Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha, så sykt dårlig redigert Torres ender aldri opp i City. Nevah! Ronaldo derimot... Nå gadd ikke jeg å bruke god tid på akkurat det bildet der da Så slutt å klag, gjorde det på ett minutt x) Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det tror jeg kommer helt ann på, Liverpool takker nok aldri nei til et skyhøyt bud på han Skjønner ikke hvorfor dere tror at han blir i klubben livet ut Eneste spillere i den klubben som blir der ut karrieren er Gerrard og Carragher... Resten vil nok dra etterhvert Det budet skal være bra høyt. Tviler på at City kommer med et godt nok bud. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det tror jeg kommer helt ann på, Liverpool takker nok aldri nei til et skyhøyt bud på han Skjønner ikke hvorfor dere tror at han blir i klubben livet ut Eneste spillere i den klubben som blir der ut karrieren er Gerrard og Carragher... Resten vil nok dra etterhvert Det budet skal være bra høyt. Tviler på at City kommer med et godt nok bud. Hallo..det ble sagt at de var villig å gå over milliarden for Ronaldo... 1,7 milliarder...så blir vel litt mindre enn det, og det vil jeg si holder mål for Torres Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er Ronaldo om ett år Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Grønn og fim i ansiktet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Som alltid Gadd ikke stille lyset. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 City gav jo bud i hytt og pine rett før overgangsvinduet stengte i sommer - også på Torres, men ble blankt avvist. Likevel blir han neppe i klubben ut karrieren, men han forsvinner nok ikke med det første heller. Når det gjelder Ronaldo, så har vel også Real Madrid gått ut nå og sagt at de ikke kommer til å bry seg om han lenger. Hvor mye man skal tro på dette er selvsagt noe annet, men Ronaldo må i alle fall begynne å prestere på et høyere nivå igjen, før de vil vise interesse på nytt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hahaha. Love you devils! EDIT: Se filmen hos Youtube Fansen får hva de fortjener. Gutten var ung, hadde nettopp vært strålende i EM. Og hadde lyst å vinne ting. Og var god for Everton mens han var der. De skal ikke kalle ham for wanker, fucker, fat knob (noe som var sikkert mest stygt for han selv å høre) osv. Han skal få lov å kysse United logoen og vise at han er en true Red nå. "Once a blue, Always a red" Wazza EDIT 2: Btw, syns dere det han fikk gult for var gult? Jeg syns Rooney var herlig der. Jeg tror de fleste som ikke liker dette misforstår litt. Jeg er sikker på at ingen hadde ledd om Berbatov hadde gjort det samme mot Spurs-fansen for eksempel. Roon hadde uansett aldri gjort det der, om ikke merseyside-scum hadde buet på han og kalt han ting. Å ta Torres/Atletico/VC som eksempel i mot er helt på trynet, for Torres hadde heller aldri blitt kalt drit på VC. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Haha Skal ikke engang prøve å komme med argumenter i denne diskusjonen, men kan jo ta deg med på jakt engang? ^^ Hvor jakter du hen? Hvilken by? (Altså hvilken by som er nærmest, ikke hvilken by du jakter i.) Kristiansand er den nærmeste byen. Jakter noen mil nord for den Det var desverre litt for langt til at jeg kan være med Laget for i morgen hvis Carrick er klar: Van der Sar Brown - Rio - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani Tevez - Berbatov Tevez trenger å få spille litt, Berbatov kan godt få spille enda mer slik at han finner formen, Nani bytter vi ut med Park hvis han suger. Giggs spiller hvis Carrick ikke blir klar. Endret 28. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sette ut Rooney i den formen han er i om dagen? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sette ut Rooney i den formen han er i om dagen? Så, for å være helt ærlig, ikke så mye til den formen mot Everton, men det kan jo ha sine grunner. Men ja, faktisk. Han kan heller komme inn i løpet av andreomgangen, eventuelt at Tevez - Rooney startet. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 så lenge Park starter, så er jeg fornøyd tror jeg har funnet ut løsningen til hvorfor united spiller taper poeng. 2-1 liverpool 1-1 everton eg hadde på meg den blå drakta 1-1 mot chelsea var jeg på vei hjem fra København, casual klær. ellers united vunnet hver gang jeg har hatt på meg den hvite drakta. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da må du fortsette med den blå drakta da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da må du fortsette med den blå drakta da Ta den hvite du tenker eg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bruk den kvite til den er gjennomsiktig!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tc47: Eg vil da virkelig tro at det har vedkommende gjort lenge før han skreiv på forumet? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 kaste? sånn helt bort? kanskje den blå hjelper i CL eller FA cupen ? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kast den blåe nå! Du kaster da ikke en United-drakt, det er bare å la være å bruke den Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Var kanskje litt på kødd men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå