tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Pole in Goal. Og hva snakker du om Jotun? Endret 31. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Polish International Goalkeeper Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Startellever NÅ, jotun? Lekkasjer Kjetil! 11 små! F.eks Angels fikser info: VDS ikke klar til kampen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Polish International Goalkeeper Hahahahaha! Seriøst, er det mulig? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Polish International Goalkeeper Hahahahaha! Seriøst, er det mulig? Jeg var sikker på at det var Pole in Goal. Og leste det t.o.m. på Red Cafe, så.. Kan jo hende det er egentlig begge Endret 31. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Pole in Goal er like ille da. Betyr ikke bare "pig" da? Altså gris? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nei, det gjør det ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det står for Polish International Goalkeeper. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ikke svaret jeg så på Red Cafe da, men. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Pole in Goal er like ille da. Betyr ikke bare "pig" da? Altså gris? Navnet hans har ingenting med gris å gjøre. Det er bare så det blir lettere å skrive det. Tomasz Kuszczak er navnet hans! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvem har funnet opp å kalle sin egen keeper for Polish International Goalkeeper da? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har også hørt Pole In Goal, men tror nok Raste har rett. Spiller vel egentlig ikke så stor rolle. Gleder meg til kampen i mårra. Ufattelig digg at den går klokken 16 og at jeg har helfri i helga. Både fra trening og jobb. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Pole in Goal er like ille da. Betyr ikke bare "pig" da? Altså gris? Navnet hans har ingenting med gris å gjøre. Det er bare så det blir lettere å skrive det. Tomasz Kuszczak er navnet hans! Kall han Thomas da. Visste seff hvem han var, men ikke PIG Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Eg leste her at det var Polish International Goalkeeper Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Et søk på google gjorde at jeg fant svaret. Fant da en gammel artikkel, men men. "Manchester United Have Not Signed Polish International Keeper Tomasz Kuszczak From West Brom Says Baggies Chairman" Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Skal vi se: Han heter Tomasz Kuszczak Riktig? Trodde PIG stod for Pole In Goal jeg Jeg har lett etter intervju der han sier navnet sitt for å høre hvordan det der skal uttales. Hørte Cristiano Ronaldo si navnet sitt og jeg hadde ikke kjent det igjen Endret 31. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kall han Thomas da. Visste seff hvem han var, men ikke PIG Nei, nå har vi blitt så vant til PIG at vi ikke kan drive å skifte plutselig. Gleder meg til kampen i morgen, men har som sagt en litt dårlig følelse. Vet ikke hva den kommer av men... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Aldri sett det før jeg. ELler, kanskje en gang for lenge siden Men er PIG egentlig så god at han kan vinne PL? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Aldri sett det før jeg. ELler, kanskje en gang for lenge siden Men er PIG egentlig så god at han kan vinne PL? Han har jo vunnet PL. To ganger faktisk. Men som førstekeeper (som sikkert du tenkte på) har jeg mine tvil. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Som eg sa i sta så er litt av problemet at ingen av keeperane våre har erfaringa som førstekeeper for en klubb som United, der du alltid vil vere utsatt for et voldsomt press, frå supporterar og publikum. Syns PIG i mange tilfeller har gjort ting bra, men samtidig så kan han virke litt usikker og gjere enkelte feil som ikkje vekker tillit. Foster har eg sett for lite til å gjere meg opp ei meining. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå