Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gjør da ikke noe om Game må ta to straffer, er bare til å ta den andre når han er ferdig med første straff. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nattpus: Medio Januar? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nattpus: Medio Januar? Ble vi ikke enige om sesongslutt tilslutt da? Men greit. Medio Januar. Hvis Liverpool er over oss på tabellen da så er det liverpool-avatar og sig på deg. Jeg er også med på sesongslutt, det blir mer spennende. For pr.dags dato er jeg sikker på at du kommer til å ha Liverpool-avatar og sig i januar Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva betyr langtidsskadet? Tror nok Torres tar dette. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er vell at man mister over 5-8 kamper eller noe? 2mnd + ? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nattpus: Medio Januar? Ble vi ikke enige om sesongslutt tilslutt da? Men greit. Medio Januar. Hvis Liverpool er over oss på tabellen da så er det liverpool-avatar og sig på deg. Jeg er også med på sesongslutt, det blir mer spennende. For pr.dags dato er jeg sikker på at du kommer til å ha Liverpool-avatar og sig i januar Med på begge, for jeg veit du tar feil. Selv om Pool har en enkel høst på papiret snubler de læll. Allerede i mårra avgir de poeng Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ikke i morgen men jeg tror også på det samme Game. Men tør faen ikke bette på at Rooney scorer mer enn Torres, selvom jeg har alltid troa når det gjelder Wazza! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva betyr langtidsskadet? Det er jo litt vanskelig å si, men jeg tenker vel skade som holder spilleren ute i minst et par måneder. Slik som skaden til Torres nå for eksempel, hvor han mister 4-5 kamper teller ikke som langtidsskade. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 jeg og to kompiser har vedde om berbatov og keane, hittil leder jeg hihi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 jeg og to kompiser har vedde om berbatov og keane, hittil leder jeg hihi Jeg er med på den mot en/flere Pool supporter/e? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da vil jeg kalle de som veddet på Keane tullinger. Berbatov er en mye mer typisk målscorer enn det Keane er. Omtrent like dumt som veddemålet Game tok. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Omtrent like dumt som veddemålet Game tok. Dessverre er jeg redd for at det er sant Gamey Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jævla svikere Men jeg liker å være underdog. Rooney sviker ikke meg. Pga denne betten putter han en ekstra i mårra for moi. Så gjør Berba gjør 4 mot Aab og United ligger på 1 eller 2 plass i januar (pool nr 3), før de vinner ligaen i Mai. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha. Da er du seriøst gud, og første barnet mitt får nickname "Gamey"! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha. Da er du seriøst gud, og første barnet mitt får nickname "Gamey"! Hvis det skal skje får du huske å ikke ha pc'en på fanget Jeg har tro på deg, Game Rooney kommer til å gruse Torres. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Tc trenger ikke det. Han har to unger allerede Skal sies at vi bruker å rote det til i perioden desember og januar. Håper ikke vi gjør det igjen. Endret 28. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha jaja er forsiktig med laptopen nå. Du var jo så snill og fant artikkel til og med, må jo gi kjærligheten tilbake! Rooney kan score mer enn Torres, men han blir alltid skadet. Hvis han klarer faktisk å holde seg skadefri, ville det ikke vært så rart. Men jeg må si at uten å være pesimist; så tror jeg Torres putter mer enn Rooney iløpet av en HEL sesong. Torres er en ice cold finisher, noe Rooney ikke er. Men det skal være klart jeg foretrekker Rooney for vårt lag 10 ganger så mye enn Torres nå som vi har Berba der oppe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Scifi Alex Endret 29. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha jaja er forsiktig med laptopen nå. Du var jo så snill og fant artikkel til og med, må jo gi kjærligheten tilbake! Rooney kan score mer enn Torres, men han blir alltid skadet. Hvis han klarer faktisk å holde seg skadefri, ville det ikke vært så rart. Men jeg må si at uten å være pesimist; så tror jeg Torres putter mer enn Rooney iløpet av en HEL sesong. Torres er en ice cold finisher, noe Rooney ikke er. Men det skal være klart jeg foretrekker Rooney for vårt lag 10 ganger så mye enn Torres nå som vi har Berba der oppe Rooney er ikke en målscårer da. Mere tilrettelegger. Han er veldig defangsiv. Torres er en boks spiller. Det er jo mål raten som er hans ting. Ala Ruud Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Torres kommer garrantert til å score mer om begge holder seg skadefri, det er jeg 100% sikker på, Game har ikke sjangs på betten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå