Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
0-0 eller 1-0tap idag, vi tar dem dog hjemme på OT.

8307180[/snapback]

 

0-0 er det siste uavgjort resultat jeg vil ha, det er bare en fordel for Roma. Sattser på at det blir et mål eller to i vår favør...

 

Tror Brown kommer til å klare seg bra, han har vært stort sett god de gangene han har vikariert på back eller stopperplass i år, så jeg tror det går bra. Men vi kommer helt sikkert til å savne Vidic...

Lenke til kommentar

Ole Gunnar Solskjær starter på topp sammen med Wayne Rooney i en offensiv United oppstilling i Roma.

United: Van der Sar - Brown, O'Shea, Ferdinand, Heinze - Ronaldo, Scholes, Carrick, Giggs - Rooney, Solskjær. Innbyttere: Kuszczak, Saha, Smith, Dong, Richardson, Fletcher og Eagles.

 

 

 

Roma: Doni - Cassetti, Mexes, Chivu, Panucci - De Rossi - Wilhelmsson, Taddei, Perrotta, Mancini - Totti. Innbyttere: Curci, Faty, Defendi, Ferrari, Vucinic, Rosi og Okaka Chuka

Lenke til kommentar

Når en klovn blir satt til oppgaven å dømme kampen, er vi nok ute etter min mening. Store deler av laget virker nervøse, Ronaldo's kantløp ser vi ikke mye til. Etter min mening må Sunny ut, Saha inn, og skal vi videre må vi score i kveld.

 

Dommern i elva.

Lenke til kommentar

Det første gule var greit nok, men å gi gult kort på det andre er jo så fantastisk langt ute på jordet. Den situasjonen kunne jo blitt brukt som et perfekt eksempel for å demonstrere hva et vanlig frispark er. Scholes setter ut benet der Totti skal løpe, Totti løper i benet hans, et helt greit frispark. Hvordan dommeren på noen som helst måte klarer å resonnere seg fram til at det er et kort beviser bare at mannen ikke har noe å gjøre som dommer i denne turneringen. Skandale spør du meg.

Lenke til kommentar
Når en klovn blir satt til oppgaven å dømme kampen, er vi nok ute etter min mening. Store deler av laget virker nervøse, Ronaldo's kantløp ser vi ikke mye til. Etter min mening må Sunny ut, Saha inn, og skal vi videre må vi score i kveld.

 

Dommern i elva.

8309913[/snapback]

Enig med deg, Sunny har man ikke sett i dag....

Ronaldos kantløp har man heller ikke sett i dag, burde bli bedre i 2. omg..

Det blir 3-1 til united :thumbup:

Ronaldo,Rooney og Heinze scorer i 2. omg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...