Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil vi ha josè Mourinho som ny trener når Sir Alex legger opp? Personlig heier jeg på Roy Keane, Quieroz eller Cappelo. Men jeg kan faktisk se for meg josè ta over, han har moderert kjeften sin noe. I tillegg til at han er en uhyre dyktig trener.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke. Er sikker på det. For meg er Quieroz nummer 1 valg. Neste er vel Keane ja. Mourinho fortjener ikke plass hos oss, har ikke lyst å høre vår trener svare spørsmålene etter kampene på måten han gjorde det på hos Chelsea. Selvom han har forbedret seg; han er fortsatt han som er dum nok å sammenligne fotballrelaterte ting med egg. Nei takk.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Vil vi ha josè Mourinho som ny trener når Sir Alex legger opp? Personlig heier jeg på Roy Keane, Quieroz eller Cappelo. Men jeg kan faktisk se for meg josè ta over, han har moderert kjeften sin noe. I tillegg til at han er en uhyre dyktig trener.

What? (Your a wize man - You now better :p)

Det der var virkelig skuffende å lese gitt, Capello gir meg frysninger og Mourinho har ikke skjerpet kjeften sin, nei. Sjekk på Channel4.com, der er det daglig med stygge Mourinho-sitater, selv norditalienerne begynner å få nok av han. :)

Selv ville jeg likt å sett Keano, men har mine tvil om han er rett person og i det hele tatt god nok manager. :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
der er det daglig med stygge Mourinho-sitater, selv norditalienerne begynner å få nok av han.

Auch! Auch.. Du er en liten luring du. :p

Mourinho har absolutt ikke skjerpet kjeften sin nei og driter seg vel egentlig rimelig kraftig ut i Italia i media. Han eier jo ikke stil i det han sier lenger. Rett og slett en drittsekk.

Cappello spiller kjedelig og defensiv fotball. Måten han spilte på i Italia er nettopp en av grunnene til at Italienske klubber blir sett på som defensive i dag. Ikke noe godt valg for de som liker god-fotball med andre ord. :)

Roy Keane passer nok best av kandidata dine Hyrlen.

Lenke til kommentar

Ærlig talt så er det få rene klubb managere som streber etter skikkelig attraktiv fotball, de få som er holder ikke lenge med noen unntak.

Jeg vil ha en manager med karisma, da er kanskje ikke Capello den beste. Jeg vil ha en manager som skriker autoritet og er en vinner. Jeg vil ha en som bitcher når vi taper og heller vinner med stil enn taper med verdighet. Jeg vil ha en mann som er kynisk, å sparker idioter på dør så snart de gror frem. Jeg vil ærlig talt ha en mann som heller tar en suspensjon enn å sitte stille på sidelinjen for å se laget sitt tape.

Lenke til kommentar
Ærlig talt så er det få rene klubb managere som streber etter skikkelig attraktiv fotball, de få som er holder ikke lenge med noen unntak.

Jeg vil ha en manager med karisma, da er kanskje ikke Capello den beste. Jeg vil ha en manager som skriker autoritet og er en vinner. Jeg vil ha en som bitcher når vi taper og heller vinner med stil enn taper med verdighet. Jeg vil ha en mann som er kynisk, å sparker idioter på dør så snart de gror frem. Jeg vil ærlig talt ha en mann som heller tar en suspensjon enn å sitte stille på sidelinjen for å se laget sitt tape.

Kanskje du kan be han steinar Nilsen om å komme? :p

Neida, jeg forstår deg, jeg ønsker akkurat det samme. Men Mourinho er hat objekt. Selvsagt er han en vanvittig artig og god manager, men artig"heten" hans går utover til hat.

Han kommer neppe til å klare mange åra i Italia.

Mark Hughes er også et alternativ, tiden vil vise hvor god han er :)

Lenke til kommentar
Kanskje du kan be han steinar Nilsen om å komme? :p

Ikke faen, han er minst like høy på seg selv som josè. Presterer å indirekte skylde på Tromsø by og publikum for at de ikke vinner ligaen. Du snakker om selvskudd og dustefære, nå blir det sikkert enda flere på siste hjemmekampen. Ja jøss.

Lenke til kommentar
Hadde likt Mark Hughes som trener, men nå som han er i City, vil jeg egentlig ikke ha han.

Hadde vært kult med en av de andre trenerne som har vært i klubben, som f.eks. Keane.

Hva med Solskjær da? :)

Jeg har en egen liste jeg da:

Ole Gunnar Solskjær

Roy Keane

Jürgen Klinsman

Henning Berg :whistle:

Ryan Giggs (Da han legger opp)

Steve Bruce

Harry Redknapp (Ja, jeg har sansen for han)

Slaven Bilic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...