Tosha0007 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 må sei eg veldig nøgd no.. va pokker meg sur når Hull utlinka Begynner å slappe litt av no. Ronaldo nærme seg grensa der han e tilgitt no Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Satt egentlig og bare ventet på det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Satt egentlig og bare ventet på det. På hva? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 At det skulle bli 3-1. United presset jo hele tiden etter 1-1, og 2-1 målet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hat-Trick av Ronaldo 2.omg Tror det blir 5-1 eller mer. Hull skal gruses. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hull hadde bare 1 sjanse, og den scoret de på. Håper å se United i full action i 2.omgang også, så kan dette bli skikkelig underholdene. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 håper snart første posten kan bli oppdatert. Mike Phelane er assisten manager no. Carlos Queiroz er sjef for Portugal Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Veldig ekkelt med Chelsea sine første to mål, typiske tabber og ekle Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ronaldo nærme seg grensa der han e tilgitt no Hvis han fortsetter i dette tempoet fram til juletider så snakker vi kanskje. Kan ikke si at jeg stiller meg imot det han maner fram på matta, men best av alle er jo Berba. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Syntes da ikke Nani har vært så dårlig i dag. Flotte innlegg og bra innsats både defensivt og offensivt. Bare ett par skuddforsøk som ikke har vært helt på topp Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen tvil om hvem som er kongen av PL, og Berbatov som prins Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Berbatov har en assist fot jeg aldri har sett maken til. Bra kamp, håper tempoet fortsetter i andre omgang. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Syntes ikke første omgangen var veldig overbevisende spillemessig egentlig. Men 3-1 er fin fint. Nani har vært god. Berba og Ronaldo vært klart best så langt. Rooney kom seg, etter en veldig treig innledning. Gleder meg til andre omg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Herlig å se Carrick tilbake, bare herlig. Og Berba er seriøst syk for oss, magic Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nani sine skuddforsøk er helt håpløse, ellers er han veldig god. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Snakk heller om konge og prins innen Man Utd. Er flere spillere i PL som er vel så fortjent prins og konge ;> Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nani sine skuddforsøk er helt håpløse, ellers er han veldig god. Så ihvertfall på reprisen av det ene skuddet, at Rooney vridde seg i fortvilelse. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Må si meg fornøyd etter første omgang! Angrepet som førte til 2-1 målet av Carrick var rett og slett konge! Alle løp i tusen rettninger, kryssløpe og alt det shitte der! Edit: Skuddforsøkene til Nani er , ja, håpløse. Endret 1. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fortsetter dette så blir jeg mer en brisen før jeg skal på fest, er halv-veis igjennom six-packen alt Strålende kamp så langt, synd med baklengsmålet men så lenge de renner inn riktig vei så skal jeg vel overleve et mål feil vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå