Ol'H Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg også faktisk. Han er en meget dyktig, og ikke minst, en profilert trener som ville bidratt til at han ville taklet det kolossale presset han kommer til å få på seg. Er du så sikker på at han er flink? Jeg er veldig usikker på hvor bra det var å vinne med Chelsea slik de holder på. Porto? Å jeg syns spillet til Chelsea var veldig overbevisende, spesielt i andre sesongen hans. Men ja, spillestilen er ikke den mest attraktive. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Press hadde han, men så ble det sagt et og annet også. Jeg har ikke helt sansen for managere som er så store i kjeften. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg vil at Rafa Benitez skal ta over for SAF!!! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Det skjer nok aldri. Ser helst at Ferguson velger etterkommer selv, noe man ikke skal se helt bort i fra kan skje. Endret 26. oktober 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser helst at Ferguson holder på til han blir 100 Gruer meg til dagen vi må bytte trener. Ferguson er GUD. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Den dagen SAF legger opp, skal jeg heise flagget på halv stang. Det er så forpult dritt at kampen mot WH ikke går på tv. Sende inn protest til c+ anyone ? Sinnsykt kjipt Kampen mot Hull går på Sport 1, lørdag klokka 16. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Sendes ikke kampen på C+? Merkelig. Ser at Spurs - Arsenal har førsteprio, og så viser de Hull - Chelsea på C+S2 og Viola - Inter på SportExtra. Jaja, greit at stampuben min her nede har Sky og Setanta og viser flere kamper. EDIT: Sug pikken min, den blir ikke vist på Sky eller Setanta heller. Hva skjer med verden!? Endret 26. oktober 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 INTER på Extra? Før Liverpool OG United? Og nei, Sky viser Arsenal. Og Setanta tror jeg ikke viser noe! What the fuck? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som veit om den kampen blir vist på tv i det hele tatt? MUTV bør få rettighetene hvis ingen major kanal får det! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er ikke snakk om å få rettighetene, de har jo Sky og Setanta. Eneste alternativet er dårlig stream med kinesisk kommentator. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Evt. engelsk på kanal som heter Supersport som viser det. Afrikansk selskap, men alle som jobber der er engelske. Dukker av og til opp en stream på den kanalen =) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Huff, vises den ikke på noen engelske kanaler heller, som kan streames via SopCast? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dere får være med å heie frem spurs da :} Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Må jo det, liker dem egentlig litt. Bare synd vi kjøpte deres beste spiller, for de sliter nå Jeg vil at Rafa Benitez skal ta over for SAF!!! Han får dere ikke de neste 20 årene Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Haha, Solskjær tar over etter Ferguson. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Må jo det, liker dem egentlig litt. Bare synd vi kjøpte deres beste spiller, for de sliter nå Jeg vil at Rafa Benitez skal ta over for SAF!!! Han får dere ikke de neste 20 årene Come again? Dere kjøpte dems beste spiller? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Berbatov hadde ikke vært noe uten Keane. Nå er han noe pga alle klassespillerne han har rundt seg... PS: Points, nå må du få gratulert Stabæk snart! Endret 27. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, hvorfor ikke. Vokste opp rett ved Nadderud Stadion, så jeg må jo ha et eller annet forhold til Stabæk. Nææææææææt. Ingen gratulasjoner å få her i gården. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Men jeg skal selvfølgelig være førstemann ut til å gratulere dere med en haug nye supportere, det har dere fortjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå