Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg må si det er virkelig fælt å kysse klubbemlemet til laget han elsker. Utrolig respektløst altså, vi skal ikke kaste han i fengsel likegodt da?

Skjønner du ikke hva jeg mener? Jeg har aldri sagt at det er respektløst mot United. Men det er utrolig respektløst mot den klubben som faktisk er skyld i at Rooney er der han er i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du er jo bærtur, det er ikke respektløst mot United, ei heller mot Everton. Gutten har "moved on" det bør Everton også gjøre. Det lå i kortene fra første stund at Rooney ikke skulle være lenge i Everton.

Lenke til kommentar
Ja, jeg må si det er virkelig fælt å kysse klubbemlemet til laget han elsker. Utrolig respektløst altså, vi skal ikke kaste han i fengsel likegodt da?

Skjønner du ikke hva jeg mener? Jeg har aldri sagt at det er respektløst mot United. Men det er utrolig respektløst mot den klubben som faktisk er skyld i at Rooney er der han er i dag.

Og hvor har jeg så skrevet at det er respektløst mot United?

Rooney hadde nok vært der han er idag uten Evertons hjelp. Når man har spilt i verdens beste liga siden man var 16 så er det nok litt mer enn gode treninger på junior-laget til Everton som ligger til rette.

Men jeg er vant til at dere scousere er uenige...

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke ser at det er respektløs mot Everton er dere virkelig trangsynte og trenger briller.

Og, igjen Tomhel, Jeg har aldri sagt at det var respektløst mot Manchester United eller. Det viser jo at han er glad i klubben sin. Men, som jeg sa iste. Uten Everton sin hjelp, hadde han ikke vært der han er i dag. Derfor er det utrolig teit av han å gjøre noe slikt mot sin gamle fans.

Lenke til kommentar

Virker som de fleste her inne er så unge at de ikke husker Rooney's tid i Everton. Jeg husker ham imidlertid meget godt og hadde veldig sans for ham som fotballspiller, og ønsket ham til og med til oss. Men regnet jo ikke med at det ville skje siden han spilte nettopp for byrivalen. Jeg husker også temperamentet hans veldig godt, og han virker jo som en tam liten dyreunge nå i forhold.

Jeg forstår reaksjon hans veldig godt når han blir hånet av ex-supporterne på denne måten, og engasjementet og innsatsviljen hans på banen er fantastisk å se på synes jeg. Dessuten hadde han vel neppe reagert på den måten han gjorde, dersom han hadde blitt tatt imot med respekt.

Lenke til kommentar
Hvis dere ikke ser at det er respektløs mot Everton er dere virkelig trangsynte og trenger briller.

Og, igjen Tomhel, Jeg har aldri sagt at det var respektløst mot Manchester United eller. Det viser jo at han er glad i klubben sin. Men, som jeg sa iste. Uten Everton sin hjelp, hadde han ikke vært der han er i dag. Derfor er det utrolig teit av han å gjøre noe slikt mot sin gamle fans.

Heller trangsynt og briller enn å være del av det gladkristne verdi-felleskapet deres som endel av dere praktiserer.

Og igjen, leser du det jeg skriver? Jeg siterer meg selv fra forrige innlegg: "Rooney hadde nok vært der han er idag uten Evertons hjelp. Når man har spilt i verdens beste liga siden man var 16 så er det nok litt mer enn gode treninger på junior-laget til Everton som ligger til rette."

Fair enough, Everton gav han sjansen, men hadde de ikke gjort det hadde han blitt snappet opp av en annen klubb fortere enn du kan stave blåbærpai.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Ja, men da er det oppklart. Når du selv ser på deg som trangsynt.

Og, her er det ikke noe dere. Dette er mine meninger, ingen andres.. Og, for å si det slik, jeg er ikke kristen, og jeg heller ikke spessielt glad.

Og, at Rooney fikk hjelp av Everton akademiet er helt klart. De kommer frem med nye talenter hele tiden. feks Anichebe, Vaughan, Rodwell, Gosling? Dette er alle spillere som har et stort potensial, så ikke kom med den.

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Ja, men da er det oppklart. Når du selv ser på deg som trangsynt.

Og, her er det ikke noe dere. Dette er mine meninger, ingen andres.. Og, for å si det slik, jeg er ikke kristen, og jeg heller ikke spessielt glad.

Jeg anser meg selv for å være ganske objektiv i mitt syn på fotball selv om jeg elsker Manchester United høyere enn det meste. Jeg kan f.eks med hånda på hjertet si at jeg syntes Steven Gerrard er den beste engelske midtbanespilleren. Det finnes folk her inne som er rimelig mer subjektive enn meg skal jeg si deg.

Det var en metafor ang det kristne felleskapet, og det trodde jeg du skjønte.

Og du kan ikke sammenligne noen av de spillerne med Rooney. Rooney var et multitalent, og han hadde vært i Premier League uansett om det var for Everton eller ikke.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Objektiv er jeg selv.

Men, jeg bare prøvde å fremheve at jeg ikke liker den slags oppførsel. Likevell kan jeg si med hånda på hjerte at United er et knall lag, at SAF er den beste treneren som kanskje har levd.

Jeg prøver ikke å starte en krangel eller noe, jeg har ikke noe vondt i mot deg Nightkeeper, men, jeg har en kjedelig kveld og er inne for diskusjoner, og da syns jeg egne meninger er viktige.

Ingen ting slår god rivaliserings diskusjoner.

Edit: Nei, du har rett med sammenligningen. Men, Everton er flink på å få opp talenter, og du kan nok innrømme at Everton hjalp Rooney på veien i det minste, og derfor syns jeg ikke han skulle ha gjort det han gjorde.

Edit2: Og, den jakt diskusjonen passer da virkelig ikke inn her? =O

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Han sier ikke at han er trangsynt, men han heller hadde valgt det, enn gladkristen-opplegget. Mange hadde gjort en like god jobb med Rooney, men det får vi aldri vite. Everton kunne heller vært stolt over Rooney, istedetfor å håne han. Jeg hadde ikke blitt sur om Heinze hadde kyssa Realdrakta, han er en kuk uansett.

edit: Avsluttet diskusjon som venner? Jeg legger meg :p

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Selfølgelig er det like tåpelig av Everton fansa. Men, det er ikke altid den derre kristne gyldne regel gjelder(gjør mot andre, som andre gjør mot deg) eller noe.

Syns Rooney kunne holdt seg for god til å gjøre det han gjore, og kanskje Everton supporterene hadde fått litt vett.

Lite trolig, siden de har gjort det i flere år nå, Rooney har hele tiden hatt ferdighetene, men det som har gjort han stor er SAF og mentalitetstreningen.
Lenke til kommentar
Haha :p Skal ikke engang prøve å komme med argumenter i denne diskusjonen, men kan jo ta deg med på jakt engang? ^^

Hvor jakter du hen? Hvilken by? (Altså hvilken by som er nærmest, ikke hvilken by du jakter i.)

Seriøst? Lest så masse rart her nå føler jeg :p

Ikke så rart egentlig, du er jo tross alt i "Internasjonal fotball"-underforumet ;):p

Angående Rooney-diskusjonen syntes jeg det er helt greit det han gjorde. Når han blir hetset gjennom hele kampen, må han få lov til å svare de, og det var jo ikke den verste måten han kunne gjøre det på heller :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fotball=lidenskap

Ser ingenting galt med hva Rooney gjorde.

Likte mindre da han feiret målet mot liverpool,med å erte publikumet,men det var mest fordi han nettet mot mitt lag.

Edit: Ronaldos feiring mot Sporting syns jeg derimot var teit.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Virker som de fleste her inne er så unge at de ikke husker Rooney's tid i Everton. Jeg husker ham imidlertid meget godt og hadde veldig sans for ham som fotballspiller, og ønsket ham til og med til oss. Men regnet jo ikke med at det ville skje siden han spilte nettopp for byrivalen. Jeg husker også temperamentet hans veldig godt, og han virker jo som en tam liten dyreunge nå i forhold.

Jeg forstår reaksjon hans veldig godt når han blir hånet av ex-supporterne på denne måten, og engasjementet og innsatsviljen hans på banen er fantastisk å se på synes jeg. Dessuten hadde han vel neppe reagert på den måten han gjorde, dersom han hadde blitt tatt imot med respekt.

Er ingenting å diskutere etter denne posten. Absolutt alt Superparanoid sier her, er grunnen og forklarer det godt. Spesielt det jeg tok i bold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...