Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Funket jo så bra første gang du sa du ville ha et mål Manglet bare bitte litt! Endret 29. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Flott kamp i dag. Kunne fort blitt større seiersmargin, men 2-0 er bra nok Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Der ja!!! Det må vel sies å være en grei seier ja! 12 eller 13- 1 i skutt på mål sier vel det meste.... Men det betyr jo også at det burde vært mer enn 2-0 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi får være glade at ingen av våre spillere gjør som han når man blir vraket. http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/29/552026.html Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi får være glade at ingen av våre spillere gjør som han når man blir vraket. http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/29/552026.html Bill Shanklys ord er høyaktuelle den dag i dag Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 småkjedelig andre omgang, der vi har full kontroll. Liverpool scorte ikke før i det 75 på straffe nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Liverpool scorte ikke før i det 75 på straffe nei. Du ble vel ikke overrasket?? Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bra at Tottenham slo Arsenal nå. Selv om jeg har en far og en bror som skriker vettet ut av meg når Tottenham klarte dette. Men allikevel, jeg håper faktisk Tottenham kan bli bedre med Redknapp. Synd Chelsea vant though Nå må jeg trappe opp letingen etter noen som vil være med til Old Trafford her, får bare mer og mer lyst til å dra! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vistnok på en unødvendig hands av Diop. Typisk Liverpool. Småkoser meg litt med Arsenal, men de er ingen utfordrer uansett så. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Og det er jo alltid kos med Shitty-tap Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 God natt godtfolk! Ny dag, ny snott, ny skallebank og skole i morra! Livet på grensa til dausjuk er herlig dere! Dette var et lyspunkt! Tenk så god eg hadde blitt om pools hadde tapt poeng og! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 faen så høy på pæra du var da. Når vant Pool PL sist? hmm? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bra første omgang, men jeg sytes vi brude ha scort et par mål å andre også. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hehe, må utnytte sjansen å trekke litt i dere : ) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hehe, må utnytte sjansen å trekke litt i dere : ) Ja det bør du! For det er neimen ikke ofte du har muligheten! :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 VG: Liverpool stanget og stanget, og til slutt sto kaptein Steven Gerrard frem og ordnet seier for serielederne. Latterlig... Var vel mer han duden som handset som stod fram og ordnet seier da men.... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bra at Tottenham slo Arsenal nå. Selv om jeg har en far og en bror som skriker vettet ut av meg når Tottenham klarte dette. Men allikevel, jeg håper faktisk Tottenham kan bli bedre med Redknapp. Synd Chelsea vant though Nå må jeg trappe opp letingen etter noen som vil være med til Old Trafford her, får bare mer og mer lyst til å dra! Hvem har vel ikke lyst til å dra dit? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Bra at Tottenham slo Arsenal nå. Selv om jeg har en far og en bror som skriker vettet ut av meg når Tottenham klarte dette. Men allikevel, jeg håper faktisk Tottenham kan bli bedre med Redknapp. Synd Chelsea vant though Nå må jeg trappe opp letingen etter noen som vil være med til Old Trafford her, får bare mer og mer lyst til å dra! Hvem har vel ikke lyst til å dra dit? *baresmileyiposterspam* Endret 29. oktober 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Meeen, som nevnt ovenfor her: Shitty med nok et tap under beltet haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå