Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du lastet ned programmet?

Her er i alle fall en guide hentet fra KopForum:

Selv blir jeg nødt til å se en del kamper via nett ettersom det er umulig å få C+ her, men for dere som må det samme kan jeg lage en liten "Bruksanvisning".

Gå inn på www.myp2p.eu (Lagre den i favoritter)

Trykk på Software, og finn denne logoen , og der hvor det står Sopcast.

http://www.myp2p.eu/softwareitem.php?softw...p;part=software , last ned en av de Sopcast versjonene, vet ikke hvilken som er best, men regner med at den første er best.

Last ned og trykk "next" , "next" osv.

Nå har du lastet ned SOPCAST, ta deg en kjeks og få opp blodsukkeret imens.

Nå går du sikkert rundt og tenker ; f*** ta denne ynwa_alonso, han forklarte jo ikke hvordan man fikk det til å funke! Ok, her skal dere få vite det.

Det er jo ikke sikkert det er LFC kamp nå, men bare test dere ut.

Trykk på LiveSports

Finn bildet av fotballen, og trykk på det.

Finn en kamp du vil se, og finn ut om den sendes på SopCast

Altså, du må passe på at det er Sopcast som står på samme linje som "play". Når det er kamp, trykker på du PLAY, så vil kampen straks starte.

Link: Innlegg nr. 5 her.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Det skjer nok aldri. Ser helst at Ferguson velger etterkommer selv, noe man ikke skal se helt bort i fra kan skje.

Det vil nok være det beste, Fergie kan ikke erstattes, men han er nok selv den som kan finne best etterfølger

Ser helst at Ferguson holder på til han blir 100 :p

Gruer meg til dagen vi må bytte trener. Ferguson er GUD.

Jeg veit, Fergie er Gudenes GUD :roll:

Den dagen SAF legger opp, skal jeg heise flagget på halv stang.

Det er et must, SAF er hellig :yes:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Ser helst at Ferguson holder på til han blir 100 :p

Gruer meg til dagen vi må bytte trener. Ferguson er GUD.

Rett før jeg offisielt ble United-supporter så husker jeg at jeg hadde hørt om alt Ferguson hadde utrettet og alle trofeène han hadde vunnet, og kunne nesten ikke tro at han fortsatt var i klubben da jeg fikk vite hvem som var manager... :p

Lenke til kommentar
Game. Ble det noe av veddemålet vårt eller? Kan strekke det så langt at jeg tror vi havner under Liverpool på tabellen i år. Med eller?

Denne sesongen (altså neste år ink) eller bare ut 2008? Med på begge jeg.

Liverpool avatar og signatur feks: Jeg elsker Liverpool og forguder Game, han er kongen og jeg vil ta han på tissen.

I, tja et par uker?

:D

Lenke til kommentar
Game. Ble det noe av veddemålet vårt eller? Kan strekke det så langt at jeg tror vi havner under Liverpool på tabellen i år. Med eller?

Liverpool avatar og signatur feks: Jeg elsker Liverpool og forguder Game, han er kongen og jeg vil ta han på tissen.

I, tja et par uker?

Denne sesongen ja. Vi kunne jo ikke ha det til boxing day siden vi mest sannsynligvis var to kamper bak, og du svarte aldri på medio Januar. Men hele jævla sesongen sier vi da.

Straffen er grei den, liker det litt homoerotisk så ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I, tja et par uker?

Denne sesongen ja. Vi kunne jo ikke ha det til boxing day siden vi mest sannsynligvis var to kamper bak, og du svarte aldri på medio Januar. Men hele jævla sesongen sier vi da.

Straffen er grei den, liker det litt homoerotisk så ;)

Mulig å foreslå at dere ikke bruker noen bilder av liverpoolspillere? Blir ekkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...