Liddell Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 På Fantoft Veldig nærmt Fantoft Studentby. Du da? On topic: Carrick og Fletcher? Eller Carrick og Anderson? Eller Carrick på benken? Du var for kjapp for meg Hvor i granskauen er Fantoft? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Landåstorget... Har litt lyst å se Carrick mer eg! De pasningene hans av og til.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg vil også se Carrick og Fletch. FY faen kan ikke klokken være 16.00 nå (i morgen). Gleder meg så jææævlig Landåstorget... Har litt lyst å se Carrick mer eg! De pasningene hans av og til.... Mer på enn av Landåstorget ja, har en venn som bor der et sted Endret 31. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Eg bur også i Bergen... Vil helst sjå Carrick i morgon. Greit å la han prøve seg, samtidig så har Fletch spelt fantastisk denne sesongen, så det vil muligens vere ein bra konstellasjon. Seier det nesten med tungt hjerte, for eg har også veldig lyst å sjå Ando. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Eg har lyst å se Berbatov gjøre som han gjorde på 2-0 målet eg! Det kan han gjøre så mange ganger han vil! Helt greit for meg! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Angel: Nordhordaland? Dale? Kvamskogen? OS? Sotra? Øygarden? By the way.... Er VDS tilbake? Scholes, lenge til han er høvding på midten igjen? Endret 31. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Scholesy Du sa Scholes Jeg elsker han sååå mye, måtte bare smile når jeg tenkte på han nå Er vel desember han er tilbake da Og ja, VDS skal være tilbake. Men Foster skal visst få prøve seg mot Celtic hører jeg Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 By the way.... Er VDS tilbake? Scholes, lenge til han er høvding på midten igjen? Scholes er tilbake 10. desember, VdS tror jeg bare hvilte seg/var litt småsyk (forskjølelse o.l.) så regner med han er klar til i morgen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 DESEMBER??????????? off...... Frisk opp min hukommelse? Ka skjedde me han da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 DESEMBER??????????? off...... Frisk opp min hukommelse? Ka skjedde me han da? Aalborg borte. En jævla dansk drittsekk prøvde noe fiffig mot han og ja, man kunne se det var seriøst med en gang når Scholesy går ned Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 tc: bur på Gyldenpris. Kort vei til Universitetet og forbanna lang vei til jobb. Ingen av tjuaguttane her som oppheld seg på Fotballpuben eller andre lignande stadar under United-kampar då? Litt usikker på om eg vil sjå Rafael på backen i morgon. Hull har vel vist seg temmelig gode offansivt, så det kan vere greit at vi kjører safe bak. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Angel: Nordhordaland? Dale? Kvamskogen? OS? Sotra? Øygarden? Fusa Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Crap ja.... Såg jo til og med den kampen! Men har sikkert blokkert det fra min hukommelse for ikke å gjenoppleve det.... Du er ikke alene Tc... Scholes er en av mine desiderte favoritter i United! Både på og utenfor banen! Respect goes his way Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Angel: Nordhordaland? Dale? Kvamskogen? OS? Sotra? Øygarden? By the way.... Er VDS tilbake? Scholes, lenge til han er høvding på midten igjen? Bare sånn by the way så snakker du litt fotball ja. Ikke spesielt ment til deg, men til alle her. MAKAN TIL DRITTPRAT!!!! Står jo ikke en dritt om United de siste 2 sidene her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 SAF sa at han skulle bruke Kuszczak og Foster mer, spesielt sistnevnte. Vet ikke om det gjelder kampen i morgen da... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 SAF sa at han skulle bruke Kuszczak og Foster mer, spesielt sistnevnte. Vet ikke om det gjelder kampen i morgen da... Håper Foster får spille masse masse mer! Syns det er tåpelig å bruke PIG når vi har Foster. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vil heller se Foster bli bedre ja.... Pig kan varme benken! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Det gjer jo faktisk det. Det starta med at Aye ikkje hadde nokon plass å sjå kampen, og det endte med diverse forslag om korleis han skulle løyse det. Relatert til United. Der kom vi også inn på området enkelte bur i, og det kan faktisk vere litt morsomt å vite kven som bur i nærheita. Det har kanskje ikkje så mykje med kampen i morgon å gjere, sjølv om vi har vore inne på den også, samt skader. Men det har litt med fellesskap som United-supporterar å gjere, om ein skal dra den så langt. Endret 31. oktober 2008 av archanios Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Bare sånn by the way så snakker du litt fotball ja. Ikke spesielt ment til deg, men til alle her. MAKAN TIL DRITTPRAT!!!! Står jo ikke en dritt om United de siste 2 sidene her. Wow, rolig. Bare hopp over de 2 siste sidene da. Dessuten står det faktisk litt om United også. Hvis du bare vil ha innlegg om United, uten noe off-topic, anbefaler jeg deg United.no-forumet. Et meget bra og seriøst forum egentlig. Endret 31. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 VDS kan få spille mye i år, det er kanskje hans siste sesong. Neste sesong har vi Kuszczak, Foster, Amos. Farlige keepere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå