Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
United-spiss, Wayne Rooney, får ikke noe straff etter at han kysset klubblogoen på drakta under lørdagens kamp på Goodison. Dette bekrefter FA.

Rooney fikk gult for å ha taklet Mikel Arteta. Situasjonen førte til at Everton-fansen igjen begynte å hetse Rooney, noe de hadde gjort i store deler av kampen. Scouseren svarte med å kysse drakta og løfte en pekefinger opp. Sir Alex Ferguson innrømmer at han tok ut Wayne Rooney fordi han var redd for at han skulle få rødt kort.

FA sier i en pressemelding at de ikke kommer til å undersøke dette videre ettersom dommer Alan Wiley snakket med Wayne Rooney og ba han roe seg ned.

Rooney er løøvly :D

(Tenkte jeg skulle spøke med Brelettreklamen, men jeg holder meg for god :))

Lenke til kommentar

Rooney skal vell egentlig ikke bry seg om bortelaget sin fans, og konsentrere seg om å yte maks for laget sitt.

Mulig han bare var overtent. Men, det er likevell upåklagelig oppførsel. Utrolig barnslig å gjøre slik mot fansen til klubben han faktisk slo igjennom i. Virker som Rooney er en lite takknemmelig fyr.

Lenke til kommentar
Jeg er rett og slett syk. Syk av lengsel etter skauen. Må komme meg på jakt igjen. Men først gjennom ei hel, lang uke på skolen, inkludert heldagsprøve. Godt det er PL på onsdag i alle fall... Dere har det greit dere, som ikke lengter etter jakta hver bidige hverdag...

Når du nevner det fikk jeg plutselig en trang til å blafre hodet av noen forsvarsløse kaniner midt i dypeste skogen en lørdags formiddag, mens jeg vet jeg kunne sittet hjemme i sofaen og spist pop-corn og sett United-kamp.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor dere syns det er tøft at Rooney oppfører seg som en komplett idiot mot gamle fans.

Virker som Rooney enda her en del å lære om temperament og oppførsel på banen.

Rooney har en del å lære?

Ingen har glemt hva Javier Mascheranoo gjorde på Old Trafford forrige sesong. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Rooney skal vell egentlig ikke bry seg om bortelaget sin fans, og konsentrere seg om å yte maks for laget sitt.

Mulig han bare var overtent. Men, det er likevell upåklagelig oppførsel. Utrolig barnslig å gjøre slik mot fansen til klubben han faktisk slo igjennom i. Virker som Rooney er en lite takknemmelig fyr.

Ganske enig, upåklagelig oppførsel. Uansett så er Rooney rød som få nå, tviler på at han løper hjem til Liverpool med det første.
Lenke til kommentar

Så klart, selv om det var teit og barnslig oppførsel av Rooney var det jo herlig å se da han kyssa United-logoen. Dårlig gjort av Rooney? Ja, men er Everton-fansen uskyldig? Fansen irriterte jo Rooney gjennom hele kampen. Hver eneste gang Rooney var nær ballen hørte vi piping fra fansen og så klart går dette inn på Rooney. Noen klarer å stå imot, andre ikke. Everton-fansen er bare bitter på at Rooney forlot dem.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor dere syns det er tøft at Rooney oppfører seg som en komplett idiot mot gamle fans.

Do you want some cheese with that wine...?

Grin litt mer?

Everton-fansen håner Rooney. Samme Rooney som skaffet klubben over 300 mill i kassen, og det som 18-åring. Så jeg skjønner faen ikke hva dere klager på? Det Rooney gjorde der gjorde meg så utrolig stolt over å ha han i klubben. Han viser at United er klubben hans, som han elsker, og han mest sannsynlig vil spille for resten av karrieren.

Hadde det vært Gerrard som hadde gjort det (Mot en tidligere fiksjonell klubb), så hadde dere faenmeg reagert på samme måte som flesteparten av oss, som elsket det han gjorde.

Og som jeg har nevnt FLERE ganger: Rooney har ikke fått rødt kort siden september 2005.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Nei Nightkeeper. Jeg ville ikke vært stolt om feks Torres hadde gjort det samme mot feks Atletico. Å håne sin gamle klubb er så respektløst at det er kvalm. Og Rooney viste fortsatt at han er en barnslig dritt til tider.

Jeg syns det er totalt respektløst av han, uansett hva fansen gjør.

Og, det er heller ikke grining, det er min mening.

Lenke til kommentar

Så jeg skjønner faen ikke hva dere klager på?

Når ble Shade22 flertall?

Når TomHel sa seg enig...

Lenke til kommentar
De er ikke bare missunlige på spilleren Rooney, men også på Typen-Rooney :p

Kan du være så snill og slutte med lim-sniffinga? Jeg skjønner **** ikke bæret av noe som helst av det du skriver her. Alt er jo tåketale.

Wtf?

Mener du ordene ordene "Typen Rooney" og "Spilleren Rooney"? Burde være rimelig greit å tolke føler nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Nei Nightkeeper. Jeg ville ikke vært stolt om feks Torres hadde gjort det samme mot feks Atletico. Å håne sin gamle klubb er så respektløst at det er kvalm. Og Rooney viste fortsatt at han er en barnslig dritt til tider.

Jeg syns det er totalt respektløst av han, uansett hva fansen gjør.

Og, det er heller ikke grining, det er min mening.

Nei, det er ikke respektløst. Rooney var et multitalent utenom det vanlige. Han hadde med eller uten Evertons uansett blitt en verdensklassespiller. Fyren har spilt i Premier League siden han var 16.

Flesteparten av dere Liverpool-supportere irriterer meg noe grenseløst, det får meg til å trekke likheter med kristne sammenkomster her nede på Sørlandet. Hvor alle er så snille med hverandre og ingen vil hverandre vondt. Rivalisering finnes ikke i det hele tatt, det er fy fy.

Så; Rooney blir hetset (Og mest sannsynlig grov hets), og han kysser klubbemlemet til en klubb han har spilt i over 4 år, og allerede er en legende i klubben, elsket av supporterne over alt. Dette er da respektløst, siden han blir hånet hver jævla kamp på Goodison?

Ja, jeg må si det er virkelig fælt å kysse klubbemlemet til laget han elsker. Utrolig respektløst altså, vi skal ikke kaste han i fengsel likegodt da?

Les igjen...

Leste feil, verre var det ikke. Beklager at du ble dratt inn, godt å se at noen er enige med meg i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...