archanios Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Får satse på at VDS klarer å holde buret reint på bursdagen (happy birthday!) og at vi klarer å konsentrere oss i to omgangar. Vi må nesten komme inn i vinnersporet igjen. Blir veldig viktig med seier i dag og på laurdag. Blir spennande å sjå om Carrick får starte. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Canal+ sender ikke kampen idag? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Velkommen etter.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Etter å ha lest svært nøye etter i denne tråden uten å finne det eg lurer på.... Sendes ikke kampen i kveld altså? Helt sikker? *sukk* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Da kan du ikke ha lest veldig bra Jotun. Endret 29. oktober 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei den sendess ikke! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Da kan du ikke ha lest veldig bra Jotun. Du tuller nå? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei,det tror eg ikke. Det står overalt at United kampen ikke vises men hvilke andre som viser istedenfor Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja... Sarkasme og ironi kan være vrient.... Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ikke noen amerikanske kanaler som sender den heller? På, http://www.oreillys.no/ står det at O'Reillys på Grünerløkka sender den. Men om det har tilgang på en kanal som viser kampen er jeg noe tvilende til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kanskje de sender en dude der med kamera Rare greier igrunn, trodde de hadde så mange kanaler at de kunne vise alle kampene live eg omtrent... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det fysisk mulig å ikke skjønne den ironien til Jotun? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I følge http://liveonsat.com/today.php går matchen på disse, mer eller mindre ukjente, kanalene: Diema G Sports 2 Hi Soccer Show Sports 3 Sport TV1 YES Sport 1 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha, det sier jeg også Kjetil Haha jaja er forsiktig med laptopen nå. Du var jo så snill og fant artikkel til og med, må jo gi kjærligheten tilbake! Fant den bare til ditt eget beste vet du Utrolig deilig å komme hjem fra skolen i dag å komme på at det er kamp i kveld. Hadde faktisk glemt det et lite øyeblikk Ser hver kamp på stream, så at den ikke går på TV forandrer ikke så mye for min del Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Stakkars deg Aye... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Blir vant til det, og har vært utrolig heldig med at jeg bare har fått engelske kommentatorer i det siste, faktisk så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det fysisk mulig å ikke skjønne den ironien til Jotun? Ikke sant.... Ser ut for at det blir stream i dag da... Småsyk og slakke, så må uansett holde meg hjemme og har ikke tilgang til vanlige kanaler hjemme... Stream for første gang! Aye: you got mail! heh... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Blir vant til det, og har vært utrolig heldig med at jeg bare har fått engelske kommentatorer i det siste, faktisk så lenge jeg kan huske men siden du da er stream mastah, kan ikke du slenge ut stream her om du finner noen med engelsk kommentator og noenlunde kvalitet? sleng og ut kinesisk kommentator stream med dårlig kvalitet i nøden Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Når og på hvilken Canal+ viser de kampen i opptak? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 men siden du da er stream mastah, kan ikke du slenge ut stream her om du finner noen med engelsk kommentator og noenlunde kvalitet? sleng og ut kinesisk kommentator stream med dårlig kvalitet i nøden Her: http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports Hvis du ikke har program (SopCast, TVU, osv) så er det engelsk kommentator på denne: http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/335313 Eventuelt en av de andre det står MediaPlayer på Når og på hvilken Canal+ viser de kampen i opptak? Etter det jeg har skjønt viser de ikke kampen i opptak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå