Sir Game Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) http://www.premierleague.com/page/LeagueTa...,,12306,00.html Med seier mot Fulham, er vi 2 poeng bak Chelsea. Jeg liker det jeg ser. Syntes det er helt greit å ikke lede tabellen faktisk, det bryr meg relativt lite. Unner Pool å få gullsmaken, før vi kommer å rapper den for 3 sesongen på rad. Hvilken bragd ville det ikke vært? Gleder meg så enormt til helga. 16.00 match på Lørdag også. ELSK! Edit: Fy faen så kødden høst og vinter vi har da! Blir en HÆRLIG vårpart tenker jeg. Endret 30. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ååå game du gjør meg så glad av og til Selvom jeg er veldig usikker på at det skjer så lett i år og. Men, har troa! Også er det det med 16.00 kamp på lørdag, og canal+sport 1 tror jeg også, så det er faen meg deiiiilig! Gleder meg også enormt nå! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) c+1 ja. Har en sikkelig god feeling i kroppen nå. Klem til TC, som holder meg med selskap i sine nattetimer. Endret 30. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Klæææm! Jeg og, er sikker på seier og, men er usikker på Rooney - Berba - Tevez situasjonen. Tevez var jo grei nok i dag, men ikke direkte bra. Rooney må få spille etter å ha hvilt nok i dag, og Berba er jo umulig å benke! Håper egentlig at alle 3 starter for å være helt ærlig EDIT: Btw, når det gjelder hele debatten om vi fortsatt heter MUFC/Manchester United FC, tror jeg dette klarerer en del På slutten av player ratings artikkelen på selve www.manutd.com, står det dette: The views expressed in this blog are personal to the author and do not necessarily reflect the opinions of Manchester United FC. Debate over EDIT 2: Åja selvfølgelig det var jo også deg. Ja, ok, West Ham. 2-0 Jeg liker å satse høyt. 4-0. BTW Latias! 2-1 til meg Endret 30. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kan ikke noen ta på seg ansvaret for en d.no offisiell tippekonkurranse? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kan ikke noen ta på seg ansvaret for en d.no offisiell tippekonkurranse? er jo egen tippetråd på forumet da din nabbxD Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jaaahh, Kjetil fy faen azz Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Whaaat? Link? Prediction League Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Wtf? Alt for mange kamper å holde styr på. Kunne tippet på Pool, Scum, Chelski og Åseral hver runde heller Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Wtf? Alt for mange kamper å holde styr på. Kunne tippet på Pool, Scum, Chelski og Åseral hver runde heller Stemmer, du vet jo ikke no om fotball bortsett fra England (taper ) Endret 30. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sant Skal gruse deg neste runde Same Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=Sk4ztYmjJmY Youtube . Fy faen så sexy. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Berbatov minner meg litt om Slur i Harry Potter. Endret 30. oktober 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Berbatov minner meg litt om Slur i Harry Potter. haheha, indeed Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 jeg hadde på meg den hvite drakta på i går!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du må ALDRI ta den av!!!!!! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 jeg tror crack'n er at jeg må ha den hvite drakta + sende mld til en kompis i Irland før kampstart. forrige helg var jeg på hyttetur. fikk melding av han hvorfor han ikke hørte noe jubel fra meg da Fletcher scora. tror vi kommer langt nå ass gutter og jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå