Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil også se Carrick og Fletch. FY faen kan ikke klokken være 16.00 nå (i morgen). Gleder meg så jææævlig :D

Landåstorget...

Har litt lyst å se Carrick mer eg! De pasningene hans av og til.... :wow:

Mer på enn av ;)

Landåstorget ja, har en venn som bor der et sted :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

tc: bur på Gyldenpris. Kort vei til Universitetet og forbanna lang vei til jobb. Ingen av tjuaguttane her som oppheld seg på Fotballpuben eller andre lignande stadar under United-kampar då?

Litt usikker på om eg vil sjå Rafael på backen i morgon. Hull har vel vist seg temmelig gode offansivt, så det kan vere greit at vi kjører safe bak.

Lenke til kommentar

Crap ja.... Såg jo til og med den kampen! Men har sikkert blokkert det fra min hukommelse for ikke å gjenoppleve det....

Du er ikke alene Tc... Scholes er en av mine desiderte favoritter i United! Både på og utenfor banen! Respect goes his way ;)

Lenke til kommentar
Angel: Nordhordaland? Dale? Kvamskogen? OS? Sotra? Øygarden?

By the way.... Er VDS tilbake? Scholes, lenge til han er høvding på midten igjen?

Bare sånn by the way så snakker du litt fotball ja. Ikke spesielt ment til deg, men til alle her. MAKAN TIL DRITTPRAT!!!! Står jo ikke en dritt om United de siste 2 sidene her.

Lenke til kommentar

Det gjer jo faktisk det. Det starta med at Aye ikkje hadde nokon plass å sjå kampen, og det endte med diverse forslag om korleis han skulle løyse det. Relatert til United.

Der kom vi også inn på området enkelte bur i, og det kan faktisk vere litt morsomt å vite kven som bur i nærheita. Det har kanskje ikkje så mykje med kampen i morgon å gjere, sjølv om vi har vore inne på den også, samt skader. Men det har litt med fellesskap som United-supporterar å gjere, om ein skal dra den så langt.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Bare sånn by the way så snakker du litt fotball ja. Ikke spesielt ment til deg, men til alle her. MAKAN TIL DRITTPRAT!!!! Står jo ikke en dritt om United de siste 2 sidene her.

Wow, rolig. Bare hopp over de 2 siste sidene da. Dessuten står det faktisk litt om United også.

Hvis du bare vil ha innlegg om United, uten noe off-topic, anbefaler jeg deg United.no-forumet. Et meget bra og seriøst forum egentlig.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...