Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må laste det ned fra myp2p.eu, men det tar litt tid. Ville heller fortsatt med å se på den Ustream-tingen hvis jeg var deg.

Tar tid? Det tar omtrent 2 sekunder å laste ned, også trykke "Yes" hele veien - Skjønner ikke hva som tar tid da? :)

Men sopcast er sjeldent laggfritt det heller ;)

Mener å huske jeg hadde ett par problemer med det som gjorde at det tok litt tid, men det var tydeligvis bare meg :)

Nei, men prøver du lenge nok finner du en bra en, og denne som jeg ser på har ikke lagget en eneste gang.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Og når du legger til at hele norden (canal+) og hele UK skal se på stream...da blir det hakking..

Njå, det er ikke så vanvittig mange som ser via en Stream, men åpenbart nok til å få kampen til å lagge :p

Den Tv-kanalen Streamen blir vist ifra, de som ser på den kampen (Via f.eks Canal +) har vel ingen innvirkning på Streamen via nettet?

Lenke til kommentar
Nei, men prøver du lenge nok finner du en bra en, og denne som jeg ser på har ikke lagget en eneste gang.

Hvis det er en United-kamp så ja. Men de Mindre (eller Større) laga som Roma er det dårlig, svært dårlig kvalitet, sjeldnt man ser ballen ;)

Ser aldri annet enn United så jeg har heldigvis ikke det problemet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...