D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Store hjerner tenker likt Jeg heller mest mot at jeg vil starte med det laget jeg/Archanios satte opp, også bytte inn Anderson for Carrick/Fletcher, og Tevez for Nani slik at vi ender opp med lagoppstillingen til Game. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Tror ikke alle 3 spissene våre starter nei Men Game, du vil altså droppe Fletch for denne kampen? For meg har han vært den beste spilleren vår denne sesongen, så. Endret 1. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Taco og et par pils er kjøpt inn. Nå må denne helvetes kampen starte snart! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Og ikke er det en bra kamp å se på tradisjonelle 13.45 tiden heller Everton - Fulham ja. Hvorfor må 3 av topp 4 lag alle spille samtidig 16.00, heller en av kampene 13.45. Oh FA, FA, FA! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Am Back Bitcheeees Når spiller United? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 16.00 Yeah! Det passer fint, sry mæits men United kan godt tape 5-0 for min del i dag, bare Roma ikke taper for Juve - det blir min begravelse Dere får ha meg unnskyldt kjære moderatorer: For en kamp Like herlig å se hver gang! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Takk Manx no er eg vertfall klar for kamp... Carrick i den kampen der... Håper han startar i dag, vi kan trenge han i gryande form mot Arsenal på Emirates. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Takk Manx no er eg vertfall klar for kamp... Carrick i den kampen der... Håper han startar i dag, vi kan trenge han i gryande form mot Arsenal på Emirates. Ja, tenkte ikke på det. Carrick må jo starte på Emirates. Håper han får spilt 60+ min i dag og hele kampen borte mot Celtic! Carrick er viktig for oss, spesielt når Scholes ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Håper Carrick starter, og evt blir byttet ut tidlig i 2.omg. Jeg vil helst se han i hele kampen mot Celtic og Arsenal kampen. Er så jævla deilig at han Carrick er tilbake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Wes Brown er skadet, så det blir nok G. Neville på høyreback i dag. VDS og Carrick kan fort komme til å starte, skal man tro skys. VDS Neville - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson Tevez - Berbatov - Rooney Tipper vi for se noe slikt. Tror også på noe slikt (men vil ha med Fletcher!), men kanskje han velger 4-4-2. Tevez på venstreving. Men er ikke helt sikker om om SAF vil ha Ronaldo/Tevez/Berbatov/Rooney på banen samtidig. Hva om vi sliter med og score, hvem skal bli komme inn og avgjøre kampen? Endret 1. november 2008 av Latias Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Carrick blir viktig utover i sesongen, det er eg ganske sikker på. Fletcher har vore stor til no, men det er ikkje sikkert han klarar å opprettholde eit så høgt nivå gjennom heile sesongen og Anderson er endå veldig ung og vil variere. Derfor er det viktig med ein Carrick som gjer ein vanvittig innsats kvar gong, sjølv om ikkje alt er like synlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Håper Carrick starter, og evt blir byttet ut tidlig i 2.omg. Jeg vil helst se han i hele kampen mot Celtic og Arsenal kampen. Er så jævla deilig at han Carrick er tilbake Det er det. Han er rett og slett herlig i midtbane for oss! Håper på de samme tingene jeg, og tror på de også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når Scholes og Hargreaves er tilbake, skal SAF ha store problemer med å sette opp to spillere på sentral midtbane. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når Scholes og Hargreaves er tilbake, skal SAF ha store problemer med å sette opp to spillere på sentral midtbane. Hargreaves er vel aldri "tilbake" Men når Scholes er tilbake Da blir det nesten å feire! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hargreaves er veldig god når han er skadefri, men han er altfor mye skadet. Veldig synd at han er så mye skadet, jeg tror heller ikke han blir kvitt skadeproblemene iår. Endret 1. november 2008 av Raste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nei han har rett og slett problem med knærne. Ikke at han er "skadet" seg selv der. Er et problem han ikke kan bli helt kvitt. Beste vi kan håpe på er et par måneder der han ikke har vondt; også må han hvile i en måned+ før han kan trene igjen. Endret 1. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når Scholes og Hargreaves er tilbake, skal SAF ha store problemer med å sette opp to spillere på sentral midtbane. Hargreaves er vel aldri "tilbake" Men når Scholes er tilbake Da blir det nesten å feire! Ikke tenk negativt! Men gleder meg til Scholes, ja. Han blir nok en viktig spiller gjennom vår-sesongen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vel, som sagt, "tilbake" betyr vel ikke helt tilbake. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hargreaves sliter dessverre med eit problem som kanskje aldri vil lege 100%. Han kan bli bra nok til å spele i perioder, men sannsynligvis så vil han nok vere ute med jamne mellomrom. Kortare eller lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå