Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Er det en nordmann jeg har lyst til å se i Man Utd-trøya så er det Gamst Pedersen. Han legger utrolige crossballer og frispark, en skikkelig Beckham-type som også har vanvittig arbeidskapasitet.

8281183[/snapback]

 

Nå er også Giggs i sluttfasen av karrieren sin, så Gamst kan nok bli en bra erstatter på venstrekanten.

 

Deilig å raske med seg nye tre poeng i vår ferd gjennom PL!

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke at det svidde så mye. Regnet med et mål fra Kalou eller Drogba. Det som er gledelig er at Chelsea spiller utrolig svakt mot ligaens dårligste lag. Da kan vi tenke hvordan det går mot Tottenham, et West Ham som kjemper med nebb og klør, og de andre kampene (Arsenal osv.) som de har igjen.

Lenke til kommentar
Syns ikke at det svidde så mye. Regnet med et mål fra Kalou eller Drogba. Det som er gledelig er at Chelsea spiller utrolig svakt mot ligaens dårligste lag. Da kan vi tenke hvordan det går mot Tottenham, et West Ham som kjemper med nebb og klør, og de andre kampene (Arsenal osv.) som de har igjen.

8282508[/snapback]

Vel, nå var vel denne kampen her en oppsummering på Chelseas sesong.

Lenke til kommentar

Noen som har sett mål pr. minutt snittet mellom Drogba som er toppscorer og Solskjær :D

 

Drogba: 18 mål på 2566 minutter er lik et mål per 142 minutt sånn ca.

 

Solskjær: 7 mål på 587 minutter er lik et mål per ca. hvert 84 minutt.

 

Ikke vanskelig og se hvem som vet å benytte kjangsen når han får den :thumbup:

Lenke til kommentar
Om det er noen som leser denne tråden, og ikke har medlemskap i den skandinaviske fan-klubben, så anbefaler jeg dette sterk.

Ordne medlemskap på United.no

8282768[/snapback]

 

Manchester United Supporters club Scandinavian Branch, aye!

De er utrolig grei å reise med, spesiellt når de er så heldig å bli plukket opp på flyplassen av meg :w00t:

 

Utrolig behagelig å få 3 poeng i dag, og det med Chelsea er ubetydelig. Man blir ikke nr en så lenge man går i andre sine fotbspor, og det gjør Chesea nå.

Så nå er det bare å vinne på Onsdag, noe jeg tror vi gjør =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...