Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen mener poster bryter med retningslinjene for forumet, er spam, eller på annen måte ikke hører hjemme, så har man to valg. Det ene er rett, og det andre er feil.

Valg 1: Poste i tråden om hvor idiotisk nevnte innlegg er, slik at man starter en offtopic-diskusjon som ødelegger tråden.

Valg 2: Rapportere innlegget, slik at det kan slettes med minst mulig diskusjon.

Nå kan alle få lov til å gjette, og si den RETTE setningen inni seg 5 ganger. Og ikke poste noe mer rundt dette her.

5 innlegg er slettet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Naboer? Kamerater? Venner? Pub? :p

Ingen naboer som har (tror jeg ihvertfall), ingen venner, ingen kamerater heller og puben var det så dårlig stemning på at jeg like så godt kan sitte hjemme å se den alene på stream. Dårlig plass hadde de også, stolene sugde og TV'en var det noe feil med så det kom sånn svart strek nederst på skjermen hvert 10. sekund.

Lenke til kommentar
Huff, skeptisk til kampen. For det første fordi jeg mest sannsynlig sover søtt når den foregår, og for det andre fordi det er Hull. :(

Ikke vær skeptisk. Vi er i form, Hull viste at de ikke kan spille mot topplagene, men bare at Arsenal ikke var gode på Emirates. Vi tar de, 3-0 :)

Og Aye, sorry mann :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...