Limbeck Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen kneskål knusere her? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521772 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Tenkte kanskje de hadde kjøpt rettigheter til akkurat den kampen Siden noen skrev at den sendes på Eurosport 2 Når det står HU/RO bak i parantes betyr det desverre at den bare sendes på Eurosport 2 i Ungarn og Romania Endret 28. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Går Liverpool på den Eurosport 2 jeg får inn via CD? Eurosport viser Premier League? Det tror jeg også... Tenkte kanskje de hadde kjøpt rettigheter til akkurat den kampen Siden noen skrev at den sendes på Eurosport 2 Her har vi det: Hvor går kampene? Manchester United kampen? Diema, G Sports 2, Hi Soccer, Show Sports 3, Sport TV1, SuperSport 5 (ZA) og YES Sport 1. Liverpool - Portsmouth: EuroSport 2 HU/RO, Show Sports 4 og YES Sport 2 Står HU/RO for Ungarn og Romania, eller er jeg helt på bærtur? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skulle tatt en tur til Ungarn i morra da. Fotballkamp på kvelden, og hjort- og villsvinjakt dagen etter Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hewitt hadde ronka til Rooney hver bidige dag om han hadde spilt for Pool. Ikke når han kommer fra Everton og Man Utd, da kan han være så god han vil. Hadde han ikke vært i de klubbene hadde jeg mer enn gjerne hatt Rooney på laget. Men å si at du ikke ville gjort det samme om Torres spilte for Man Utd og aldri var innom Liverpool, blir for dumt. Torres kommer aldri til å gjøre en like bra sesong som hans første. Tipper han putter rundt 15 i år mens Rooney putter 17-20. I ligaen eller totalt? Uansett, om Torres gjør en like bra sesong som den første eller ei er meg likegyldt så lenge han gjør det bra. Jeg tror han scorer 20+ i år også. Rooney ender på 10-15 i ligaen. Men jeg tar gjerne en bet på hvem som scorer mest av Torres og Rooney? Har aldri skrevet at jeg ikke ville dratt'n til Torres i United. Hadde selvsagt gjort det. Er med i litt mange better nå, mister snart oversikten, men okey. Jeg tror Rooney putter flere enn Torres i år, både i ligaen og totalt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er også lett med på en bet om hvem som scorer flest mål. Hva med Liverpool avatar, og liverpool signatur? "You never walk alone, the mighty reds, the club with history! + Jeg er glad i Shade22" Og evt jeg med United avatar og sign av ditt ønske. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Greit for meg. Blir nok: Glory glory Man united, Glory glory Man united, Glory glory Man united, As the reds go marching on on on! Men jeg vil gjerne se Hewitt med United avtar og signatur også. Men har en følse at han er for "barnslig" av seg. Kjenner en som dusja fordi en Liverpool supporter kasta pool sjerf på han og har en hunch på at Hewitt er i samme klasse. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha, da er veddemålet set, Jeg tipper Torres scorer mer enn Rooney! Hvor lenge er det snakk om å ha stuffet? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vi må ha avataren og signaturen i to uker. Betten gjelder da mål totalt (ikke bare i liga, kan ikke ha to forskjellige bet i én). Hvem scorer mest av Torres og Rooney. Gjør Rooney det, må jeg og shade22 ha Man Utd-avatar og -signatur etter Games valg. Gjør Torres det, må Game ha Liverpool-avatar og -signatur etter mitt og shade22s valg. Betten gjelder ikke dersom en av de to blir langtidsskadet i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 To uker? Det var jo ehm, mye Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Done. Blir nok gud i United tråden om jeg sørger for at selveste premie Pool supporteren her på forumet har United avatar og signatur Blir jeg ikke legende da, legger jeg opp forumlivet. Men nu skifter vi tema, dette er sikkert ikke like intressant for alle andre Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Greit Tema, men hva faen: 2 uker? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg blir ikke mindre Pool-supporter av å ha Man Utd-signatur og -avatar, nesten tvert imot. Men lyst har jeg ikke, men så er jeg helt sikker på at betten går i mitt favør med god margin, så det tenker jeg ikke på. Jeg lagrer denne siden og tar den opp igjen i mai, så du trenger ikke bekymre deg for å huske alle bettene dine. Edit: Skal vi ha lenger enn to uker? Etter to uker er det jo ikke morsomt lenger engang ... Endret 28. oktober 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) gløym it Endret 28. oktober 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal vi ha lenger enn to uker? Etter to uker er det jo ikke morsomt lenger engang ... Vel, når ble dette morsomt? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 2 uker er lang nok lidelse. fint at du har lagret det hewitt, for om jeg taper har jeg garantert glemt det og omvendt. Nytt samtaleemne: Sette opp laget til i mårra anyone? jeg vil ha Andy, Rafael og Tevez fra start Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Når Game drar på seg en Gerrard-avatar. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Må si du har dårlig odds her, Game. Eller, du kan jo satse på at Torres brekker beinet? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det kan han ikke, for bettet inngår at ved langvarig skade blir det avlyst. Altså er det en tap/tap-situasjon her. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mange bets på deg nå Game. Vi har jo vår egen Liverpool-bet. Så dere får velge en annen straff for taperen siden vi har den samme straffen, og bet'en går ut v/ sesongslutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå