tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Altså, at Liverpool er på topp 26.12? De har jo absolutt ingen vanskelige kamper før Arsenal så tror det er veldig mulig ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Deal, etter boxingday kampen? Greit for meg. 26.12 it is then. Kan jeg få være med på betten også? Jeg tror ikke Pool er på 1.plass i romjulen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Altså, at Liverpool er på topp 26.12? De har jo absolutt ingen vanskelige kamper før Arsenal så tror det er veldig mulig ja. Om Liverpool er foran oss er det vi bet'er om. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Brown spilte jo horribelt i går, synd å si det, men jeg håper heller Neville eller Rafael starter på onsdag. Han spilte fantastisk forrige sesong og kanskje enda bedre denne sesongen, bortsett fra en eneste kamp. Jeg vil heller at Brown spiller. Å sette ham ut av laget på bakgrunn av en kamp blir for dumt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Åja daså Night. Det går an ja. Og ja RyanReynolds, det har ikke mye å si for min del. Og forøvrig blir det verre å sette han ut mot West Ham. Jeg er skråsikker på at han blir ekstremt god igjen hvis han bare får spille noen kamper på rad nå. Men jeg er en dårlig følelse på at det ikke skjer Endret 26. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Siden dere holder å vedder, så regner jeg med at dere vet at United blir borte i 10 dager i desember (klubb VM) og kommer tilbake til den første romjulskampene? Nå har jeg ikke sjekket oppsettet, men er godt mulig at United får enda to hengekamper i den perioden FØR 26.12... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Vi kan godt utsette det til medio Januar for min del. Endret 26. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Store kamper, hjemme, laptop. Og en del om FIFA og spilleforumet osv Endret 26. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Postcountprat = off topic. Off topic = slettes. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Rossi storspiller for Villareal. Ser kampen nå. Scorte akkurat 4-2 mot Atletico. Han er rett og slett talent. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Rossi storspiller for Villareal. Ser kampen nå. Scorte akkurat 4-2 mot Atletico. Han er rett og slett talent. Men han hadde blitt drept og ødelagt i PL Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nei Jefecito. Han snakker om målet. Og det var bare flaks. Jeg sier ikke seieren var flaks, men det kom med DET målet, og da vinner dere kamp med flaks. Det er helt utrolig hvor mye flaks dere har fått denne sesongen så langt. Røde kortene til målene (Kuyt 2-3 City, 0-1 Chelsea). Men ja, overalt fortjente dere de 3 poengene i dag, tror jeg. Det er ikke flaks når man treffer en motstander med ballen. Det er bare ting som skjer. Liverpool var nærmere 0-2 enj CHelsea 1-1. Finn en bedre unnksylding en flaks etter hver Liverpool seier. Nå har vi blitt fortalt at 10 PL mesterskap var flaks. Da må dere tåle å få litt igjen. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Chelsea var de heldige i dag som ikke tapte mer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fantastisk at Liverpool vant i dag, nå er vi kun 2 poeng bak om vi vinner hengekampen. Forbannelsen på Brua er brutt og jeg tror vi kan forvente oss noen tap der for Chelsea i tiden fremover. Nå er det bare å komme oss helskinnet gjennom denne ekstremt vanskelige halvdelen av sesongen, før vi går løs på en faktisk mye lettere siste halvdel med bl.a. hjemmekamper mot Liverpool, Chelsea, Villa, Arsenal, City og Everton. Dette ser mao. meget lyst ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nei Jefecito. Han snakker om målet. Og det var bare flaks. Jeg sier ikke seieren var flaks, men det kom med DET målet, og da vinner dere kamp med flaks. Det er helt utrolig hvor mye flaks dere har fått denne sesongen så langt. Røde kortene til målene (Kuyt 2-3 City, 0-1 Chelsea). Men ja, overalt fortjente dere de 3 poengene i dag, tror jeg. Det er ikke flaks når man treffer en motstander med ballen. Det er bare ting som skjer. Liverpool var nærmere 0-2 enj CHelsea 1-1. Finn en bedre unnksylding en flaks etter hver Liverpool seier. Nå har vi blitt fortalt at 10 PL mesterskap var flaks. Da må dere tåle å få litt igjen. Kan ikke komme på at jeg har sagt det men ok,jeg biter.(og generalliserer jeg med) Etter hver eneste Liverpool-seier er det flaks og gullhår Etter hver eneste United-poengtap er det uflaks. Noe som ikke skurrer? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nei Jefecito. Han snakker om målet. Og det var bare flaks. Jeg sier ikke seieren var flaks, men det kom med DET målet, og da vinner dere kamp med flaks. Det er helt utrolig hvor mye flaks dere har fått denne sesongen så langt. Røde kortene til målene (Kuyt 2-3 City, 0-1 Chelsea). Men ja, overalt fortjente dere de 3 poengene i dag, tror jeg. Det er ikke flaks når man treffer en motstander med ballen. Det er bare ting som skjer. Liverpool var nærmere 0-2 enj CHelsea 1-1. Finn en bedre unnksylding en flaks etter hver Liverpool seier. Nå har vi blitt fortalt at 10 PL mesterskap var flaks. Da må dere tåle å få litt igjen. Kan ikke komme på at jeg har sagt det men ok,jeg biter.(og generalliserer jeg med) Etter hver eneste Liverpool-seier er det flaks og gullhår Etter hver eneste United-poengtap er det uflaks. Noe som ikke skurrer? Nå sitter ikke jeg med en liste over hvem som sier hva, men når man får en del dritt så blir det tatt igjen også. Sånn sett så har ikke jeg sagt at dere har hatt flaks i hver kamp heller. Det jeg derimot vil si er at hvis flaksen deres skal utgevnes så kommer det en stor downperiode. Vær der dere er nå i Mars/April så skal jeg tro at dere har en sjangse til å vinne. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Rossi storspiller for Villareal. Ser kampen nå. Scorte akkurat 4-2 mot Atletico. Han er rett og slett talent. Vi har vel førsterett på kjøp hvis han skulle bli solgt, så det er bare å håpe at Villareal vil kvitte seg med ham Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jaja vet det, men uansett Og Danielzu, var ikke alle som sa at det var uflaks i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg vet,Callaway. Jeg fulgte Limber eksempel og generaliserte. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Aha men det er greit. Fy faen gutter, hvor herlig er det ikke å ha Carrick tilbake? Er så viktig å holde han skadefri nå. Han er heeeerlig spillertype i midtbanen vår. Passer så godt inn Smiler bare av å tenke på at han er tilbake på onsdag! Han starter vel ikke, men får sikkert litt spilletid, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå