larsevenes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvem holder dere med i dag? Chelsea vs. Liverpool? Jeg håper personlig at Chelsea vinner. Kan være ok fornøyd med en uavgjort, men 3 poeng til Liverpool i dag tror jeg blir vanskelig å svelge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvem holder dere med i dag? Chelsea vs. Liverpool? Jeg håper personlig at Chelsea vinner. Kan være ok fornøyd med en uavgjort, men 3 poeng til Liverpool i dag tror jeg blir vanskelig å svelge. Liverpool så klart! Dem blir vi lett kvitt på tabellen, mens Chelsea følger oss helt til slutten av sesongen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Urh....blir hardt å si dette..men..eg "heier" på Chel$ki Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Som kvar gong Chelsea og Liverpool er på bana så håpar eg på full slosskamp, 20 minuspoeng og ei voldsom bot til begge klubbar. Dessverre så er sannsynligheita litt lav. Evt så hadde berre pool fått straff ettersom Chelsea eiger FA, så uavgjort vil vere det beste. Ja begge laga får eit poeng, men då har vi fortsatt berre tre poeng opp, så sant vi vinner hengekampen. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skader og utestengelser er jo så klart lov å håpe på. Når det gjelder spørsmålet om hvem jeg håper taper, er det mer følelsene mine enn fornuften om en evt. tabell situasjon senere i år som avgjør. Klarer ikke å unne Liverpool 3 poeng i dag, selv om jeg selvsagt er enig i at Chelsea blir en større trussel mot slutten av sesongen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Håper man på skader? Nice. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Frå eit reint kynisk synspunkt så ville nok ikkje skader vere å forakte. Det er heilt klart fordelaktig om spelarar er utilgjengelige, men samtidig så er det usmakelig å ønske at andre skal skade seg, spesielt dersom det skulle vere alvorlige skader. Utestengelsar derimot, bring em on. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Håper Liverpool setter en stopper for Chelsea kamper uten tap. Både når det gjelder hjemmestatistikk og når det gjelder PL-kamper. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvilken Viva sang er det de synger på Old Trafford for tiden? Dem sang en helt annen enn Viva Ronaldo. Det var heller ikke Viva John Terry. Dem sang vel kun Viva Ronaldo to ganger i løpet av kampen da jeg var der, Rooney sangen var veldig populær Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Frå eit reint kynisk synspunkt så ville nok ikkje skader vere å forakte. Det er heilt klart fordelaktig om spelarar er utilgjengelige, men samtidig så er det usmakelig å ønske at andre skal skade seg, spesielt dersom det skulle vere alvorlige skader. Utestengelsar derimot, bring em on. Synes på ingen måte det er usmakelig å håpe på skader. Så lenge ingen liv går tapt må det være lov å være litt kynisk og håpe på skader. Jeg synes i hvert fall ikke at det å være en skadet Premier league-spiller virker så forferdelig. Spilleren får vondt der og da, men tjener likevel til livets opphold. De har det så godt og må også kunne takle en skade og litt motstand. Det finnes da større problemer å bekymre seg over i verden enn en skade på en LFC-spiller. Ellers så er det så enkelt som at jeg hater Liverpool- og Chelsea spillere, og jeg kan ikke se en god grunn til at jeg ikke kan ønske dem alt vondt. Har respekt for de av dere som ønsker spillerne på andre lag alt godt, men slik er ikke jeg. Vi er da fotballsupportere med hjertet... Endret 26. oktober 2008 av larsevenes Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva med Ramos,han er jo ledig nå. Vi har som mål å vinne serien. Ikke rykke ned. Hahaha Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dere kan få Arne Sandstø gratis? Han er litt som Ronaldo i media for tiden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4398202,00.html Vel, det første hører jeg ikke så mye på siden det er Marca som kommer med. Er det sant, så greit for meg men men. Det nederste med Rooney derimot <3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dere kan få Arne Sandstø gratis? Han er litt som Ronaldo i media for tiden. Vi hadde ikke hentet han til klubben selv om han gir oss 100 millioner pund. Vi trenger ikke norske trenere som trener i Adeccoligaen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvem holder dere med i dag? Chelsea vs. Liverpool? Jeg håper personlig at Chelsea vinner. Kan være ok fornøyd med en uavgjort, men 3 poeng til Liverpool i dag tror jeg blir vanskelig å svelge. Liverpool så klart! Dem blir vi lett kvitt på tabellen, mens Chelsea følger oss helt til slutten av sesongen. Tror ikke vi blir så lett kvitt Liverpool på tabellen denne sesongen. De har jo tidenes medvind for øyeblikket, avgjør alltid kampene like før slutt etter å ha ligget under. Får alltid motspillere utvist (Les: Alonso får alltid motspillere utvist) og skuddene deres går stolpe inn og ikke ut. Hvem jeg håper på i dag? Chelsea vel, å se Liverpool tape er alltid like fantastisk. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det beste vi kan håpe på poengmessig er jo et uavgjort Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det beste vi kan håpe på poengmessig er jo et uavgjort + diverse skader på lagene Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Men må bare se hjemmerekorden til Chelsea ryke. Er lei av å høre om det nå. Pool seier duger for meg i dag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Men må bare se hjemmerekorden til Chelsea ryke. Er lei av å høre om det nå. Pool seier duger for meg i dag. De flakser seg sikkert til en ny seier i 80 min +. Vil ikke se scouserne på toppen av tabellen. Heia Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå