Toska92 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Meldte meg just inn i MUSCB, tenkte jeg skulle begynne å planlegge tur til OT til høsten av med et par kamerater. Skammer meg igrunn over at jeg aldri har hatt anledning til å dra, prioriteringene har vært helt feil. Lurer litt på hva reise, opphold, mat og billett til en toppkamp kommer på, og tilbyr MUSCB muligheter for å være i Manchester noen flere dager enn kun kampdag og reisedager så man kan få sett seg litt rundt? 8295922[/snapback] Sikker på at du ikke var medlem 30.000? Da vinner du en tur til kamp. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 jeg håper på det ja, men hvordan sjekker jeg det? har ikke fått noen confirmation-mail fra MUSCB Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 3-3 sammenlagt nå. Begynner å nærme seg straffer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 United videre Virker som litt av en kamp! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Gratulerer United! Gratulerer så mye Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Så kampen. Det var herlig! Flotte mål, og flott innsats! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 jeg håper på det ja, men hvordan sjekker jeg det? har ikke fått noen confirmation-mail fra MUSCB 8296097[/snapback] Grattis med medlemsskap da, sneaker Hadde ikke sett på deg som Unitedfan, men det gjorde jo slettes ingen ting, for å si det slik Respektnivået steg brått et par hakk oppover på listene Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 CL kampen mot Celtic var den kampen med best stemning på mange mange år. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Var visstnok ikke så dårlig stemning nå sist mot Blackburn heller, i følge Fergie... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Grattis med medlemsskap da, sneaker Hadde ikke sett på deg som Unitedfan, men det gjorde jo slettes ingen ting, for å si det slik Respektnivået steg brått et par hakk oppover på listene 8298751[/snapback] Takk skal du ha Hvem hadde du trodd jeg supportet? Har alltid vært United-fan, det var aldri et spørsmål engang hvilket lag man skulle holde med da jeg var liten og har ikke angret et sekund, det er et lag jeg ikke skjønner hvordan man kan la være å elske, et lag med store personligheter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 At det er dårlig stemning på Old Trafford er en myte, som fansen av Uniteds rivaler liker å benytte seg av i diskusjoner. Mourinho, are you listening? fra lørdagens kamp mot Rovers: Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Grattis med medlemsskap da, sneaker Hadde ikke sett på deg som Unitedfan, men det gjorde jo slettes ingen ting, for å si det slik Respektnivået steg brått et par hakk oppover på listene 8298751[/snapback] Takk skal du ha Hvem hadde du trodd jeg supportet? Har alltid vært United-fan, det var aldri et spørsmål engang hvilket lag man skulle holde med da jeg var liten og har ikke angret et sekund, det er et lag jeg ikke skjønner hvordan man kan la være å elske, et lag med store personligheter. 8299247[/snapback] Har vel egentlig aldri fått med meg at du har vært spesielt interessert i fotball bare Er nok der årsaken ligger... Mote ja, fotball nei @Night: Naaajs lydklipp vil jeg si Elsker den sangen altså! Har en versjon her også som er ganske bra! Endret 3. april 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Saha og Fletcher er forresten tilbake, og skal spille mot Roma. Ji Sung Park skal derimot ikke det, pga skade. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Jeg tror alle her leser United.no hver dag selv. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Dette kalles lagånd: Man Utd Endret 3. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) - Roon lite bekymret over at han ikke scorer så lenge laget er "top of the league" Liker det jeg hører fra Roon (Intervjuet er etter Blackburn kampen på lørdag) Endret 3. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Ja, ny kamp i dag.... Tipper 3-1 til united Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Vi tipper, og så ser vi hvem som får rett, etter kampen. Tipping etter kampstart teller ikke. Jeg tipper 2-1. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg tipper det blir 2-0 til United. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Tipper 1-1 på Olympico ikveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå