fakey Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Er jo lurt å satse på bortemål da, selv om vi eier dem på Old Trafford. 8308184[/snapback] Var det meningen at vi ikke skulle satse på bortemål? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Så klart vis man greier å score bortemål er jo det fint da... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Bortemål i kveld er en stor fordel, helt klart! Jeg har stor tro på at vi kommer til å score i kveld! Kommer nok til å merke at Vidic er borte, men jeg har også stor tro på at Brown kommer til å gjøre sine saker bra Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 0-0 eller 1-0tap idag, vi tar dem dog hjemme på OT. 8307180[/snapback] 0-0 er det siste uavgjort resultat jeg vil ha, det er bare en fordel for Roma. Sattser på at det blir et mål eller to i vår favør... Tror Brown kommer til å klare seg bra, han har vært stort sett god de gangene han har vikariert på back eller stopperplass i år, så jeg tror det går bra. Men vi kommer helt sikkert til å savne Vidic... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Føler at dette er en "enten eller" kamp. Enten så går det veldig bra, ellers så går det helt ræva. Noen bortemål hadde vært å foretrekke:) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Ole Gunnar Solskjær starter på topp sammen med Wayne Rooney i en offensiv United oppstilling i Roma. United: Van der Sar - Brown, O'Shea, Ferdinand, Heinze - Ronaldo, Scholes, Carrick, Giggs - Rooney, Solskjær. Innbyttere: Kuszczak, Saha, Smith, Dong, Richardson, Fletcher og Eagles. Roma: Doni - Cassetti, Mexes, Chivu, Panucci - De Rossi - Wilhelmsson, Taddei, Perrotta, Mancini - Totti. Innbyttere: Curci, Faty, Defendi, Ferrari, Vucinic, Rosi og Okaka Chuka Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Håper for guds skyld at Rooney får det til bedre enn mot Blackburn. En scoring hadde absolutt ikke vært å forakte fra han, hjelper på selvtilliten å få satt en i CL. NOOO!! Det var ikke så bra... rødt på Scholsey. Endret 4. april 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Når en klovn blir satt til oppgaven å dømme kampen, er vi nok ute etter min mening. Store deler av laget virker nervøse, Ronaldo's kantløp ser vi ikke mye til. Etter min mening må Sunny ut, Saha inn, og skal vi videre må vi score i kveld. Dommern i elva. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Det første gule var greit nok, men å gi gult kort på det andre er jo så fantastisk langt ute på jordet. Den situasjonen kunne jo blitt brukt som et perfekt eksempel for å demonstrere hva et vanlig frispark er. Scholes setter ut benet der Totti skal løpe, Totti løper i benet hans, et helt greit frispark. Hvordan dommeren på noen som helst måte klarer å resonnere seg fram til at det er et kort beviser bare at mannen ikke har noe å gjøre som dommer i denne turneringen. Skandale spør du meg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Når en klovn blir satt til oppgaven å dømme kampen, er vi nok ute etter min mening. Store deler av laget virker nervøse, Ronaldo's kantløp ser vi ikke mye til. Etter min mening må Sunny ut, Saha inn, og skal vi videre må vi score i kveld. Dommern i elva. 8309913[/snapback] Enig med deg, Sunny har man ikke sett i dag.... Ronaldos kantløp har man heller ikke sett i dag, burde bli bedre i 2. omg.. Det blir 3-1 til united Ronaldo,Rooney og Heinze scorer i 2. omg.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 12 mot 10 spillere er jo helt latterlig, hva er detta? Fyfan den dommern skulle jeg faen meg skutt, og du Totti du er så teatralsk.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Kom igjen nåå United Vi må greie minst uavgjort... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. 1-1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Fuckin' Rooneh!! He's fat, he's scouse, he'll probably rob your house! Sånn skal det gjøres! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 ROONEY! Så iskald!! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hvilket forspill av Solskjær, og så kaaaaaald Rooney er! Diggbart mål. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) forspill av solskjær? Ronaldo startet det hele, og innlegget til Sunny var perfekt. EDIT: Neeeeeeeeeeeeeeei Endret 4. april 2007 av Raste Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Det var den jubelen... Sykt skudd! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Vucinic kan jobben sin... Stolt over å være serber jeg! Når en serber ikke spiller så kommer det alltid en til som kan jobben sin, husk det! Endret 4. april 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Faen så ble det tap, helvette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå