Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nattpus: Medio Januar?

Ble vi ikke enige om sesongslutt tilslutt da? Men greit. Medio Januar. Hvis Liverpool er over oss på tabellen da så er det liverpool-avatar og sig på deg.

Jeg er også med på sesongslutt, det blir mer spennende. For pr.dags dato er jeg sikker på at du kommer til å ha Liverpool-avatar og sig i januar :)

Lenke til kommentar
Nattpus: Medio Januar?

Ble vi ikke enige om sesongslutt tilslutt da? Men greit. Medio Januar. Hvis Liverpool er over oss på tabellen da så er det liverpool-avatar og sig på deg.

Jeg er også med på sesongslutt, det blir mer spennende. For pr.dags dato er jeg sikker på at du kommer til å ha Liverpool-avatar og sig i januar :)

Med på begge, for jeg veit du tar feil. Selv om Pool har en enkel høst på papiret snubler de læll. Allerede i mårra avgir de poeng :)

Lenke til kommentar

Haha jaja er forsiktig med laptopen nå. Du var jo så snill og fant artikkel til og med, må jo gi kjærligheten tilbake!

Rooney kan score mer enn Torres, men han blir alltid skadet. Hvis han klarer faktisk å holde seg skadefri, ville det ikke vært så rart. Men jeg må si at uten å være pesimist; så tror jeg Torres putter mer enn Rooney iløpet av en HEL sesong. Torres er en ice cold finisher, noe Rooney ikke er. Men det skal være klart jeg foretrekker Rooney for vårt lag 10 ganger så mye enn Torres nå som vi har Berba der oppe :)

Lenke til kommentar
Haha jaja er forsiktig med laptopen nå. Du var jo så snill og fant artikkel til og med, må jo gi kjærligheten tilbake!

Rooney kan score mer enn Torres, men han blir alltid skadet. Hvis han klarer faktisk å holde seg skadefri, ville det ikke vært så rart. Men jeg må si at uten å være pesimist; så tror jeg Torres putter mer enn Rooney iløpet av en HEL sesong. Torres er en ice cold finisher, noe Rooney ikke er. Men det skal være klart jeg foretrekker Rooney for vårt lag 10 ganger så mye enn Torres nå som vi har Berba der oppe :)

Rooney er ikke en målscårer da. Mere tilrettelegger. Han er veldig defangsiv. Torres er en boks spiller. Det er jo mål raten som er hans ting. Ala Ruud

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...