banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Et veldig godt lag som starter, er glad for å se Rafeal der på backen. Elsker han Hvem har sagt at Rafael starter? Morsom denne fra RC: I'm going to take a crack at doing the post match ratings BEFORE the match VDS - Flapped at crosses. Not much to do otherwise. 7 Brown - Orange. 7 Rio - Masterclass. Best Defender in the world. 8 Vidic - Metallic Serbian Rapist/Solid. 7 Evra - Mentallist. Best player ever. 8 Ronaldo - Feck off you miserable c*nt. Good goal. 6 Fletcher - > Gerrard. 7 Anderson - Fantastic showing of his potential. 7 Park - Ran about with little end product. 6 Rooney - Fantastic. Tried all game and probably deserved to get a goal. 9 Berbatov - Berbatime. 7 SUBS Nani - You can f*ck off in January with Ronaldo dickhead. 4 Tevez - Not first team quality anymore. 4 John O Shea - managed not to break anything or score any own goals in his 2 minute cameo. 5 Endret 29. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hahahaha, for en gjøk. Var det Heggem? Så bilde av han på VG hvor det stod at han trodde Pool vant ligaen nemlig. Ponits, utrolig kjedelig at du ikke kan holde privatlivet vårt litt mer hemmelig. Skal aldri smake på "kjeksen" din igjen, det er slutt! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hahahaha, for en gjøk. Var det Heggem? Så bilde av han på VG hvor det stod at han trodde Pool vant ligaen nemlig. Ponits, utrolig kjedelig at du ikke kan holde privatlivet vårt litt mer hemmelig. Skal aldri smake på "kjeksen" din igjen, det er slutt! Greit, men du er fortsatt stuck med meg en kveld til om jeg poster lineup'en først. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hahahaha. "Nani, you can fuck with Ronaldo in January you cunt" Btw Raste, hvor så du at Rafael starter? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Baah, faen var jo ikke den bekreftet lagoppstilingen. Åja, nå skjønte jeg det EDIT: Ouch, dobbelpost Endret 29. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tror det var jeg som lurte han Tc Jeg skulle jo egentlig bare prøve å tippe lagoppstilling. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 PIG Rafael Ferdinand Vidic Evra Fletcher Anderson Nani Ronaldo Berbatov Tevez Subs: Foster Neville O'Shea Park Giggs Nani Carrick Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvor i HELVETE er Wazza? Ikke si at det er sant, omg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) VDS goes where? Carrick på benken EDIT: ROONEY?? Endret 29. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 WTF!? Vi skal møte West Ham, ikke Burton Albion!! Hvor er VDS? Hvor er Rooney? Men vi vinner uansett! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kos deg med Game a, Night, KOS DEG! HA EN JÆVELA FIN KVELD!!!11 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I know Alastor, I know. Jeg kan ikke tro det jeg ser. Er helt i sjokk. Også er det jo bursdagen til VDS og, wtf? Hva skjer nå? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Rooney er på benken. Nani var oppført to ganger. Game: Gled deg til ikveld pus. Kozemozeoverdoze :* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nani både på benken og i startoppstillingen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 PIG er god nok, no problems. Men at Rooney ikke er på benken. Greit om han må hviles, men hvorfor har vi lov å ha 7 på benk hvis ikke Rooney kan hvile ræven sin på den da? UFF! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Forsåvidt greit at Ronaldo ikke spiller, men at Nani er satt inn for å sabotere kampen? Skandale. EDIT: Fææn. Han spiller jo. Endret 29. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nani på benk og startelleveren? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Forsåvidt greit at Ronaldo ikke spiller, men at Nani er satt inn for å sabotere kampen? Skandale. Blind Points? Ronaldo er der, mann. Rooney er på benken. Nani var oppført to ganger. Game: Gled deg til ikveld pus. Kozemozeoverdoze :* OMFG! I love you Nå ble jeg jæævlig glad, er ikke det samme å se 90 min uten Rooney! AAAAH Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Forsåvidt greit at Ronaldo ikke spiller, men at Nani er satt inn for å sabotere kampen? Skandale. Ronaldo spiller jo... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Forsåvidt greit at Ronaldo ikke spiller, men at Nani er satt inn for å sabotere kampen? Skandale. EDIT: Fææn. Han spiller jo. Ronaldo står der han. edit: mye kluss nå, pga 5 posts i minuttet Endret 29. oktober 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå