Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Men må bare se hjemmerekorden til Chelsea ryke. Er lei av å høre om det nå. Pool seier duger for meg i dag.

Har du noen som helst anelse om hvor lenge Pool-supporterne kommer til å leve på at det var de som satte en stopper for hjemmerekorden til Chelsea?

Nei, satser på uavgjort :)

Edit: Dessuten kan Hull få lov til å bryte rekken deres uten tap.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men må bare se hjemmerekorden til Chelsea ryke. Er lei av å høre om det nå. Pool seier duger for meg i dag.

De flakser seg sikkert til en ny seier i 80 min +.

Vil ikke se scouserne på toppen av tabellen.

Heia Chelsea.

Neither do i, hadde aldri tålt å sett Pool lede tabellen i PL.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvem jeg holder med i dag. Tidligere i slike situasjoner har jeg pleid å holde med laget som spiller den beste og reneste fotballen, dvs. at hvis Chelsea hadde spilt slik de gjorde under Mourinho og Grant hadde jeg glatt holdt med Liverpool i dag. Men ettersom Scolari har gjort Chelsea litt mer underholdende, så er jeg slettes ikke sikker lenger. De spiller fortsatt stygt og jævlig da. Konkluderer nok med uavgjort.

Lenke til kommentar
Ja. Men faen, etter kampen kjørte jeg med pappa og kjøpte Far Cry 2 og noen digge høytallere så det hjalp. Kan anbefales, hjelper frustrasjonen :)

Jeg lurer kanskje på å gjøre noe lignende mot West Ham, kjøpe ny flatskjerm. Spørsmålet er bare om jeg skal gjøre det hvis United taper, eller uavgjort, som en "trøst", eller om jeg skal gjøre det for å feire?

Jeg er enda ikke helt sikker på om det blir noe av, men det kunne vært gøy ;)

Jeg må si at jeg håper på poengdeling mellom Chelsea og liverpool.

Jeg klarer nok ikke å unne kameratene mine en seier mot Chelsea, det ville blitt for dumt :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ja. Men faen, etter kampen kjørte jeg med pappa og kjøpte Far Cry 2 og noen digge høytallere så det hjalp. Kan anbefales, hjelper frustrasjonen :)

Jeg lurer kanskje på å gjøre noe lignende på onsdag, kjøpe ny flatskjerm. Spørsmålet er bare om jeg skal gjøre det hvis United taper, eller uavgjort, som en "trøst", eller om jeg skal gjøre det for å feire?

Jeg er enda ikke helt sikker på om det blir noe av, men det kunne vært gøy ;)

Jeg må si at jeg håper på poengdeling mellom Chelsea og liverpool.

Jeg klarer nok ikke å unne kameratene mine en seier mot Chelsea, det ville blitt for dumt :p

Jeg bestilte X360, Fifa og en ekstra kontroll og skal invitere over Liverpool-fans hele uka for å revansjere.
Lenke til kommentar

Heia Chelsea.

Slapp av. La dem være der i et par runder. Etter det kan de si takk og farvel til toppen av PL. :)

Lenke til kommentar

Heia Chelsea.

Slapp av. La dem være der i et par runder. Etter det kan de si takk og farvel til toppen av PL. :)

Jaja. Vi har i hvertfall motstridende meninger om saken. De er i en sinnsykt flytbølge nå. Liverpool vinner PL i år og jeg blir kvalm bare av tanken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...