Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

I mine øyne blir det litt lattis å skrive "jaja, chelsea vinner ligaen" eller "jaja, liverpool vinner ligaen" når vi har spillt 8-9 serierunder. Vi kan snakke tabell i juletider og by then er vi forran Pool, det vedder jeg mye på.

Spesielt når vi vet at det er Hull som stikker av med sølvtøyet i år. Sånn som Chelsea spilte idag ser vi nok et jublene Hull i midtuken og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit. You name the price, men ikke penger.

Jeg vant forresten 500spenn på veddemål i dag, da jeg betta med en kompis før sesongen (chelsea supporter) om at de blå kom til å tape på brua,. Jeg vinner som regel veddemålene mine :)

Edit: Ja, Hull ligger forran oss de også. De er nok hakket bedre gitt. Blir nok CL plass på de

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar
I mine øyne blir det litt lattis å skrive "jaja, chelsea vinner ligaen" eller "jaja, liverpool vinner ligaen" når vi har spillt 8-9 serierunder. Vi kan snakke tabell i juletider og by then er vi forran Pool, det vedder jeg mye på.

Jeg tipper Liverpool vinner ligaen.

Lyst til å ta et bet her eller? På om hvilket lag som er øverst ved juletider?

Vi kan godt vedde om Liverpool vinner ligaen eller ikke. Jeg setter 100 spenn på at de IKKE gjør det isåfall. Juletider driter jeg i.

Lenke til kommentar
Greit. You name the price, men ikke penger.

Jeg vant forresten 500spenn på veddemål i dag, da jeg betta med en kompis før sesongen (chelsea supporter) om at de blå kom til å tape på brua,. Jeg vinner som regel veddemålene mine :)

Kan vel kjøre Liverpool-signatur og avatar?

Hvilken dato skal vi si? Siden det er en del julekamper...

Skal bare en liten tur på butikken og kjøpe snus, så er jeg tilbake.

Lenke til kommentar
Les litt statistikk, liverpool er alltid mye sterkere på høsten enn de er rundt jul og ikke minst på våren.

"Statistikk er som en bikini; Den viser noe interessant, men skjuler noe vesentlig."

Jeg betrakter Chelsea som en større ufordrer til ligatittelen, så dette her var ikke såå ille egentlig. Liverpool kommer (forhåpentligvis) til å rakne en eller annen gang :)

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Jeg var sikker på at Chelsea skulle tape hjemme i år. Men var heeelt sikker på at det skulle være oss. Blir bare mer trist nå som Liverpool klarte det at vi ikke klarte å holde 1-0 ledelse. Jeg tror Liverpool viser at forsvaret deres er faktisk bedre enn våres i år. Jeg har alltid sagt, hele denne sesongen, at det er noe rart med forsvaret vårt. Jeg tror det har noe å gjøre med at Brown føler mye mer press nå etter Neville er tilbake og Rafael er med nå. Og det gjør Neville også når han spiller. Så derfor har vi ikke den "faste" bakfirer. I fjor når vi skulle sette opp lag med alle skadefrie var det så inderlig lett å si

Brown, Rio, Vida, Evra

Men nå er vi alltid litt usikker fordi Brown spiller ikke like bra som i fjor med det lille ekstra press på han. Vi virker bare ikke som akkurat det samme forsvaret som i fjor. Og synd er det.

Lenke til kommentar
Hvilken idiot vedder på at chelski ikke taper på brua?? lol

Idiot og idiot. De hadde jo tross alt ikke gjort det på 4 år.

care, de er ikke umenneskelige :)

Det er ikke poenget. Du kaller han idiot fordi han tipper at chelsea skal klare en sesong til uten tap på brua? De hadde jo klart det i over 4 år, så oddsene var ikke så elendig.

vell, jeg er en av få som nullstiller all statistikk hver sesong. Statistikk er care, ettersom det ikke har noen som helst påvirking på kampen eller spillere. Kampene spilles 1 og 1, statistikk er det kun bookmakere og overivrige som bryr seg og :)

Lenke til kommentar
Jeg tror det har noe å gjøre med at Brown føler mye mer press nå etter Neville er tilbake og Rafael er med nå. Og det gjør Neville også når han spiller. Så derfor har vi ikke den "faste" bakfirer. I fjor når vi skulle sette opp lag med alle skadefrie var det så inderlig lett å si

Brown, Rio, Vida, Evra

Men nå er vi alltid litt usikker fordi Brown spiller ikke like bra som i fjor med det lille ekstra press på han. Vi virker bare ikke som akkurat det samme forsvaret som i fjor. Og synd er det.

Jeg er faktisk enig med deg. Vondt å si det, men syns nesten vi bare skal la Brown spille de aller fleste kampene. Neville kan ta ligacupen og til dels FA-cupen. Kommer litt an på hvem vi møter osv.

Lenke til kommentar

Nei Jefecito. Han snakker om målet. Og det var bare flaks. Jeg sier ikke seieren var flaks, men det kom med DET målet, og da vinner dere kamp med flaks. Det er helt utrolig hvor mye flaks dere har fått denne sesongen så langt. Røde kortene til målene (Kuyt 2-3 City, 0-1 Chelsea). Men ja, overalt fortjente dere de 3 poengene i dag, tror jeg.

Lenke til kommentar
Ja. Jeg vet det er spennende med Rafael, men personlig liker jeg ikke helt at vi skal rotere i forsvaret så mye.

Enig i det også, selv om han er et skremmendes godt talent kan han godt få en sesong på reservelaget, før han trer opp i A-lagsstallen.

Vil ha en fast backfirer: Brown - Rio - Vidic - Evra. Neville er backup for Brown hvis han skulle bli skadet, mens Evans spiller hvis en av midtstopperne er skadet. Hvis Evra ikke kan spille tar O'Shea den plassen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nei Jefecito. Han snakker om målet. Og det var bare flaks. Jeg sier ikke seieren var flaks, men det kom med DET målet, og da vinner dere kamp med flaks. Det er helt utrolig hvor mye flaks dere har fått denne sesongen så langt. Røde kortene til målene (Kuyt 2-3 City, 0-1 Chelsea). Men ja, overalt fortjente dere de 3 poengene i dag, tror jeg.

Det er ikke flaks når man treffer en motstander med ballen. Det er bare ting som skjer.

Liverpool var nærmere 0-2 enj CHelsea 1-1.

Finn en bedre unnksylding en flaks etter hver Liverpool seier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja,det har vi, men ikke flaks.

Marginer og flaks er to forskjelige ting i min bok.

VI er i siget for tiden.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...