Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser man det ja, Liverpool vant mot Chelsea. Dette var veldig bra.

Nei, det var ikke veldig bra. Man skal **** ikke holde med Liverpool under noen som helst omstendigheter.

Chelsea er en større trussel enn Liverpool.

Dette var et unntak. I dag kan man holde med dem. :)

Lenke til kommentar

Nei, det var ikke veldig bra. Man skal **** ikke holde med Liverpool under noen som helst omstendigheter.

Nei, for øyeblikket er IKKE Chelsea en større trussel enn Liverpool. Skjønner faen ikke hvordan dere har kommet frem til det når dere ser hva Liverpool presterer for øyeblikket. Snur kamper hele tiden, har hellet med seg.

Få hodene deres opp av ræva og innse det.

Lenke til kommentar

Øke våre sjanser for å vinne ligaen >>>>>>>>>> se Liverpool tape

Liker selvsagt ikke å se Liverpool vinne, men under slike omstendigheter er det bra. Liker også at den rekorden til Chelsea endelig gikk, selv om det er litt kjipt at det var Liverpool som tok den.

Lenke til kommentar

Øke våre sjanser for å vinne ligaen >>>>>>>>>> se Liverpool tape

Liker selvsagt ikke å se Liverpool vinne, men under slike omstendigheter er det bra. Liker også at den rekorden til Chelsea endelig gikk, selv om det er litt kjipt at det var Liverpool som tok den.

Våre sjanser til å vinne ligaen er minimale når Liverpool holder på slikt. De har 6 av 6 poeng mot topplag, topplag de slet mot i fjor. Ergo: Liverpool vinner PL.

Lenke til kommentar

Nei, for øyeblikket er IKKE Chelsea en større trussel enn Liverpool. Skjønner faen ikke hvordan dere har kommet frem til det når dere ser hva Liverpool presterer for øyeblikket. Snur kamper hele tiden, har hellet med seg.

Få hodene deres opp av ræva og innse det.

Liverpool har hatt MYE flaks i år. Det vil ta slutt en dag, man vinner ikke ligaen på flaks, og Chelsea er et mye bedre lag enn Liverpool.

Lenke til kommentar
Nightkeep er jo alltid pessimist da, what else is new?

Heia West Ham :)

Pessimist, vil ikke kalle meg selv for det. Hvertfall ikke når det gjelder United.

Men jeg er realist, akkurat nå ser jeg ikke hvordan vi skal komme oss forbi Liverpool med det første, med den flyten de har.

Flyt varer ikke evig. Trenger heller ikke komme foran de før i april/mai en gang. Liverpool har 5 poeng på oss hvis vi vinner hengekampen, det er ingenting. Flyt er så lite konkret, de har hatt veldig mye flaks i år. Litt uflaks og pluttselig så er denne flyten borte. Da sitter de igjen med et lag som ikke kan matche hverken Chelsea eller United ;)

Lenke til kommentar
I mine øyne blir det litt lattis å skrive "jaja, chelsea vinner ligaen" eller "jaja, liverpool vinner ligaen" når vi har spillt 8-9 serierunder. Vi kan snakke tabell i juletider og by then er vi forran Pool, det vedder jeg mye på.

Jeg tipper Liverpool vinner ligaen.

Lyst til å ta et bet her eller? På om hvilket lag som er øverst ved juletider?

Lenke til kommentar

Uansett, d viktigste er at united ikke roter slik som i kampen i går! Så kan vi heller konse oss om liverpool og chelsea når vi skal møte de....

Hadde egentlig håpt på uavgjort... Men nå er jo ikke brua lenger uovervinnelig! Når til og pools har klart å slå de der...

Endret av Alastor
Fjernet usmakeligheter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...