LowBalls Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noe liv her? Kom nettopp hjem fra Pirates of the.. maraton på kino. Gleder meg til kl 4! skal vi tippe 4-0? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Da har jeg satt 500 kr på Liverpool, Chelsea og Arsenal vinner. Går den inn casher jeg inn 2000, går den ikke inn har enten Liverpool, Chelsea eller Arsenal avgitt poeng, vinnvinn-situasjon. Forøvrig merkelig at pedofili-prat med en litt humoristisk undertone ikke er lov her, ser at innlegget mitt er blit slettet. Uansett føler jeg tiden er moden for et bytte av navn på denne tråden. Hva med OT-baren eller noe lignende som da (selvfølgelig) referer til Bishop Blaize som da på en måte er Old Trafford-baren eller puben eller hva det nå måtte være. Bare et forslag. I dag kommer vi til å slite langt utover i 2. omg før vi endelig får den forløsne scoringen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Liverpool avgir poeng idag Points. Men lykke til Lenke til kommentar
Per_Schei Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eg trur ikkje at Liverpool vinner idag, uavgjort er godt mulig. Men da hadde jo vore fantastisk me Spurs-seier... Eg har tru på ein solid United-seier idag, tippe 4-1. Lenke til kommentar
sapari Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eg trur ikkje at Liverpool vinner idag, uavgjort er godt mulig. Men da hadde jo vore fantastisk me Spurs-seier...Eg har tru på ein solid United-seier idag, tippe 4-1. De har jo spilt bra i det siste det har vært brae overganger blant annet: Dimitar berbatov evans nani. Men de må fokusere på keeperstallen edwin van der sar er 38\39 så de trenger en ny goalkepper det hadde vært bra er det noen som har et forslag til en keeper.chelsea har jo Peter cech 28\29 kan være mulig.M.Neuer Scahlke 04 kunne vært en overgang 22 åringen er jo god et stort Talent.setter opp Tabbbelen med det samme.Manchetser United på sjette plass med 18 poeng.Foran helgen`s kamper ser tabellen sånn ut.Manchester united har en fordel de har spilt 9 kamper de 5 som ligger over Manchester united på tabellen har spilt 10 kamper. 1.Arsenal 26 poeng 2.Chelsea 23 poeng 3.Arsenal 20 poeng 4.Aston Villa 20 poeng 5.Hull City 20 poeng 6.Manchester united 18 poeng 7.Portsmouth 14 poeng 8.Mancheter city 13 poeng 9.Midellsborugh 13 poeng 10.Sunderland 12 poeng 11.West Ham United 12 poeng 12.Everton 12 poeng 13.Blackburn 12 poeng 14.Fulham 11 poeng 15.Stoke city 10 poeng 16.WBA 10 poeng 17.Newcasle 9 poeng 18.Wigan alteich 8 poeng 19.Bolton 8 poeng 20.Tottenham hopstur 6 poeng Hilsen sapari Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Skjønner at det er rart, men Liverpool leder faktisk PL. Endret 1. november 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Visste ikke at Arsenal stilte med to lag i år Lenke til kommentar
Per_Schei Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 He-he, veldig imponerande av Arsenal, men kor lenge varer det? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sapari: det var en fantastisk rotete post. Har ikkje hørt så mykje om denne 22-åringen, men det gikk rykte for ei stund sidan om at vi såg på Sergio Asenjo frå Valladolid. Eg trur uansett at det er eit sjansespel å satse på så unge keeperar. Det beste er ein keeper der ein veit kva ein får, som har gode sesongar bak seg og endel år igjen på toppen. Når ein keeper er 22 eller 19 år som i tilfellet med Asenjo, så er han fortsatt å sjå på som talent i keepersamenheng, der erfaring ofte kan vere det viktigaste. Håper Liverpool går på en smell i dag, skal sjå kampen saman med ein kamerat som er Pool-supporter og det hadde vore litt morsomt med poengtap. Sorry Points, men akkurat dei pengane kan du godt tape. ;)Aller helst så går ingen av kampane inn.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sapari, vær så snill og prøv å konsetrere deg når du skriver. Ikke lag så veldig rotete post, det du postet nå nettopp var rotete å lese Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg håper at vi henter Igor Akinfeev, tror han kunne vært en veldig bra erstatter over tid, hvis ikke håper jeg vi velger å satse på Ben Foster. Hvis han holder seg unna skadene tror jeg han kan bli en kjempekeeper etterhvert. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) De har jo spilt bra i det siste det har vært braegode?bra? overganger blant annet:Dimitar berbatov Stor B evans nani. Stor E og stor N Men de må fokusere på keeperstallen edwin van der sar Stor bokstav er 38\39 så de trenger en ny goalkepperkeeper det hadde vært bra er det noen som har et forslag til en keeper?.chelsea har jo Peter cech 28\29 kan være mulig.M.Neuer Scahlke 04Hæfffkunne vært en overgang 22 åringen er jo god et stort TalentTalent med stor T faktiskt.setter opp Tabbbelen med det samme.ManchetserOIIIIIIII United på sjette plass med 18 poeng.Foran helgen`shelgens kamper ser tabellen sånn ut.Manchester unitedSTOR U har en fordel de har spilt 9 kamper, KOMMA de 5 som ligger over Manchester united på tabellen har spilt 10 kamper.1.Arsenal 26 poeng 2.Chelsea 23 poeng 3.Arsenal 20 poeng 4.Aston Villa 20 poeng 5.Hull City 20 poeng 6.Manchester united 18 poeng 7.Portsmouth 14 poeng 8.Mancheter LOL city 13 poeng9.Midellsborugh 13 poeng10.Sunderland 12 poeng 11.West Ham United 12 poeng 12.Everton 12 poeng 13.Blackburn 12 poeng 14.Fulham 11 poeng 15.Stoke city 10 poeng 16.WBA 10 poeng 17.Newcasle 9 poeng18.Wigan alteich 8 poeng19.Bolton 8 poeng 20.Tottenham hopstur , der lo eg 6 poeng Hilsen sapari Endret 1. november 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvilken karakter ga du på denne innleveringen, Angels? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 I mine øyner er denne den klassiske stilen som gir karakter 2-. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tja..var flere feil enn de få eg rettet så tror vi ligger på 2- tallet her. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Tja..var flere feil enn de få eg rettet så tror vi ligger på 2- tallet her. Hvis det var 2 burde jeg fått 6 i norsk! Endret 1. november 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Wes Brown er skadet, så det blir nok G. Neville på høyreback i dag. VDS og Carrick kan fort komme til å starte, skal man tro skys. VDS Neville - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson Tevez - Berbatov - Rooney Tipper vi for se noe slikt. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Å, så klar eg er for kamp no. Begynte dagen tidlig med ein frisk tur i fjellet, mat no, litt surfing og deretter puben. Det her blir forhåpentligvis veldig gøy, sjølv om at eg er klar over at det fort kan bli ei tolmodigheitsprøve. Spent på laget. Det er vel gode muligheiter for at Carrick får prøve seg frå start, og med Wes ute, så spørs det om kapteinen også får starte på høgrebacken. Håper sjølvsagt på opptil fleire mål, og gjerne eit par nye frå Rooney. Tidlig mål i denne kampen vil som alltid roe nervane litt. Samtidig som vi sannsynligvis har alternativ på benken om det skulle stange imot. "Mitt lag" VDS Neville-Rio-Vidic-Evra Ronaldo-Carrick-Fletcher-Nani Rooney-Berbatov Tevez, Anderson og Rafael kjem på i andre. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 VDS Neville - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson Tevez - Berbatov - Rooney Tipper vi for se noe slikt. Ganske enig i lagoppstillingen din, hadde vært typisk SAF og stilt med ett slikt lag. Den var jo utrolig offensiv da, så hvis vi starter med noe som er litt mer defensivt, tror/håper jeg vi får se noe slikt: VdS Neville - Rio - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani Tevez/Rooney - Berbatov Driter i hvem som starter av Tevez og Rooney så lenge Berbatov spiller Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vi er i det minste ganske enige Aye. Laget til The Game er offansivt, og det kunne heilt klart vore spennande å sjå "dei fire store" sammen på topp igjen. Det spørs likevel som Aye seier om SAF velger å gå ut så hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå