D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Bare litt? Endret 28. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Håper å få se Rafael jeg ihvertfall på benken Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Å? er han pen? LOL! Sett han i kun en kamp! Artig innhopp! Frisk kar, men føler han har en del igjen på helheten.... Endret 28. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor dere syns det er tøft at Rooney oppfører seg som en komplett idiot mot gamle fans. Virker som Rooney enda her en del å lære om temperament og oppførsel på banen. Og her kommer scouserene med moral igjen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da har jeg klar en avatar til etter jul Måtte ha bilde av Rooney som kysset logoen vår Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Og her kommer scouserene med moral igjen. Sjerp deg Lim! Du vet da like godt som oss andre her at de er fullstendig blottet fra alt som heter moral!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Ville ikke bytta wazza mot Torres, eller noen andre spisser i hele verden. Det finnes bare en Rooney og han er gud, så enkelt er det. end of discussion Endret 28. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det finnes bra en Rooney og han er gud, så enkelt er det. end of discussion Amen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Har det vært en diskusjon om å bytte rooney mot torres? Sku tro den diskusjonen døde fort ut ja! MYE aktuelt! Edit: Dvs... Ville nok vært aktuelt for pools! hehehe! Endret 28. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det ville aldri vært aktuelt for oss heller. Torres er en klasse over Rooney... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) LOL! Det innlegget burde vært rapportert for usmakligheter!! :!: Gøy med hare forresten!! Gikk på en sist helg! Men fikk ikke skutt, såg bare øra før den fløy avgårde Endret 28. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ditt ja Torres er bedre på det meste. Bedre avslutter, bedre teknikk osv. Rooney er kanskje bedre defensivt, Giallo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde bytta Berbatov mot Torres da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gøy med hare forresten!! Gikk på en sist helg! Men fikk ikke skutt, såg bare øra før den fløy avgårde Hehe, ingenting er som en harelos Jeg hadde bytta Berbatov mot Torres da Ikke jeg Hadde kanskje vurdert Berbatov, Rooney og Tevez... Eller nei, bedre med Torres, Keane og Babel da Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tror jeg hadde bytta Tevez mot Torres, men ingen av de to andre Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tevez er den eneste av de to spissene deres jeg kunne tenkt meg. Berba er for lat, Rooney er for uspiselig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Selv om Torres er litt bedre enn Berba så er Rooney og Tevez milevis forran Keane og Babel. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Berba har vel egentlig motbevist litt stempelet som lat etter at han kom til United, f.eks mot WBA var han ofte nede på midtbana og var med å starte angrep, samt at han var tilbake og prøvde å hjelpe til i forsvar vel fleire anledningar.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tevez er den eneste av de to spissene deres jeg kunne tenkt meg. Berba er for lat, Rooney er for uspiselig. Godt at INGEN av Pool spillerene er usmakelige da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Rooney er tidligere Everton og United. Utenkelig å ha han i Liverpool- Var ikke verre enn det Angel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå