Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Som eg sa i sta så er litt av problemet at ingen av keeperane våre har erfaringa som førstekeeper for en klubb som United, der du alltid vil vere utsatt for et voldsomt press, frå supporterar og publikum. Syns PIG i mange tilfeller har gjort ting bra, men samtidig så kan han virke litt usikker og gjere enkelte feil som ikkje vekker tillit. Foster har eg sett for lite til å gjere meg opp ei meining.

Det er nettopp det jeg er er usikker på også. PIG føler jeg er for ustabil til å være førstekeeper, mens Foster er for ung. Men som det heter: Er du god nok, er du gammel nok :p Når det gjelder PIG har han noen kamper der han er fryktelig god og står som en levende vegg, mens andre kamper virker han fryktelig usikker og gjør ett par tabber. Jeg mener at det er bedre med en keeper som spiller på 90% i hver kamp, enn en som spiller 100% ene kampen og 60% andre kampen, og føler desverre at Kusczcak ikke faller under den førstnevnte kategorien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men må du svare på hver jævla post da, Kjell?

Det er bare Rastepus og TCpus som for lov å være litt på kanten her, du kan være OT-trollet i Liverpool tråden elns. Kjipt at du ikke har noen å preike med, men hey, du valgt selv å bli Liverpool supporter. Du er velkommen til å skifte lag, jeg vil ikke tenke en vond tanke om deg av den grunn.

archanios: "Syns PIG i mange tilfeller har gjort ting bra, men samtidig så kan han virke litt usikker og gjere enkelte feil som ikkje vekker tillit. Foster har eg sett for lite til å gjere meg opp ei meining."

Skrev nesten det samme for noen uker siden, da jeg tok opp VDS's alder og hvor lenge han har igjen. Jeg er veldig keen på at SAF kjøper en ny keeper, etter sesongen. Gjerne en etablert, men ikke altfor dyr en. Syntes VDS har sett litt bob-bob ut denne sesongen også, så det er på tide å finne nytt blod.

Forster eller PIG vil aldri bli en United nr1. Tror jeg :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Aldri sett det før jeg. ELler, kanskje en gang for lenge siden :p

Men er PIG egentlig så god at han kan vinne PL?

Det er feltarbeidet som er svakheten. Ellers er han en veldig god keeper. Jeg synes han gjør sine saker bra og så absolutt bør få sjangsen når Sar gir seg. Han oser ikke trygghet som Sar og Schmeichel, men det kan forandre seg om han får stå ei stund.

Lenke til kommentar
Skrev nesten det samme for noen uker siden, da jeg tok opp VDS's alder og hvor lenge han har igjen. Jeg er veldig keen på at SAF kjøper en ny keeper, etter sesongen. Gjerne en etablert, men ikke altfor dyr en. Syntes VDS har sett litt bob-bob ut denne sesongen også, så det er på tide å finne nytt blod.

Forster eller PIG vil aldri bli en United nr1. Tror jeg :)

Noen tips til hvem som kan være aktuelle som ny førstekeeper? For å være ærlig sliter jeg litt med å komme på noen som både er etablert, men ikke for dyr.

Ikke det at jeg ser så mye annen fotball enn United heller da :p

Edit: Leif

Endret av Aye
Lenke til kommentar
David James? :)

Han er faktisk eldre en van der Sar, så tror nok ikke han er aktuell :)

Uansett, jeg må si jeg har sansen for Mandanda. Er vel bare meg da :p

Tøft navn i hvertfall, men kan ikke si jeg har lagt merke til ham akkurat :)

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Mandanda spiller for Marseille og nå ha fått plass på franske landslaget tror jeg. Jeg så han live på Brann Stadion mot Brann og, og han var glimrende på alt. Og har sett han i returkampen mot Brann og på TV, var sterk og god. OG i CL kampene i år, som f.eks mot Pool :)

Det står for Polish International Goalkeeper. Enkelt og greit.

Står for Pole in Goal.

Ingen kaller en fyr for Polish International Goalkeeper, selv om mange også tror det er betegnelsen.

Det jeg tenkte :)

Lenke til kommentar
Skal vi se:

Han heter Tomasz Kuszczak

Riktig?

Trodde PIG stod for Pole In Goal jeg

Jeg har lett etter intervju der han sier navnet sitt for å høre hvordan det der skal uttales. Hørte Cristiano Ronaldo si navnet sitt og jeg hadde ikke kjent det igjen :)

Har hørt Roar Stokke si "Kochak", men han er jo en idiot som ikke kan så mye om fotball...

Selv trodde jeg før at det skulle uttales "Kuscech", men det ble jo helt feil. Det finnes allerede en keeper med navn Cech, vi trenger ikke flere. :p

Lenke til kommentar
Det står for Polish International Goalkeeper. Enkelt og greit.

Står for Pole in Goal.

Ingen kaller en fyr for Polish International Goalkeeper, selv om mange også tror det er betegnelsen.

Tenk å kalle noen for det! :dribble:

Det er jo lettere å skrive navnet hans, enn å skrive Polish International Goalkeeper. :p

"Polish International Goalkeeper played a good game today. PIG did keep a clean sheet."

Høres så sykt ut. :p

Lenke til kommentar
Skal vi se:

Han heter Tomasz Kuszczak

Riktig?

Trodde PIG stod for Pole In Goal jeg

Jeg har lett etter intervju der han sier navnet sitt for å høre hvordan det der skal uttales. Hørte Cristiano Ronaldo si navnet sitt og jeg hadde ikke kjent det igjen :)

Har hørt Roar Stokke si "Kochak", men han er jo en idiot som ikke kan så mye om fotball...

Selv trodde jeg før at det skulle uttales "Kuscech", men det ble jo helt feil. Det finnes allerede en keeper med navn Cech, vi trenger ikke flere. :p

Kuszczak - Uttales vel "Ku-chack" :p

Edit: Eller "Kusjakk" da

Endret av Nordz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...