4 mål på 1 1/2 kamp er ikke så aller værst. Tror vi kan forvente en hattrick av han i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Flaks finnes i fotball. Dere har jo hatt det i hele sesongen så langt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Slapp av nå folkens. Dere biter jo på agnet hans. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vi var best i første omgang og fortjener å lede, ingen fornektelse det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Flaks finnes i fotball. Dere har jo hatt det i hele sesongen så langt. Det er ikke vits i å kommentere det innlegget engang. Patetisk. For dine er jo så mye bedre Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Flere enn meg her som sliter med Livesport idag? Må se matchen på Sky Super Calcio, med "lydlægg" som et helvete Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når Man Utd folka har sagt at Liverpool har flaks ver j*vla kamp vi vinner, så må jo de tåle noe pepper tilbake når de også har litt flaks(og ja, stang inn mål er flaks, no doubt) Har da ingenting å si hvor på målet man treffer, så lenge ballen går inn? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, dere fortjener det, men at dere aldri har marginene dine er rett og slett bullshit! Synes det blir dumt å si det du sier gitt, det kunne like så greit ha kommet et mål på en annen sjanse (Av de vi har hatt) og det kunne hatt motsatt effektiv på de vi faktisk har skåret på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Stang inn er flaks? Når ble det flaks? Jeg kødder ikke nå, jeg visste ikke det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men for helsike da, kan dere ikke innrømme at dere har marginer på deres side ved disse tre målene? Dere skryter så av at dere alltid kun har marginer mot, er det rart jeg reagerer når dere har marginene med dere på tre mål i ei omgang? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når Man Utd folka har sagt at Liverpool har flaks ver j*vla kamp vi vinner, så må jo de tåle noe pepper tilbake når de også har litt flaks(og ja, stang inn mål er flaks, no doubt) Regner da med at når de går ut så er det uflaks? Er jo faen meg ikke et mål mer som er godkjent, vi må ha hatt mye flaks de siste 16 årene siden vi har klart å vinne 10 PL titler og liverpool ingen... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 OG FRA OG MED NUH SER VI ANDRE OMGANG. INNLEGG SOM IKKE KLARER Å OPPFØRE SEG FÅR SEG EN TIDLIG DUSJ. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fy faen så frustrerende det må være å spille på lag med en tulling som Nani. Ser det flere ganger, bl.a. mot West Ham også. Han bare sentrer til motstandern. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nesten Berbagoal der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå