tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hahaha. Love you devils! EDIT: Se filmen hos Youtube Fansen får hva de fortjener. Gutten var ung, hadde nettopp vært strålende i EM. Og hadde lyst å vinne ting. Og var god for Everton mens han var der. De skal ikke kalle ham for wanker, fucker, fat knob (noe som var sikkert mest stygt for han selv å høre) osv. Han skal få lov å kysse United logoen og vise at han er en true Red nå. "Once a blue, Always a red" Wazza EDIT 2: Btw, syns dere det han fikk gult for var gult? Endret 28. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vakkert å se på, intet mindre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha Skal ikke engang prøve å komme med argumenter i denne diskusjonen, men kan jo ta deg med på jakt engang? ^^ Hvor jakter du hen? Hvilken by? (Altså hvilken by som er nærmest, ikke hvilken by du jakter i.) Kristiansand er den nærmeste byen. Jakter noen mil nord for den For at ikke "spamjeger" Jarmo skal slette denne også: Hvem tror dere starter for dere i morra? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/28/551843.html Solskjær som trener i Brann? Hah! Det er lov å prøve seg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/28/551843.html Solskjær som trener i Brann? Hah! Det er lov å prøve seg. Han blir ihvertfall i United til Ferguson gir seg, og får prøvd seg på jobben der først Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/10/28/551843.html Solskjær som trener i Brann? Hah! Det er lov å prøve seg. Blir jo nesten en nedgradering i forhold til den jobben han har nå. :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå kan en vel ikke hate Ronaldo lengere Håper han blir ut karrieren i United, han har mulighet å ta igjen Giggs på antall spilte kamper, og han kan ta igjen scoringsrekorden vis han fortsetter som han har gjort de siste sesongene. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Cristiano Ronaldo var ikke overbevisende da han ble bedt om å fortelle hvor han spiller neste år. Jeg er sikker på han ender opp i Real neste år. Dessuten kommer dette fra en fæl avis... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dessuten er det ikke så veldig vanskelig å hate han uansett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Cristiano Ronaldo var ikke overbevisende da han ble bedt om å fortelle hvor han spiller neste år. Jeg er sikker på han ender opp i Real neste år. Dessuten kommer dette fra en fæl avis... Og jeg er sikker på at Torres havner i Barcelona til sesongen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Og jeg er sikker på at Torres havner i Barcelona til sesongen Det kan jeg forsikre deg om at ike skjer, i alle fall ikke pga Torres, da må det være pga pengegriske amerikanere. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Never! Torres blir i klubben livet ut! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Og jeg er sikker på at Torres havner i Barcelona til sesongen Det kan jeg forsikre deg om at ike skjer, i alle fall ikke pga Torres, da må det være pga pengegriske amerikanere. Når du sier at du er sikker på at Ronaldo drar til Real, så kan vel jeg si at sjansen for at Torres havner i barcelona også er stor... Ronaldo blir, dette er jeg 99% sikker på... Han ble i sommer, da blir han til neste også Never! Torres blir i klubben livet ut! Haha, dream on... Det vil aldri skje, han kommer nok til å dra hjem til Spania igjen... Det er det ingen tvil om Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Liverpool er spansk nok ser du Trenger ikke til Spania da! Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 C.Ronaldo og Torres kan IKKE sammelignes! Torres kom til Liverpool med lavere lønn, C.Ronaldo vil ha høyere lønn og har alltid drømt om R-M. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 El Nino blir hos oss til han er godt over 30, så tar han et år eller to i Atletico etter det, for å avslutte karrieren på Vicente Calderon. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hadde ikke overasket meg om han ender opp sånn i Januar. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha, fin redigering! Nei, Torres bryr seg ikke om pengene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Haha, fin redigering! Nei, Torres bryr seg ikke om pengene. Det tror jeg kommer helt ann på, Liverpool takker nok aldri nei til et skyhøyt bud på han Skjønner ikke hvorfor dere tror at han blir i klubben livet ut Eneste spillere i den klubben som blir der ut karrieren er Gerrard og Carragher... Resten vil nok dra etterhvert Endret 28. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha, så sykt dårlig redigert Torres ender aldri opp i City. Nevah! Ronaldo derimot... Haha, fin redigering! Nei, Torres bryr seg ikke om pengene. Eneste spillere i den klubben som blir der ut karrieren er Gerrard og Carragher... Resten vil nok dra etterhvert Forhåpentligvis vil flere av de spillerne vi har forsvinne i januar. Voronin, Benayoun osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå