Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Meldte meg just inn i MUSCB, tenkte jeg skulle begynne å planlegge tur til OT til høsten av med et par kamerater. Skammer meg igrunn over at jeg aldri har hatt anledning til å dra, prioriteringene har vært helt feil. Lurer litt på hva reise, opphold, mat og billett til en toppkamp kommer på, og tilbyr MUSCB muligheter for å være i Manchester noen flere dager enn kun kampdag og reisedager så man kan få sett seg litt rundt?

8295922[/snapback]

Sikker på at du ikke var medlem 30.000? :dribble:

Da vinner du en tur til kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg håper på det ja, men hvordan sjekker jeg det? har ikke fått noen confirmation-mail fra MUSCB

8296097[/snapback]

 

Grattis med medlemsskap da, sneaker ;) Hadde ikke sett på deg som Unitedfan, men det gjorde jo slettes ingen ting, for å si det slik :) Respektnivået steg brått et par hakk oppover på listene :p

Lenke til kommentar
Grattis med medlemsskap da, sneaker ;) Hadde ikke sett på deg som Unitedfan, men det gjorde jo slettes ingen ting, for å si det slik :) Respektnivået steg brått et par hakk oppover på listene :p

8298751[/snapback]

Takk skal du ha :) Hvem hadde du trodd jeg supportet? Har alltid vært United-fan, det var aldri et spørsmål engang hvilket lag man skulle holde med da jeg var liten og har ikke angret et sekund, det er et lag jeg ikke skjønner hvordan man kan la være å elske, et lag med store personligheter.

Lenke til kommentar
Grattis med medlemsskap da, sneaker ;) Hadde ikke sett på deg som Unitedfan, men det gjorde jo slettes ingen ting, for å si det slik :) Respektnivået steg brått et par hakk oppover på listene :p

8298751[/snapback]

Takk skal du ha :) Hvem hadde du trodd jeg supportet? Har alltid vært United-fan, det var aldri et spørsmål engang hvilket lag man skulle holde med da jeg var liten og har ikke angret et sekund, det er et lag jeg ikke skjønner hvordan man kan la være å elske, et lag med store personligheter.

8299247[/snapback]

 

Har vel egentlig aldri fått med meg at du har vært spesielt interessert i fotball bare ;) Er nok der årsaken ligger... Mote ja, fotball nei :p

 

@Night: Naaajs lydklipp vil jeg si :) Elsker den sangen altså! :D Har en versjon her også som er ganske bra!

Endret av Gabi Heinze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...