D'Amico Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Men må bare se hjemmerekorden til Chelsea ryke. Er lei av å høre om det nå. Pool seier duger for meg i dag. Har du noen som helst anelse om hvor lenge Pool-supporterne kommer til å leve på at det var de som satte en stopper for hjemmerekorden til Chelsea? Nei, satser på uavgjort Edit: Dessuten kan Hull få lov til å bryte rekken deres uten tap. Endret 26. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vil ikke se scouserne på toppen av tabellen. Heia Chelsea. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som ser på Skysports og vet hva den sangen de spilte i bakgrunn het? Klassisk sang jeg vet det er en jævlig bra Hardcore versjon av og men glemt navnet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Men må bare se hjemmerekorden til Chelsea ryke. Er lei av å høre om det nå. Pool seier duger for meg i dag. De flakser seg sikkert til en ny seier i 80 min +. Vil ikke se scouserne på toppen av tabellen. Heia Chelsea. Neither do i, hadde aldri tålt å sett Pool lede tabellen i PL. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Faen ta dere, haha. Jeg blir så usikker nå. Det Aye sa har fått meg til å tenke litt. Uavgjort er greit å satse på ja. Men må innrømme jeg blir sur hvis Chelsea vinner. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vet ikke helt hvem jeg holder med i dag. Tidligere i slike situasjoner har jeg pleid å holde med laget som spiller den beste og reneste fotballen, dvs. at hvis Chelsea hadde spilt slik de gjorde under Mourinho og Grant hadde jeg glatt holdt med Liverpool i dag. Men ettersom Scolari har gjort Chelsea litt mer underholdende, så er jeg slettes ikke sikker lenger. De spiller fortsatt stygt og jævlig da. Konkluderer nok med uavgjort. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ja. Men faen, etter kampen kjørte jeg med pappa og kjøpte Far Cry 2 og noen digge høytallere så det hjalp. Kan anbefales, hjelper frustrasjonen Jeg lurer kanskje på å gjøre noe lignende mot West Ham, kjøpe ny flatskjerm. Spørsmålet er bare om jeg skal gjøre det hvis United taper, eller uavgjort, som en "trøst", eller om jeg skal gjøre det for å feire? Jeg er enda ikke helt sikker på om det blir noe av, men det kunne vært gøy Jeg må si at jeg håper på poengdeling mellom Chelsea og liverpool. Jeg klarer nok ikke å unne kameratene mine en seier mot Chelsea, det ville blitt for dumt Endret 26. oktober 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Håper på masseslagsmål, røde kort og skader Ja, jeg er en drittsekk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha. Enjoy the game boys. Vi kan sitte tilbake på godstolen og chille og se kamp mens Pool og Chelsea supportere svetter (hadde vært bedre med seier i går men uansett!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja. Men faen, etter kampen kjørte jeg med pappa og kjøpte Far Cry 2 og noen digge høytallere så det hjalp. Kan anbefales, hjelper frustrasjonen Jeg lurer kanskje på å gjøre noe lignende på onsdag, kjøpe ny flatskjerm. Spørsmålet er bare om jeg skal gjøre det hvis United taper, eller uavgjort, som en "trøst", eller om jeg skal gjøre det for å feire? Jeg er enda ikke helt sikker på om det blir noe av, men det kunne vært gøy Jeg må si at jeg håper på poengdeling mellom Chelsea og liverpool. Jeg klarer nok ikke å unne kameratene mine en seier mot Chelsea, det ville blitt for dumt Jeg bestilte X360, Fifa og en ekstra kontroll og skal invitere over Liverpool-fans hele uka for å revansjere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Håper Chel$ki vinner... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Liverpool med nok et flaksemål. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha ja, når jeg så at det var flaksemål. tenkte jeg først og fremst på deg. Hvis du tar rett og de vinner faktisk i dag, da er du faen meg syk! Er jo tross alt hjemmerekorden som har vært i 4 år som det avgjør. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Liverpool med nok et flaksemål. haha, er nesten litt tragikomisk dette her. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Merkelig at Alonso ikke fikk kort der gitt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Men må bare se hjemmerekorden til Chelsea ryke. Er lei av å høre om det nå. Pool seier duger for meg i dag. De flakser seg sikkert til en ny seier i 80 min +. Vil ikke se scouserne på toppen av tabellen. Heia Chelsea. Neither do i, hadde aldri tålt å sett Pool lede tabellen i PL. Slapp av. La dem være der i et par runder. Etter det kan de si takk og farvel til toppen av PL. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Men må bare se hjemmerekorden til Chelsea ryke. Er lei av å høre om det nå. Pool seier duger for meg i dag. De flakser seg sikkert til en ny seier i 80 min +. Vil ikke se scouserne på toppen av tabellen. Heia Chelsea. Neither do i, hadde aldri tålt å sett Pool lede tabellen i PL. Slapp av. La dem være der i et par runder. Etter det kan de si takk og farvel til toppen av PL. Jaja. Vi har i hvertfall motstridende meninger om saken. De er i en sinnsykt flytbølge nå. Liverpool vinner PL i år og jeg blir kvalm bare av tanken. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser man det ja, Liverpool vant mot Chelsea. Dette var veldig bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Haha, vi har bedre hjemmerekord enn Chelsea nå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jepp. Konge at Chelsea tapte. Rekorden på brua røyk også, hærlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå