Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vedder en 10er på at Nani blir stoppet minst 10 ganger når han utfører de fine fintene sine i løpet av kampen.

Det var det som skulle stå i den posten som jeg redigerte.

Nani skal jo vise TO nye finter i dag da.

Satt i tre minutter, og lurte på hva TO er forkortelse for.

Så kom jeg fram til at du mente tallet 2. ^^'

:lol:

Smartass ass!

Lenke til kommentar

Nani scorer 2 i dag :)

Skjønner meg ikke på Nani-haters. Tror han kommer til å bli en stor United spiller jeg. Ikke så rart at jeg dumpa Points, når jeg tenker meg om. Det eneste vi har til felles er at begge misliker Ronaldo... Nightkeeper derimot minner meg om MacGyver, siden han ser på hockey. Mannesport, som inkulderer lange og store "køller". Points ser på Tennis tror jeg. Små køller og gutteskjørt er ikke helt i min bane.

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på Nani-haters. Tror han kommer til å bli en stor United spiller jeg. Ikke så rart at jeg dumpa Points, når jeg tenker meg om. Det eneste vi har til felles er at begge misliker Ronaldo... Nightkeeper derimot minner meg om MacGyver, siden han ser på hockey. Mannesport, som inkulderer lange og store "køller". Points ser på Tennis tror jeg. Små køller og gutteskjørt er ikke helt i min bane.

Hockey en mannesport? Du løper rundt på noen skøyter nedpolstra i beskyttelse. Sjakk er mer maskulint.

Lenke til kommentar

Hockey en mannesport? Du løper rundt på noen skøyter nedpolstra i beskyttelse. Sjakk er mer maskulint.

Sjakk! :w00t:

Lenke til kommentar

Du kan spøke du. Spillerne slår hverandre til blods under slåsskamper. Mer maskulint blir det ikke. Og ingen ting slår en god gammeldags open ice hit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...