Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går Liverpool på den Eurosport 2 jeg får inn via CD?

Eurosport viser Premier League? Det tror jeg også... :p

Tenkte kanskje de hadde kjøpt rettigheter til akkurat den kampen :p Siden noen skrev at den sendes på Eurosport 2 :p

Her har vi det:

Hvor går kampene?

Manchester United kampen?

Diema, G Sports 2, Hi Soccer, Show Sports 3, Sport TV1, SuperSport 5 (ZA) og YES Sport 1.

Liverpool - Portsmouth:

EuroSport 2 HU/RO, Show Sports 4 og YES Sport 2

Står HU/RO for Ungarn og Romania, eller er jeg helt på bærtur?

Lenke til kommentar
Hewitt hadde ronka til Rooney hver bidige dag om han hadde spilt for Pool.

Ikke når han kommer fra Everton og Man Utd, da kan han være så god han vil. Hadde han ikke vært i de klubbene hadde jeg mer enn gjerne hatt Rooney på laget. Men å si at du ikke ville gjort det samme om Torres spilte for Man Utd og aldri var innom Liverpool, blir for dumt. :)

Torres kommer aldri til å gjøre en like bra sesong som hans første. Tipper han putter rundt 15 i år mens Rooney putter 17-20.

I ligaen eller totalt?

Uansett, om Torres gjør en like bra sesong som den første eller ei er meg likegyldt så lenge han gjør det bra. Jeg tror han scorer 20+ i år også. Rooney ender på 10-15 i ligaen.

Men jeg tar gjerne en bet på hvem som scorer mest av Torres og Rooney? :)

Har aldri skrevet at jeg ikke ville dratt'n til Torres i United. Hadde selvsagt gjort det.

Er med i litt mange better nå, mister snart oversikten, men okey. Jeg tror Rooney putter flere enn Torres i år, både i ligaen og totalt.

Lenke til kommentar

Greit for meg. Blir nok:

Glory glory Man united, Glory glory Man united, Glory glory Man united, As the reds go marching on on on!

Men jeg vil gjerne se Hewitt med United avtar og signatur også. Men har en følse at han er for "barnslig" av seg. Kjenner en som dusja fordi en Liverpool supporter kasta pool sjerf på han og har en hunch på at Hewitt er i samme klasse.

Lenke til kommentar

Vi må ha avataren og signaturen i to uker.

Betten gjelder da mål totalt (ikke bare i liga, kan ikke ha to forskjellige bet i én). Hvem scorer mest av Torres og Rooney. Gjør Rooney det, må jeg og shade22 ha Man Utd-avatar og -signatur etter Games valg. Gjør Torres det, må Game ha Liverpool-avatar og -signatur etter mitt og shade22s valg. Betten gjelder ikke dersom en av de to blir langtidsskadet i løpet av sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke mindre Pool-supporter av å ha Man Utd-signatur og -avatar, nesten tvert imot. :p Men lyst har jeg ikke, men så er jeg helt sikker på at betten går i mitt favør med god margin, så det tenker jeg ikke på. Jeg lagrer denne siden og tar den opp igjen i mai, så du trenger ikke bekymre deg for å huske alle bettene dine. :p

Edit:

Skal vi ha lenger enn to uker? Etter to uker er det jo ikke morsomt lenger engang ...

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...