Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er det svært sjelden at alle fire storlagene spiller samtidig da. Er vel kun imorgen.

(og juletidene da)

Hvor går kampene?

Tror det er på Old Trafford

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt: Jeg ville aldri byttet Tevez med Torres, Tevez blir her. Sånn er det bare ;)

Ikke nå nei. Men før selve kjøpet, da kan jeg ikke si at jeg hadde hatt mer lyst på Torres enn Tevez. Men nå, no way. Carlito is a Red Devil :love:

Tror heller ikke at du har noe du skulle sagt om det ble et slikt bytte.

Jeg hadde sett på det som en nedtur for klubben vår som kaster vekk spillere som jobber så hardt for oss.

Hvor går kampene?

hva mener du? kanal eller?

Lenke til kommentar
Hvor går kampene?

Manchester United kampen?

Diema, G Sports 2, Hi Soccer, Show Sports 3, Sport TV1, SuperSport 5 (ZA) og YES Sport 1.

Liverpool - Portsmouth:

EuroSport 2 HU/RO, Show Sports 4 og YES Sport 2

Haha, United-kampen blir sendt på flere kanaler enn Pool-kampen :D:p

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Bare så det er sagt: Jeg ville aldri byttet Tevez med Torres, Tevez blir her. Sånn er det bare ;)

Ikke nå nei. Men før selve kjøpet, da kan jeg ikke si at jeg hadde hatt mer lyst på Torres enn Tevez. Men nå, no way. Carlito is a Red Devil :love:

Tror heller ikke at du har noe du skulle sagt om det ble et slikt bytte.

Jeg hadde sett på det som en nedtur for klubben vår som kaster vekk spillere som jobber så hardt for oss.

Hvor går kampene?

hva mener du? kanal eller?

HELT enig, he's a true red :love:

Lenke til kommentar
Derfor hater jeg å se han på benken og varme opp mens laget er ute på banen. Men hva skal vi gjøre da? Rooney og Berba har jo funnet tonen sammen og gjør det bra. Utrolig stress!

Vi har vel nesten for mange gode spisser :!:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Nja. Skal jo ha såpass mange da for å vinne ligaen! Er egentlig helt sykt det vi har klart etter vi solgte RvN i 2006. 2006-2008 har vært herlige år ja :)

Det jeg var delvis ironi det jeg sa (derfor jeg satte et :!: -tegn bak, og hadde "for mange" i kursiv), United har mange gode spisser, men det kan nok ikke kalles "for mange" :cool:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...