banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Da legger jeg meg nå og håper på å våkne opp til noen nydelige resultater. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 men siden du da er stream mastah, kan ikke du slenge ut stream her om du finner noen med engelsk kommentator og noenlunde kvalitet? sleng og ut kinesisk kommentator stream med dårlig kvalitet i nøden Her: <a href="http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports" target="_blank">http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports</a> Hvis du ikke har program (SopCast, TVU, osv) så er det engelsk kommentator på denne: <a href="http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/335313" target="_blank">http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/335313</a> Eventuelt en av de andre det står MediaPlayer på Når og på hvilken Canal+ viser de kampen i opptak? Etter det jeg har skjønt viser de ikke kampen i opptak. Thanks god natt Points Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nighty night Points! Aye, satser på jeg får en fin stream fra deg når tiden kommer. Gidder ikke ha alt klart nå liksom, 10 min før kampen maks Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Håpløst forsøk men prøve allikvel: Er det noen som vet om en pub i Trondheim som viser kampen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Three Lions viser Liverpool-kampen live,usikkert om de viser United kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kamp i kveld! Gleder meg. Håper Carrick får starte. Håper også at Tevez får starte mot gamleklubben. Manchester United 4-0 West Ham! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Kamp i kveld! Gleder meg. Håper Carrick får starte. Håper også at Tevez får starte mot gamleklubben. Manchester United 4-0 West Ham! Kan du fortelle meg kor du har tenkt å sjå den? Hadde vært kjekt og visst. EDIT: Bla tilbake fungerer som oftest, for å finne ut ting. Endret 29. oktober 2008 av ThOms-N Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sendes den 21.00 norsk tid? Går alltid i surr med den timen ekstra tc: Den linken Aye hadde oppi der funker vel bra? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Håpløst forsøk men prøve allikvel: Er det noen som vet om en pub i Trondheim som viser kampen? Three Lions viser Liverpool-kampen live,usikkert om de viser United kampen. Om Three Lions ikke klarer å få det til, så vil INGEN i trondheim klare det - eieren der er jo en av de mer drøye unitedsupporterne vi har her i byen . Jeg tror det blir stream for min del...orker ikke stresse ut i kveld. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Aye, satser på jeg får en fin stream fra deg når tiden kommer. Gidder ikke ha alt klart nå liksom, 10 min før kampen maks Tviler på det er så mange bedre, uten å ty til programmer som SopCast, TVU og lignende, enn denne her: http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/335313 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Førstemann til å komme med SAFs utvalgte for dagen vinner en intim aften med meg: 1, 2, 3 - gogogogogo! Nani, Rafel, Andy og Tevez fra start hadde gjort meg glad Endret 29. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg sitter og oppdaterer RedCafe for harde livet her nå Game. Jeg vil ha en intim kveld. Vi kan leke spermkjeks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Førstemann til å komme med SAFs utvalgte for dagen vinner en intim aften med meg: 1, 2, 3 - gogogogogo! Er det sant? Jeg håper laget vil se sånn ut: VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani Tevez/Berbatov - Rooney Tror Berbatov starter, men håper på Tevez! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg sitter og oppdaterer RedCafe for harde livet her nå Game. Jeg vil ha en intim kveld. Vi kan leke spermkjeks. Eller limp bizkit som den faktisk heter. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg sitter og oppdaterer RedCafe for harde livet her nå Game. Jeg vil ha en intim kveld. Vi kan leke spermkjeks. Eller limp bizkit som den faktisk heter. Du prater av erfaring skjønner jeg? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Fletcher - Anderson - Park Tevez - Rooney Må bare si at jeg aner ikke hvordan skade situasjonen deres er, eneste jeg vet er vel at Carrick er tilbake(?). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg sitter og oppdaterer RedCafe for harde livet her nå Game. Jeg vil ha en intim kveld. Vi kan leke spermkjeks. Eller limp bizkit som den faktisk heter. Du prater av erfaring skjønner jeg? Ja, men om du vil at jeg skal legge ut om det kan du bare glemme det. Spør Game. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fantastisk kommentar fra en av verdens beste norske Liverpool-spillere gjennom tidene om Liverpool: - I år har de en stall som ikke står noe tilbake for de tre andre store lagene. Stallen Liverpool har kan ikke sammenlignes med Uniteds og Chelseas. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Baah, faen var jo ikke den bekreftet lagoppstilingen. Endret 29. oktober 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå