Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ronaldo skal ha uttalt at han gjorde det rette valget med å bli værende, og vil være i Manchester United i flere sesonger. Denne gangen i en spansk avis.

Jeg har vel ikke noe mere tro på dette enn på uttalelsene han hadde om verdens beste spiller.

Jeg opm jeg har lyst til å tro på dette. :)

Aha men det er greit.

Fy faen gutter, hvor herlig er det ikke å ha Carrick tilbake? Er så viktig å holde han skadefri nå. Han er heeeerlig spillertype i midtbanen vår. Passer så godt inn :D Smiler bare av å tenke på at han er tilbake på onsdag! Han starter vel ikke, men får sikkert litt spilletid, det er jeg sikker på! :)

En av våre viktigste spillere. Han ble savnet i går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ble han. Savnet han veldig mye i alle kampene vi har kommet opp mot tøffere motstand. Newcastle andre omgang, Liverpool borte (hele kampen gikk til helvete når han ble byttet ut, faktisk samme mot Newcastle), Chelsea borte, Everton borte.

Jeg får ereksjon av å tenke på at Carrick er tilbake. En klassespiller!

Jeg er nesten der jeg og :D

Lenke til kommentar

Tenk dere Fletcher og Carrick ved siden av hverandre... :love:

Er du der nå tc47?

Edit: Den øverste setningen så meget homofil ut ved første øyekast, men dere fatter hva jeg mener. Fletcher - Carrick sentralt på banen, var det jeg prøvde å si.

Edit 2: Ja, begge er vel egentlig det, ja :p

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Den øverste? Vil nå si at begge to er vel det :p

Men ja, Fletcher - Carrick må vi kjøre til Scholes er tilbake i Desember! F.eks på Emirates. Den kampen kommer til å være helt sykt viktig. Vinner vi nå mot West Ham og Hull; og klarer 3 magiske poeng borte mot Gunners, er vi "right back in it" :D Men viktig å ta 6p fra disse to "lette" hjemmekampene!

Ehm, vi kan sikkert ta det i en annen tråd :p

Lenke til kommentar
Jeg også faktisk. Han er en meget dyktig, og ikke minst, en profilert trener som ville bidratt til at han ville taklet det kolossale presset han kommer til å få på seg.

Er du så sikker på at han er flink? Jeg er veldig usikker på hvor bra det var å vinne med Chelsea slik de holder på.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Jeg også faktisk. Han er en meget dyktig, og ikke minst, en profilert trener som ville bidratt til at han ville taklet det kolossale presset han kommer til å få på seg.

Er du så sikker på at han er flink? Jeg er veldig usikker på hvor bra det var å vinne med Chelsea slik de holdt på.

Njaa, du kan være inne på noe, men de vant jo i hvertfall :) Dessuten er det ikke sikkert han ville spilt like "negativ" fotball med oss som han gjorde med Chelsea.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...