Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hahaha. :devil: Love you devils!

EDIT: :D

Se filmen hos Youtube

Fansen får hva de fortjener. Gutten var ung, hadde nettopp vært strålende i EM. Og hadde lyst å vinne ting. Og var god for Everton mens han var der. De skal ikke kalle ham for wanker, fucker, fat knob (noe som var sikkert mest stygt for han selv å høre) osv. Han skal få lov å kysse United logoen og vise at han er en true Red nå. "Once a blue, Always a red" :D

Wazza :love:

EDIT 2: Btw, syns dere det han fikk gult for var gult? :confused:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha :p Skal ikke engang prøve å komme med argumenter i denne diskusjonen, men kan jo ta deg med på jakt engang? ^^

Hvor jakter du hen? Hvilken by? (Altså hvilken by som er nærmest, ikke hvilken by du jakter i.)

Kristiansand er den nærmeste byen. Jakter noen mil nord for den :)

For at ikke "spamjeger" Jarmo skal slette denne også: Hvem tror dere starter for dere i morra?

Lenke til kommentar
Og jeg er sikker på at Torres havner i Barcelona til sesongen :dribble:

Det kan jeg forsikre deg om at ike skjer, i alle fall ikke pga Torres, da må det være pga pengegriske amerikanere.

Når du sier at du er sikker på at Ronaldo drar til Real, så kan vel jeg si at sjansen for at Torres havner i barcelona også er stor... Ronaldo blir, dette er jeg 99% sikker på... Han ble i sommer, da blir han til neste også ;)

Never! Torres blir i klubben livet ut!

Haha, dream on... Det vil aldri skje, han kommer nok til å dra hjem til Spania igjen... Det er det ingen tvil om :p

Lenke til kommentar
Haha, fin redigering! Nei, Torres bryr seg ikke om pengene.

Det tror jeg kommer helt ann på, Liverpool takker nok aldri nei til et skyhøyt bud på han :p Skjønner ikke hvorfor dere tror at han blir i klubben livet ut :p

Eneste spillere i den klubben som blir der ut karrieren er Gerrard og Carragher... Resten vil nok dra etterhvert :p

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Haha, så sykt dårlig redigert :p

Torres ender aldri opp i City. Nevah! Ronaldo derimot...

Haha, fin redigering! Nei, Torres bryr seg ikke om pengene.

Eneste spillere i den klubben som blir der ut karrieren er Gerrard og Carragher... Resten vil nok dra etterhvert :p

Forhåpentligvis vil flere av de spillerne vi har forsvinne i januar. Voronin, Benayoun osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...