Geir M Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fikk ballen helt ute ved dødlinjen på motstanderens banehalvdel, har en forsvarsspiller mellom seg selv og mål, og klarer på uforklarlig vis å få ballen rundt forsvarsspilleren og går rundt på andre siden og sentrer til Ronaldo som bare kan putte ballen i mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, Arsenal 1-1 Tottenham... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 2-0 Manutd close deal. Ser heller på Arsenal i dag. får jo ikke med meg en drit på denne steamen uansett Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha, Silvestre for Arsenal. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fy faen, ALLE herjer med West Ham i dag, og så sender de selvfølgelig ikke kampen! Typisk slike kamper som varmer innerst i sjela! Skal se om jeg får til de streaminggreiene nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fy faen, nå spiller gutta bra fotball. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 http://enjoyitall.leadhoster.com/watch.php?id=415 Ingen lagg hos meg der Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fikk ballen helt ute ved dødlinjen på motstanderens banehalvdel, har en forsvarsspiller mellom seg selv og mål, og klarer på uforklarlig vis å få ballen rundt forsvarsspilleren og går rundt på andre siden og sentrer til Ronaldo som bare kan putte ballen i mål. Det må sees. Ord kan ikke beskrive. Det var en 100% hvertfall. En ape kunne scora på pasningen fra Berba. Alt var perfekt.. Han har så rå stil.. Jeg elsker han Et vilt angrep nå forresten. Sitter med 3 dataer på 3 forskjellige streams nå. Helsikes lag!!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Mange fine detaljer offensivt i dag fra flere av spillerne. Så langt har vi fullstendig dominert kampen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Karer, gjør som Nightkeeper sier..skru av brannmuren! går knirkefritt hos meg etter jeg gjorde det!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fikk ballen helt ute ved dødlinjen på motstanderens banehalvdel, har en forsvarsspiller mellom seg selv og mål, og klarer på uforklarlig vis å få ballen rundt forsvarsspilleren og går rundt på andre siden og sentrer til Ronaldo som bare kan putte ballen i mål. Det må sees. Ord kan ikke beskrive. Det var en 100% hvertfall. En ape kunne scora på pasningen fra Berba. Alt var perfekt.. Han har så rå stil.. Jeg elsker han Et vilt angrep nå forresten. Sitter med 3 dataer på 3 forskjellige streams nå. Helsikes lag!!! Enig, ord gir ingen god beskrivelse, men han spurte, så jeg gjorde så godt jeg kunne Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Berbatov har uten tvil noe av den råeste teknikken i verden akkurat nå. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan går det med United? Hvem styrer? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Alle som har SopCast, lim inn 6029 i addressefeltet øverst. Helt laggfri stream Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvor får man tak i sopcast???? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nå lagger ikke denne heller Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan går det med United? Hvem styrer? United dominerer. Leder 2-0 og West Ham kaster ballen bort 5 sekunder etter de får den hver eneste gang. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hvor får man tak i sopcast???? Du må laste det ned fra myp2p.eu, men det tar litt tid. Ville heller fortsatt med å se på den Ustream-tingen hvis jeg var deg. Eller, det er jo selvfølgelig helt opp til deg Endret 29. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du må laste det ned fra myp2p.eu, men det tar litt tid. Ville heller fortsatt med å se på den Ustream-tingen hvis jeg var deg. Tar tid? Det tar omtrent 2 sekunder å laste ned, også trykke "Yes" hele veien - Skjønner ikke hva som tar tid da? Men sopcast er sjeldent laggfritt det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå