Latias Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal det bli Newcastle kamp watching i kveld på noen her da? Jepp, så lenge det ikke er noe bedre som går på TV. Premier League er best, selv om det er to lag fra nedre del av tabellen som møtes! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ditt ja Torres er bedre på det meste. Bedre avslutter, bedre teknikk osv. Rooney er kanskje bedre defensivt, Giallo Bedre teknikk ja. Hehe. Det var dagens... Rooney er allround en mye bedre fotballspiller enn Torres, men Torres er en bedre målscorer. En Torres som ikke scorer mål er i de fleste tilfeller ubrukelig, en Rooney som gjør det, er ikke ubrukelig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 To litt forskjellige fotballspillere. Men jeg synes Torres er en farligere spiss for motstandere å møte en Rooney, rykket hans er sykt og avslutningene dødelige. Men Rooney er også veldig god, på en litt annen måte. Om jeg ville byttet Torres i Rooney? Hahah, jaaa ... En Torres som ikke scorer mål er i de fleste tilfeller ubrukelig Men så er jo ikke det noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Torres har vel skoret mer enn alle tre av spissene på United. Og han er skadet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 I fjor scorte Rooney lite mål, men leverte likevell en god sesong, han blir ekstrem visst målene kommer! Nesten litt Kuyt, bare på et annet nivå. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Torres har vel skoret mer enn alle tre av spissene på United. Og han er skadet. Han har scoret like mange som Rooney og Berbatov faktisk, men Torres har spilt 3 flere kamper enn Berbatov Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ditt ja Torres er bedre på det meste. Bedre avslutter, bedre teknikk osv. Rooney er kanskje bedre defensivt, Giallo Bedre teknikk ja. Hehe. Det var dagens... Rooney er allround en mye bedre fotballspiller enn Torres, men Torres er en bedre målscorer. En Torres som ikke scorer mål er i de fleste tilfeller ubrukelig, en Rooney som gjør det, er ikke ubrukelig. Helt riktig. Skriver under på den. Hewitt hadde ronka til Rooney hver bidige dag om han hadde spilt for Pool. Torres kommer aldri til å gjøre en like bra sesong som hans første. Tipper han putter rundt 15 i år mens Rooney putter 17-20. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Torres har vel skoret mer enn alle tre av spissene på United. Og han er skadet. Han har scoret like mange som Rooney og Berbatov faktisk, men Torres har spilt 3 flere kamper enn Berbatov Trodde berba hadde 1 og Rooney 3 jeg. (Tevez o) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vi snakker totalt? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 tevez scoret no mot liverpool din sopp :b Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Torres har vel skoret mer enn alle tre av spissene på United. Og han er skadet. Han har scoret like mange som Rooney og Berbatov faktisk, men Torres har spilt 3 flere kamper enn Berbatov Trodde berba hadde 1 og Rooney 3 jeg. (Tevez o) Jeg snakker totalt, ser ut som du mener noe annet Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hewitt hadde ronka til Rooney hver bidige dag om han hadde spilt for Pool. Ikke når han kommer fra Everton og Man Utd, da kan han være så god han vil. Hadde han ikke vært i de klubbene hadde jeg mer enn gjerne hatt Rooney på laget. Men å si at du ikke ville gjort det samme om Torres spilte for Man Utd og aldri var innom Liverpool, blir for dumt. Torres kommer aldri til å gjøre en like bra sesong som hans første. Tipper han putter rundt 15 i år mens Rooney putter 17-20. I ligaen eller totalt? Uansett, om Torres gjør en like bra sesong som den første eller ei er meg likegyldt så lenge han gjør det bra. Jeg tror han scorer 20+ i år også. Rooney ender på 10-15 i ligaen. Men jeg tar gjerne en bet på hvem som scorer mest av Torres og Rooney? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Torres har vel skoret mer enn alle tre av spissene på United. Og han er skadet. Han har scoret like mange som Rooney og Berbatov faktisk, men Torres har spilt 3 flere kamper enn Berbatov Trodde berba hadde 1 og Rooney 3 jeg. (Tevez o) Jeg snakker totalt, ser ut som du mener noe annet Tenkte i Pl ja- Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tenkte i Pl ja- Da er det riktig som du sier (Rooney 3, Berbatov 1, Tevez 1), men vi har faktisk scoret kun ett mål mindre enn dere, og det med en kamp mindre spilt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fletcher har mer mål enn Tevez og Berbatov til sammen i Premier League! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Var eneste Liverpool-spiller jeg kom på i farta som også hadde spilt i City Anelka, McManaman Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Går Liverpool på den Eurosport 2 jeg får inn via CD? Var eneste Liverpool-spiller jeg kom på i farta som også hadde spilt i City Anelka, McManaman Du hadde betenkningstid Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Går Liverpool på den Eurosport 2 jeg får inn via CD? Eurosport viser Premier League? Det tror jeg også... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Går Liverpool på den Eurosport 2 jeg får inn via CD? Eurosport viser Premier League? Det tror jeg også... Tenkte kanskje de hadde kjøpt rettigheter til akkurat den kampen Siden noen skrev at den sendes på Eurosport 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Går Liverpool på den Eurosport 2 jeg får inn via CD? Var eneste Liverpool-spiller jeg kom på i farta som også hadde spilt i City Anelka, McManaman Du hadde betenkningstid Nja. Husket godt da Manaman filmet rødt kort på Gary Neville. Anelka har jo vert over alt og nå husker jeg at Fowler også var i City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå