NightKeeper Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Håper på denne forsvarsrekka mot Roma onsdag: Brown - Ferdinand - Heinze - Evra 8293934[/snapback] Enig. Heinze er knall som stopper også. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Håper på denne forsvarsrekka mot Roma onsdag: Brown - Ferdinand - Heinze - Evra 8293934[/snapback] Enig. Heinze er knall som stopper også. 8294063[/snapback] Samtidig er en han god offansiv. Han skaper utrolig mye fremover nå om dagen. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg syns ikke Heinze spillte so bra mot Blackburn her om dagen, rota det mye til. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Håper på denne forsvarsrekka mot Roma onsdag: Brown - Ferdinand - Heinze - Evra 8293934[/snapback] Evra er skadet. Tror O'shea eller Heinze blir brukt sentralt. Nå skulle vi hatt pique hjemme Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Er Evra skadet igjen, så mye han er skadet a?!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Finner ikke kilden nå, men leste noe om en strekk. Mulig det bare er en filleting. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Evra er vist tilbake mot Roma : SPILLER SKADE ANTATT TILBAKE Patrice Evra Fot 4. april Louis Saha Strekk 4. april Darren Fletcher Ankel 14. april Gary Neville Leddbånd 21. april Nemanja Vidic Skulder 9. mai Mikael Silvestre Skulder Neste sesong Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Nei, det er ikke bekreftet at Evra er tilbake til i onsdagen, fortsatt usikkert. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Har tenkt meg på fotballtur til høsten (mest sannsynlig høstferien) Da er det ny sesong, og satser da på min første tur til Old trafford. Noen som har noen tips? Hvor og når jeg bør bestille? Hva jeg bør reise med? Hvor det er best å bo? Endret 2. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Har tenkt meg på fotballtur til høsten (mest sannsynlig høstferien)Da er det ny sesong, og satser da på min første tur til Old trafford. Noen som har noen tips? Hvor og når jeg bør bestille? Hva jeg bør reise med? Hvor det er best å bo? 8295034[/snapback] Du bør bestille kjempetidlig. Med en gang sesongoppsettet kommer bør du bestille. Du bør reise med supporterklubben i skandinavia. For info kan du bare se her. Dersom du reiser gjennom MUSCB bor du på hotell med de andre reisende. Om du lurer på noe mer, så kan jeg helt sikkert hjelpe deg. Jeg har vært der (skrytetid) 18 ganger, alle gangene har jeg reist med MUSCB. Har vært noen mindre hyggelige turer, men det er bare fordi united har tapt, ikke fordi det har vært dårlig opplegg. Du får gode plasser (siden ingen plasser på OT er dårlige) og omvisning. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Og jeg bør satse på storkampene sant? Man Utd mot Chelsea/Arsenal/Liverpool , tenker jeg på. Det er jo ikke 100% sjanse for seier eller målfest da, men storkamp er fett nok. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Storkamper ja.. Den beste kampen du kan gå på da er united-city. Var å så united-city i fjor.. Og det var helt villt. Risikoen etter kampen, før kampen, under kampen. Stemningen..! Alt! Men kan love deg, united-newcastle er minst like morro som united-liverpool. Første gangen er herlig uansett! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Skal huske på det! Det blir sykt herlig! Søskenbarnet mitt var sin første gang å så Man Utds første møte med liverpool denne sesongen(2-0). Da var jeg missunelig da Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Ser at Raste skrev det for en stund siden, men vil bare bekrefte at stakkars Vidic har brukket kravebeinet(noe jeg selv opplevde da jeg datt ned fra sofaen som 1-åring). Endret 2. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Hvem vil antageligvis bli brukt som reserve? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Brown vil jeg tippe, med O'shea som høyreback. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Det er uvisst hvilke grep Sir Alex Ferguson nå gjør med midtforsvaret. Duoen Vidic/Ferdinand har vært en stor suksess, og en viktig årsak til de gode resultatene så langt. Med Vidic ute vil Wes Brown, Gabriel Heinze og John O'Shea alle bli vurdert som makker til Rio Ferdinand, i tillegg til juniorlagets Craig Cathcart. Dette står på united.no, som brukte Sky som kilde. Endret 2. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Det ble da bekreftet allerede på lørdag at kravebeinet var brukket? Wes går vel inn for Vidic, dermed vil Oshea antageligvis ta høyrebacken. En annen løsning også er jo Gabi på Vidic' plass, og Wes på høyrebacken. Craig Cathcart er god ja, men å i det hele tatt vurdere han i sesonginnspurten er passe på trynet. Men, ingen krise etter min mening, Wes Brown er en god erstatter for Vidic, mens vi alle vet hva Oshea kan by på. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Seminfinale i FA Youth Cup på tv, returoppgjør mot gunners. Ligger under med 0-1 på OT, 0-2 sammenlagt etter tap borte. Ser ikkje så veldig lyst ut, 20 min igjen. Edit: Jadda! Redusering 1-1, 16 min igjen. Endret 2. april 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Meldte meg just inn i MUSCB, tenkte jeg skulle begynne å planlegge tur til OT til høsten av med et par kamerater. Skammer meg igrunn over at jeg aldri har hatt anledning til å dra, prioriteringene har vært helt feil. Lurer litt på hva reise, opphold, mat og billett til en toppkamp kommer på, og tilbyr MUSCB muligheter for å være i Manchester noen flere dager enn kun kampdag og reisedager så man kan få sett seg litt rundt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå