Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det sier jeg også Kjetil :D

Haha jaja er forsiktig med laptopen nå. Du var jo så snill og fant artikkel til og med, må jo gi kjærligheten tilbake!

Fant den bare til ditt eget beste vet du :love:

Utrolig deilig å komme hjem fra skolen i dag å komme på at det er kamp i kveld. Hadde faktisk glemt det et lite øyeblikk :) Ser hver kamp på stream, så at den ikke går på TV forandrer ikke så mye for min del :p

Lenke til kommentar
Er det fysisk mulig å ikke skjønne den ironien til Jotun? :p

Ikke sant.... :cry:

Ser ut for at det blir stream i dag da...

Småsyk og slakke, så må uansett holde meg hjemme og har ikke tilgang til vanlige kanaler hjemme...

Stream for første gang!

Aye: you got mail! heh...

Lenke til kommentar
Blir vant til det, og har vært utrolig heldig med at jeg bare har fått engelske kommentatorer i det siste, faktisk så lenge jeg kan huske :)

men siden du da er stream mastah, kan ikke du slenge ut stream her om du finner noen med engelsk kommentator og noenlunde kvalitet? sleng og ut kinesisk kommentator stream med dårlig kvalitet i nøden :)

Lenke til kommentar
men siden du da er stream mastah, kan ikke du slenge ut stream her om du finner noen med engelsk kommentator og noenlunde kvalitet? sleng og ut kinesisk kommentator stream med dårlig kvalitet i nøden :)

Her: http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports

Hvis du ikke har program (SopCast, TVU, osv) så er det engelsk kommentator på denne: http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/335313

Eventuelt en av de andre det står MediaPlayer på :)

Når og på hvilken Canal+ viser de kampen i opptak?

Etter det jeg har skjønt viser de ikke kampen i opptak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...