tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Merket det Raste. Veldig feil. Skulle bare sitert litttt tidligere Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Kjipt at ikke Rooney starter Men konge med Nani imo. Konge at Nani skal ødelegge kampen fordi han skal teste ut den nye finta han har lært? Flott jinxing, Points. Nå ble jeg nysgjerrig Raste? Endret 29. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nani skal jo vise TO nye finter i dag da. Satt i tre minutter, og lurte på hva TO er forkortelse for. Så kom jeg fram til at du mente tallet 2. ^^' Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg vedder en 10er på at Nani blir stoppet minst 10 ganger når han utfører de fine fintene sine i løpet av kampen. Det var det som skulle stå i den posten som jeg redigerte. Nani skal jo vise TO nye finter i dag da. Satt i tre minutter, og lurte på hva TO er forkortelse for. Så kom jeg fram til at du mente tallet 2. ^^' Smartass ass! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg vedder en 10er på at Nani blir stoppet minst 10 ganger når han utfører de fine fintene sine i løpet av kampen. Ikke mer interessant enn det? Håpet på noe skikkelig stort noe Endret 29. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva skrev Raste? Ronaldo hadde ihvertfall potensiale, selv om han tullet en god del og sentret lite. Nani er en ren katastrofe på fotballbanen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så ræva at ingen sender kampen... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nani scorer 2 i dag Skjønner meg ikke på Nani-haters. Tror han kommer til å bli en stor United spiller jeg. Ikke så rart at jeg dumpa Points, når jeg tenker meg om. Det eneste vi har til felles er at begge misliker Ronaldo... Nightkeeper derimot minner meg om MacGyver, siden han ser på hockey. Mannesport, som inkulderer lange og store "køller". Points ser på Tennis tror jeg. Små køller og gutteskjørt er ikke helt i min bane. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Han skrev noe veldig forvirrende versjon av det han nettopp skrev nå. Og Latias, hahahahahhahaha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så ræva at ingen sender kampen... Det er da mange som sender kampen! Diema, G Sports 2, Hi Soccer, Show Sports 3, Sport TV1, SuperSport 5 (ZA) og YES Sport 1. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nani scorer 2 i dag Skjønner meg ikke på Nani-haters. Tror han kommer til å bli en stor United spiller jeg. Ikke så rart at jeg dumpa Points, når jeg tenker meg om. Det eneste vi har til felles er at begge misliker Ronaldo... Nightkeeper derimot minner meg om MacGyver, siden han ser på hockey. Mannesport, som inkulderer lange og store "køller". Points ser på Tennis tror jeg. Små køller og gutteskjørt er ikke helt i min bane. Hockey en mannesport? Du løper rundt på noen skøyter nedpolstra i beskyttelse. Sjakk er mer maskulint. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Han skrev noe veldig forvirrende versjon av det han nettopp skrev nå. Og Latias, hahahahahhahaha Du kunne altså ikke bruke små bokstaver? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nja, holder en knapp på cricket! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nani scorer 2 i dag Skjønner meg ikke på Nani-haters. Tror han kommer til å bli en stor United spiller jeg. Ikke så rart at jeg dumpa Points, når jeg tenker meg om. Det eneste vi har til felles er at begge misliker Ronaldo... Nightkeeper derimot minner meg om MacGyver, siden han ser på hockey. Mannesport, som inkulderer lange og store "køller". Points ser på Tennis tror jeg. Små køller og gutteskjørt er ikke helt i min bane. Hockey en mannesport? Du løper rundt på noen skøyter nedpolstra i beskyttelse. Sjakk er mer maskulint. Sjakk! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg beklager stort. Og ikke diss tennis, det er sporten min Nja, holder en knapp på cricket! Det og! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nja, holder en knapp på cricket! Cricket er kult! Men gleder meg sykt til kampen nå. Tevez skal benytte sjansen han får fra start. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, viktigste for meg i dag er at Carlito imponerer og gjerne putter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nani scorer 2 i dag Skjønner meg ikke på Nani-haters. Tror han kommer til å bli en stor United spiller jeg. Ikke så rart at jeg dumpa Points, når jeg tenker meg om. Det eneste vi har til felles er at begge misliker Ronaldo... Nightkeeper derimot minner meg om MacGyver, siden han ser på hockey. Mannesport, som inkulderer lange og store "køller". Points ser på Tennis tror jeg. Små køller og gutteskjørt er ikke helt i min bane. Hockey en mannesport? Du løper rundt på noen skøyter nedpolstra i beskyttelse. Sjakk er mer maskulint. Du kan spøke du. Spillerne slår hverandre til blods under slåsskamper. Mer maskulint blir det ikke. Og ingen ting slår en god gammeldags open ice hit. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ta hockeypraten elsewhere da. Kjedelige sporten. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fotball eier alt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå