archanios Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Forstår ikkje heilt at det skal vere bedre å starte med Tevez på topp enn ein Rooney som pr dags dato har ein jamnare scoringsfrekvens enn han nokon gong har hatt. Trur nok det er bedre å starte med to spissar, sånn at dei spelar i sine meir vante posisjonar. Roon er ikkje best som ving, sjølv om at han ikkje ville spelt der. Samtidig er Brown skadd og uaktuell til dagens kamp, og då vil ikkje han kunne vere med på det beste laget vi kan stille atm. Endret 1. november 2008 av archanios Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Rooney passer ikke inn som høyreving. Heller venstre enn høyre, ja. Men aller helst sentralt på topp Forstår ikkje heilt at det skal vere bedre å starte med Tevez enn ein Rooney som pr dags dato har ein jamnare scoringsfrekvens enn han nokon gong har hatt. Det er vel for å gi han tillitt. Vise at han fortsatt er med i laget liksom. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vil veldig gjerne sjå Tevez, men han starta sist, Roon starta på benken, så for meg er det naturlig at Roon spelar. Då heller la Berba kvile litt. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Etter det forarbeidet på 2-0-målet er jeg seriøst blitt avhengig av Berbatov. Han må spille i dag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Berba kan hvile i dag. Det er CL som er turneringen hans. Fire mål på to kamper! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jess, men då får alle ha lykke til. Så satsar vi på at dette ender med ein fin liten seier. Ellers får de nok høre det.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Berba trenger ikke hvile, han løper jo ikke en dritt mer enn det han absolutt må Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Berba trenger ikke hvile, han løper jo ikke en dritt mer enn det han absolutt må Det er sant. Finnes det en full oversikt over "distance covered" i CL-kampene? Berbatov ligger nok som nr. 10, rett foran keeperen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 De sa vel på RedCafe at i den siste landslagskampen for Bulgaria avla han 2000 meter eller no. Det tilsier at han løp 20 meter i minuttet og at å komme seg over hele banen ville tatt han 5 min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bare to kilometer? Gjennomsnittet i CL-kampene pleier å være på litt over 10 km... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) De sa vel på RedCafe at i den siste landslagskampen for Bulgaria avla han 2000 meter eller no. Det tilsier at han løp 20 meter i minuttet og at å komme seg over hele banen ville tatt han 5 min. HAHA fy faen Berba EDIT: merget ikke nei Endret 1. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Berba trenger ikke hvile, han løper jo ikke en dritt mer enn det han absolutt må Det er sant. Finnes det en full oversikt over "distance covered" i CL-kampene? Berbatov ligger nok som nr. 10, rett foran keeperen. Har leita litt, finner bare en haug med infor hvordan systemet virker, og hvor jeg kan bestille det Men ikke noe statestikk Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er det bare hos meg RedCafe er nede? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nope nede her og. Venter også på laget Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 VDS Nev Rio Vida Pat Ronaldo Carrick Anderson Nani Rooney Berba bench: Foster, Rafael, O'Shea, Park, Fletcher, Giggs, Tevez. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ville ha Fletcher i stedet for Anderson, men ellers ser laget greit ut Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er det den virkelige lagoppstillingen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/sk..._tilbake_fansen Hva syns dere om denne saken? Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Går kampen på Norsk tv, og i såfall kanal? canal+ regner jeg med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå